Mies haluaa mun olevan uskollinen, mutta mielestäni hän ei voi sitä multa vaatia
Tilanne siis, että eihän tuo mies edes ole mun oma mies. Mies on avoliitossa toisen naisen kanssa ja pettää tuota naista mun kanssa. Mies on mua 17 vuotta vanhempi ja hänen puolisonsa on hänen kanssaan saman ikäinen.
Suhde on kestänyt muutaman kuukauden. Tapasimme viimeksi pari päivää sitten ja mies sanoi, että hän haluaisi mun olevan uskollinen hänelle koska hän ei kestä ajatusta, että joku muu mies koskee muhun. Palautin miehen maanpinnalle muistuttamalla, että mä olen sinkku ja saan panna muiden kanssa jos haluan. Ei miehellä ole mitään oikeutta vaatia multa uskollisuutta. Nyt mies sitten on nyreissään ja laittelee viestejä asiaan liittyen. Mä olen pitänyt pintani ja muistuttanut häntä uudestaan, että olen sinkku ja vapaa tekemään mitä haluan.
Ei mies voi pitää kakkua ja samalla syödä kakkua.
Nainen41
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Huo ra!
Niin, se mies etenkin on tätä.
Ap ei taida arvostaa itseään lainkaan.
Tuo mies pettää varmasti usean naisen kanssa ja Ap on vain yksi heistä. Tauteja pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huo ra!
Niin, se mies etenkin on tätä.
Molemmat on, tasapuolisesti !!
kerrotko miten seksi teillä on erilaista kuin edellisen miehen kanssa tarviiko imeä munaa kuinka useasti ja nieletksä lastit. onko suhteessa vielä perversioita eli haluaako kannikkaa sulta hanakasti joka kerralla eli annatko pikkukakkosta sille kuinka usein vai onko se vain anusseksiä mitä harrastatte ei niinkään vaginaalista.
mulla oli tollanen suhde ja emme olleet kovinkaan usein vaginaseksissä vaan variaatioita oli muihin reikiin riittävästi. toki se oli kivaa kun määrätietoinen mies ottaa sinut silloin kun se tulee käymään ja pitää tiukassa otteessaan kovalla kalullaan kuin vartaassa.
Aika kova pukki tuo 58v mies. Provo 0 pistettä, ei jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Korj; jatkoon siis.
Vierailija kirjoitti:
kerrotko miten seksi teillä on erilaista kuin edellisen miehen kanssa tarviiko imeä munaa kuinka useasti ja nieletksä lastit. onko suhteessa vielä perversioita eli haluaako kannikkaa sulta hanakasti joka kerralla eli annatko pikkukakkosta sille kuinka usein vai onko se vain anusseksiä mitä harrastatte ei niinkään vaginaalista.
mulla oli tollanen suhde ja emme olleet kovinkaan usein vaginaseksissä vaan variaatioita oli muihin reikiin riittävästi. toki se oli kivaa kun määrätietoinen mies ottaa sinut silloin kun se tulee käymään ja pitää tiukassa otteessaan kovalla kalullaan kuin vartaassa.
En todellakaan harrasta anaaliseksiä. Olen joskus koittanut eikä ole mun juttu. Mä haluan kullin pilluuni.
N41
Jos olisin sinkku miettisin, miksi kuluttaisin tuollaiseen draamailuun aikaani. Ukkomies joka äheltää aikataulujen kanssa ja yrittää mahdollisesti olla kotona jäämättä kiinni. Ja siinä samalla oma elämä pyörii tuollaisen älyttömän kuvion jatkeena, mitä vapautta tuo on jos saat seksiä liian harvoin. Eikö se ole seksisuhteen idea, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ilman parisuhdetta. Nyt olet jo lipsumassa väärälle puolelle, kun ylipäätään käyt tuollaista keskustelua. Olet ukkomiehen arjen piristys, jonka kuuluisi olla hyllyllä muut ajat. Seksisuhteeseen alkavia sinkkumiehiä ei ole mitenkään hankalaa löytää, ainakin jos kuuntelee tinder kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
No älä usko. Ei ole mun ongelma. Todella typerä pitää ihmisen olla jos ei tajua ihmisten olevan erilaisia.
N41
Ethän sinäkään voi vaatia mieheltä, että hän on kanssasi? Selvittäkää sotkunne kolmestaan, älkääkö vaivatko meitä muita turhilla höpötyksillänne.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinäkään voi vaatia mieheltä, että hän on kanssasi? Selvittäkää sotkunne kolmestaan, älkääkö vaivatko meitä muita turhilla höpötyksillänne.
Kolmestaan? Ei miehen avovaimo tiedä tästä suhteesta. Missä mä väitin, että olisin vaatimassa mieheltä mitään? Kyse on pelkästä seksistä.
N41
Eikö ap saa mitään toista miestä kun pitää tyytyä 58v ukkoon, joka on varattu kaiken lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap saa mitään toista miestä kun pitää tyytyä 58v ukkoon, joka on varattu kaiken lisäksi?
Mä tiesin jo entuudestaan, että mies on hyvä sängyssä. Ei mun ole mihinkään tarvinnut tyytyä vaan saan hyvää seksiä komealta mieheltä. Kyllä mulla on seksiä muidenkin miesten kanssa ja he ovat nuorempia kuin tuo varattu mies. Parisuhdetta en nyt halua.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa, Ap.
Miten niin? Kyse pelkästä seksistä ja mies itsekin niin sanonut. Ei tällöin voi edes odottaa, että toinen yhtäkkiä alkaa vaatimaan uskollisuutta. Varsinkin tämä varattu osapuoli vaatii tällaista kun itse kuitenkin panee sitä avovaimoaan.
N41
Tossa teidän touhussa ei ole mitään järkeä. Jos nyt ajatellaan, että alkaisitte olemaan yhdessä ihan oikeasti, niin kumpikaan teistä ei ole uskollinen siinä parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin. Mies pettää vaimoaan jo nyt, niin miksi hän ei pettäisi sinua, ja sinä olet nyt suhteessa olevan kanssa, niin sinäkin varmasti hairahtaisit joskus. Ette niin erikoisia ole toisillenne, että nyt lppuis pettäminen. Ei tapahdu varmaa ensimmäisen 3v aikana, mutta kun asiat alkaa ottaa pähään, niin taas on joku uusi ihana nurkan takana.
Mun kaveri on naimisissa ja hän petti miestään. Oli vain seksiä aluksi, mutta naiselle tuli tunteet sitä miestä kohtaan. Hän oli valmis jättämään aviomiehensä tämän toisen takia. Tämä mies sanoi, että älä turhaan jätä miestäsi takiani, koska hän ei aloita suhdetta ikinä pettäjän kanssa. En minä ole suhdettasi pilaamassa vaan teet sen ihan itse juoksemalla täällä minun luonani. Minua ei kiinnosta sinun ongelmat ja suhteesi. Olet pelkkä pano et muuta. Sitten kaverini heräsi todellisuuteen, että niinhän se on. Olen pelkkä pettäjä ja pano. Siiten hän lopetti sen pettämisen. Ei se toinen mies itkenyt perään ja ihmetellyt sitä. Uusi nainen sillä on jo tai mistä sitä tietää onko sillä on ollut noita naisia enemmänkin koko aika.
Vierailija kirjoitti:
Huo ra!
Tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tuossa iässä ei panna?
Tuollaista tapahtuu, avaa silmät.