Mies haluaa mun olevan uskollinen, mutta mielestäni hän ei voi sitä multa vaatia
Tilanne siis, että eihän tuo mies edes ole mun oma mies. Mies on avoliitossa toisen naisen kanssa ja pettää tuota naista mun kanssa. Mies on mua 17 vuotta vanhempi ja hänen puolisonsa on hänen kanssaan saman ikäinen.
Suhde on kestänyt muutaman kuukauden. Tapasimme viimeksi pari päivää sitten ja mies sanoi, että hän haluaisi mun olevan uskollinen hänelle koska hän ei kestä ajatusta, että joku muu mies koskee muhun. Palautin miehen maanpinnalle muistuttamalla, että mä olen sinkku ja saan panna muiden kanssa jos haluan. Ei miehellä ole mitään oikeutta vaatia multa uskollisuutta. Nyt mies sitten on nyreissään ja laittelee viestejä asiaan liittyen. Mä olen pitänyt pintani ja muistuttanut häntä uudestaan, että olen sinkku ja vapaa tekemään mitä haluan.
Ei mies voi pitää kakkua ja samalla syödä kakkua.
Nainen41
Kommentit (52)
Ap on mies joka provoilee aiheesta. Tyhjyyden tunnetta vältelläkseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen enkä provoile. Todella ärsyttävää kun tällä palstalla syytetään joka aiheessa aloittajaa provoksi. Missä tynnyrissä te jotkut elätte kun luulette ettei joitakin asioita voi tapahtua.
N41
Ja sinä p_net ikäloppua varattua ukkoa koska?
Olen suunnilleen saman ikäinen kuin ap, enkä koskisi liki kuusikymppiseen äijään edes viiden metrin rangalla.
Pidäksää sitä sun römpsää jonakin kakunpalasena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen enkä provoile. Todella ärsyttävää kun tällä palstalla syytetään joka aiheessa aloittajaa provoksi. Missä tynnyrissä te jotkut elätte kun luulette ettei joitakin asioita voi tapahtua.
N41
Narcissist confabulates very often. Because can not face the reality.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosiaan noin lapsellinen? Etkö ole kuullut sanonnoista ja vertauskuvista?
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosiaan noin lapsellinen? Etkö ole kuullut sanonnoista ja vertauskuvista?
N41
Menneiden vuosikymmenten sananlaskut ja vertauskuvat ovat aina hyviä ja osuvia.
Roskiinhan se tämäkin oksennus lensi🤮
Vierailija kirjoitti:
Sellainen provopökäle pakkaspäivän ratoksi, hohhoijaa.
Aloitus varmaan onkin mutta siis ihan oikeasti on miehiä jotka käyttäytyvät tuolla tavalla, olen törmännyt useampaan sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen provopökäle pakkaspäivän ratoksi, hohhoijaa.
Aloitus varmaan onkin mutta siis ihan oikeasti on miehiä jotka käyttäytyvät tuolla tavalla, olen törmännyt useampaan sellaiseen.
Ei ole tämä aloitus provo. Todella rasittavaa tuollainen syyttely kun aiheesta kun aiheesta saa ihmiset kuulla, että on provo.
N41
Siinä ei ole mitään väärää, että mies tuollaista haluaa. Kuten ei siinäkään päätätkö kunnioittaa tuota toivetta vai et.
Turha tästä on alkaa mitään "syyllisiä ja syyttömiä" etsimään.
Se, että mulla on nyt seksisuhde varatun kanssa ei tarkoita sitä, että itse pettäisin parisuhteessa. Kun olen parisuhteessa, niin olen uskollinen. Tämän varatun miehen kanssa en koskaan alkaisi parisuhteeseen.
N41