Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilisiltana ravintolassa joku uuvatti söi hampurilaista veitsellä ja haarukalla

Vierailija
26.11.2023 |

Siis ihan oikeaa hampurilaista, oikeassa ravintolassa. 🤦🏼

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöhän jotkut metsäläiset sushiakin haarukalla. Olen oikeasti nähnyt, nauratti aivan älyttömästi.

Vierailija
2/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, teidän kylän huoltoasema ei ole ravintola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöhän jotkut metsäläiset sushiakin haarukalla. Olen oikeasti nähnyt, nauratti aivan älyttömästi.

Hampurilaisen vielä edes jotenkin ymmärrän jos se on aivan älyttömän isokokoinen, mutta täytyy olla totaalinen junttimuumi jos sushia vetää haarukalla naamaansa.

Vierailija
4/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinkö pitäisi sotkea ihan oikeassa ravintolassa?

Pikaruokalat on asia erikseen kuin joku premiumluokan hampurilainen ravintolassa missä on pöytiin tarjoilu ja luultavasti jopa pöytäliinatkin...

AP taitaa olla jenkkitapojen moukka, syö ruuan PELKÄLLÄ haarukalla lapaten, tai sitten käsin

Vierailija
5/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, näin kun sinä tomppeli kyttäsit syömistäni.

Ihan sinun kiusakseni vetelin veitsellä ja haarukalla menemään.

Hä-hä-hää.

Vierailija
6/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa hieroa majoneesia leukaan ja sotkea paidan? Sushit kuuluukin syödä haarukalla. Kepit on kehitysmaalaisilke. 

Vierailija
7/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy joka päivä samassa ravintolassa missä sama asiakas syö hampurilaista veitsellä ja haarukalla?

Monesko keskustelu tää nyt olikaan samalla otsikolla 

Vierailija
8/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt oikeassa ravintolassa syömässä sitä oikeaa helvetin kallista hampurilaista, söin kyllä haarukalla ja veitsellä kun ei suu ei auennut niin isolle että olisin voinut haukata, pihvi oli yksistään niin paksu. 

Vierailija
9/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap käy joka päivä samassa ravintolassa missä sama asiakas syö hampurilaista veitsellä ja haarukalla?

Monesko keskustelu tää nyt olikaan samalla otsikolla 

Mene töihin sen sijaan että seuraat palstaa 24/7.

Vierailija
10/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampurilaisen vielä edes jotenkin ymmärrän jos se on aivan älyttömän isokokoinen, mutta täytyy olla totaalinen junttimuumi jos sushia vetää haarukalla naamaansa.

Olen ylpeästi muumi! Osa paloista on niin isoja, että en todellakaan tunge niitä kokonaisena suuhuni. Puolitan ne veitsellä. Kärsi! 

Vierailija
11/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän oikea hampurilainen ravintolassa syödäänkin haarukalla ja veitsellä. Nehän tarjoillaankin sivistyneesti lautasella ja monesti mukana on erikseen vielä parempi veitsikin - niinkuin pihviäkin syödessä.

Grillikopit on sitten erikseen.

Vierailija
12/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen ravintolassa syömässä hampurilaista. Joku uuvatti söi ruokansa sormin ja näytti kyttäävä, kun söin hampurilaisannostani haarukalla ja veitsellä. 

Vierailija
13/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä veitsellä ja haarukalla syövät ovat homoja. Näin kerran J. Sillanpään ja P. Haaviston. Molemmat söivät haarukalla ja veitsellä.

Ja kaiken kukkuraksi P. Haavisto oli junassa. Vai "junassa".

Vierailija
14/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinun ravintolakokemukseen kuuluu hyvän ruuan, seuran ja palvelusta nauttimisen sijaan/lisäksi myös muiden syöjien tarkkailu. Tähän on negatiivisen kokemuksen välttämiseksi ratkaisuna monen yrityksen tarjoama kotiinkuljetus. Syö vaikka peilin edessä, niin seura on juuri niin miellyttävää kuin itse haluaa.

Vierailija
15/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä syödään pitsaa veitsellä ja haarukalla. Usa: sta oli vaihtari 80- luvulla ja hän ihmetteli sitä. Sanoi, että heillä pitsa pelkällään annospaloiksi ja syödään käsistä. Pala kerrallaan. Vaihto- oppilas, tyttö oli Long Islandilta. 

Vierailija
16/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ap jossain ravintolassa olis käyny :D :D

kellarista äidin ruuan ääreen ja takas :D :D

Vierailija
17/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täytyy kyllä olla ihan halvatun suuri kita, joka pystyy jotain tupla - triplahampparia syömään ilman apuvälineitä, majoneesit ja salaatit rinnuksille purskahtaneena. Yök. 

Vierailija
18/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa syödä ruokia käsin. Varsinkin, jos ne ovat kovin rasvaisia, kuten pizza, hampurilaiset jne. Valitsen aina mieluummin aterimet, jos niitä on vain saatavilla.

Vierailija
19/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAASKO teit saman aloituksen?!

Edellinen keskustelu poistettiin ja et vaan usko!

Vierailija
20/85 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ihmiset jotka syö ulkotakit päällä tai tulee buffet pöytään ottamaan ruokaa ulkovaatteet päällä ja sitten vasta menevät pöytään.

Ensin pöytään, ulkovaatteet pois ja siitä vasta ruokaa hakemaan. 

Myös miehet jotka saa ruuan noudettua ennen vaimoa ja aloittavat sen kammottavan ahmimisen kuin olisivat olleet viikon nälässä.