Eilisiltana ravintolassa joku uuvatti söi hampurilaista veitsellä ja haarukalla
Siis ihan oikeaa hampurilaista, oikeassa ravintolassa. 🤦🏼
Kommentit (85)
AP, teidän kylän huoltoasema ei ole ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Syöhän jotkut metsäläiset sushiakin haarukalla. Olen oikeasti nähnyt, nauratti aivan älyttömästi.
Hampurilaisen vielä edes jotenkin ymmärrän jos se on aivan älyttömän isokokoinen, mutta täytyy olla totaalinen junttimuumi jos sushia vetää haarukalla naamaansa.
Käsinkö pitäisi sotkea ihan oikeassa ravintolassa?
Pikaruokalat on asia erikseen kuin joku premiumluokan hampurilainen ravintolassa missä on pöytiin tarjoilu ja luultavasti jopa pöytäliinatkin...
AP taitaa olla jenkkitapojen moukka, syö ruuan PELKÄLLÄ haarukalla lapaten, tai sitten käsin
Se olin minä, näin kun sinä tomppeli kyttäsit syömistäni.
Ihan sinun kiusakseni vetelin veitsellä ja haarukalla menemään.
Hä-hä-hää.
Kuka haluaa hieroa majoneesia leukaan ja sotkea paidan? Sushit kuuluukin syödä haarukalla. Kepit on kehitysmaalaisilke.
Ap käy joka päivä samassa ravintolassa missä sama asiakas syö hampurilaista veitsellä ja haarukalla?
Monesko keskustelu tää nyt olikaan samalla otsikolla
Olen käynyt oikeassa ravintolassa syömässä sitä oikeaa helvetin kallista hampurilaista, söin kyllä haarukalla ja veitsellä kun ei suu ei auennut niin isolle että olisin voinut haukata, pihvi oli yksistään niin paksu.
Vierailija kirjoitti:
Ap käy joka päivä samassa ravintolassa missä sama asiakas syö hampurilaista veitsellä ja haarukalla?
Monesko keskustelu tää nyt olikaan samalla otsikolla
Mene töihin sen sijaan että seuraat palstaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöhän jotkut metsäläiset sushiakin haarukalla. Olen oikeasti nähnyt, nauratti aivan älyttömästi.
Hampurilaisen vielä edes jotenkin ymmärrän jos se on aivan älyttömän isokokoinen, mutta täytyy olla totaalinen junttimuumi jos sushia vetää haarukalla naamaansa.
Olen ylpeästi muumi! Osa paloista on niin isoja, että en todellakaan tunge niitä kokonaisena suuhuni. Puolitan ne veitsellä. Kärsi!
Kyllähän oikea hampurilainen ravintolassa syödäänkin haarukalla ja veitsellä. Nehän tarjoillaankin sivistyneesti lautasella ja monesti mukana on erikseen vielä parempi veitsikin - niinkuin pihviäkin syödessä.
Grillikopit on sitten erikseen.
Olin eilen ravintolassa syömässä hampurilaista. Joku uuvatti söi ruokansa sormin ja näytti kyttäävä, kun söin hampurilaisannostani haarukalla ja veitsellä.
Yleensä veitsellä ja haarukalla syövät ovat homoja. Näin kerran J. Sillanpään ja P. Haaviston. Molemmat söivät haarukalla ja veitsellä.
Ja kaiken kukkuraksi P. Haavisto oli junassa. Vai "junassa".
Ilmeisesti sinun ravintolakokemukseen kuuluu hyvän ruuan, seuran ja palvelusta nauttimisen sijaan/lisäksi myös muiden syöjien tarkkailu. Tähän on negatiivisen kokemuksen välttämiseksi ratkaisuna monen yrityksen tarjoama kotiinkuljetus. Syö vaikka peilin edessä, niin seura on juuri niin miellyttävää kuin itse haluaa.
Niin ja meillä syödään pitsaa veitsellä ja haarukalla. Usa: sta oli vaihtari 80- luvulla ja hän ihmetteli sitä. Sanoi, että heillä pitsa pelkällään annospaloiksi ja syödään käsistä. Pala kerrallaan. Vaihto- oppilas, tyttö oli Long Islandilta.
Ihan kuin ap jossain ravintolassa olis käyny :D :D
kellarista äidin ruuan ääreen ja takas :D :D
Siis täytyy kyllä olla ihan halvatun suuri kita, joka pystyy jotain tupla - triplahampparia syömään ilman apuvälineitä, majoneesit ja salaatit rinnuksille purskahtaneena. Yök.
Minua inhottaa syödä ruokia käsin. Varsinkin, jos ne ovat kovin rasvaisia, kuten pizza, hampurilaiset jne. Valitsen aina mieluummin aterimet, jos niitä on vain saatavilla.
TAASKO teit saman aloituksen?!
Edellinen keskustelu poistettiin ja et vaan usko!
Eniten ärsyttää ihmiset jotka syö ulkotakit päällä tai tulee buffet pöytään ottamaan ruokaa ulkovaatteet päällä ja sitten vasta menevät pöytään.
Ensin pöytään, ulkovaatteet pois ja siitä vasta ruokaa hakemaan.
Myös miehet jotka saa ruuan noudettua ennen vaimoa ja aloittavat sen kammottavan ahmimisen kuin olisivat olleet viikon nälässä.