Eilisiltana ravintolassa joku uuvatti söi hampurilaista veitsellä ja haarukalla
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöhän jotkut metsäläiset sushiakin haarukalla. Olen oikeasti nähnyt, nauratti aivan älyttömästi.
Hampurilaisen vielä edes jotenkin ymmärrän jos se on aivan älyttömän isokokoinen, mutta täytyy olla totaalinen junttimuumi jos sushia vetää haarukalla naamaansa.
Kyllä, vain joku hesan juntti syö susia haarukalla.
Miksi
sitä
ei
saa
syödä
haarukalla?
Kun
se
nyt
on
vain
niin
kätevää
käyttää
sitä
haarukkaa,
eikä
mitään
naurettavia
primitiivisiä
tikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää ihmiset jotka syö ulkotakit päällä tai tulee buffet pöytään ottamaan ruokaa ulkovaatteet päällä ja sitten vasta menevät pöytään.
Ensin pöytään, ulkovaatteet pois ja siitä vasta ruokaa hakemaan.
Myös miehet jotka saa ruuan noudettua ennen vaimoa ja aloittavat sen kammottavan ahmimisen kuin olisivat olleet viikon nälässä.
Eniten ärsyttää buffet-lounas paikoissa ne, jotka varaa pöydän takeillaan ja sitten jonottavat vartin sitä ruokaa.
Samaan aikaan ihmisiä pyörii ruoka lautasella valmiina etsimässä vapaata pöytää. Sen pöydän varaajan jonotusajalla kun ehtisi hyvin syömään. Junttimaista ja epäkohteliasta.
Du ser inget fel i själva utfodringsstället?
Vierailija kirjoitti:
Syöhän jotkut metsäläiset sushiakin haarukalla. Olen oikeasti nähnyt, nauratti aivan älyttömästi.
Kerrohan minulle, oi suuri sushimestari, miten sushia kuuluu syödä?
Joku pösilö tuijotti eilen illalla ravintolassa kun söin hampurilaista haarukalla ja veitsellä. Itse se klähmi lautasella ilman paperikääreitä tarjoiltua hampurilaista käsin naamaansa, majoneesi ja muut täytteet valui pitkin rinnuksia. No, omathan oli juhlavaatteensa, mitäpä tuo mulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vain joku hesan juntti syö susia haarukalla.
Jaa, että ihan susia syövät ja ihan hesassa?
Jopas🤣🙄🤣
Aina oppii uutta...
Oliko ottanut vielä lippiksen päästään. On niitä monenmoista outoa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa ravintolassa hampurilaisessa on niin paljon kokoa ja täytteitä ja kastikkeita, ettei sitä voi eukä ole tarkoitus syödä käsin niinkuin jotain kuivaa paperiin käärittyä mäkkärin känttyä.
Jokunen päivä sitten oli jossakin iltapäivälehdessä juttu otsikoituna jotenkin, että Etiketin mukaan hampurilainen syödään käsin. Tokihan se tarkoittaa noita pikaruokalan hamppareita, eikä ravintolan isoja hampurilaisannoksia, joissa on tosiaan paljon muuta kuin lättyhamppari. Ihan hyvä, että yritetään oppia tapoja. Välillä tulee huteja, mutta ei se haittaa.
Jopa Amerikan ihmemaassa toivat ravintolassa hampurilaisen (ison) pöytään lautasella lisukkeineen. Ja kyllä haarukalla ja veitsellä niitä söivät siellä muutkin kuin me suomalaiset. Kaiforniaa oli, että voihan olla, että punaniskojen mailla tavat ovat toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea sushi syödään sormilla. joka on tarjottu myös sormista.
Minä syön hampurilaisen sillä tavalla että lyön sen tehosekoittimeen ja kokikset perään. Nopea hörpätä eikä kulu turhaa aikaa mässyttelyyn.
-Fitnesstypykkä
Olis ihanaa syödä sushia nuoren alastoman naisen keholta pelkillä huulilla. ;P
Daddy 50
Vierailija kirjoitti:
No jos siellä oikeassa ravintolassa tarjotaan hampurilaisia niin tietysti ne syödään veitsellä ja haarukalla. Koska se tarjoillaan lautasella eikä mukana tule käärettä josta sen voisi syödä sotkematta.
On sielä yleenä niitä isoja lautasliinoja johon voi kääräistä ja alkaa haukkomaan.
Mun suu ei aukea riittävästi. Mielummin syön siististi ja saan sopivan combon annoksen osasia suuhun. Eikä esim. vain yhtä tai kahta ainesosaa ja siinä menee ohi kokin luoma makuyhdistelmä.
Ap ei ole ikinä käynyt oikeassa ravintolassa. ABC ei ole oikea ravintola.
Kyllä se nimenomaan se haarukka ja veitsi on oikea ja sivistynyt tapa syödä. Aasian eluakt syö käsillä ja tikuilla.
No mitähän vithua se sun mielenrauhaasi järkyttää, vaikka joku popsisi hampparin vaikka lusikalla? Ei se oo perustuslaissa kiellettyä.
Ravintolan hampurilaiset on jättikokoa, haukkaa nyt siinä monttu levällään, koko naama ja rinnukset majoneesissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juntit" ei saa syödä sushia ollenkaan. Ravintoloitsija kiittää
No jos siellä oikeassa ravintolassa tarjotaan hampurilaisia niin tietysti ne syödään veitsellä ja haarukalla. Koska se tarjoillaan lautasella eikä mukana tule käärettä josta sen voisi syödä sotkematta.