onko lääkäriä tai muuta asiantuntijaa paikalla?
Hei!
Mulla on tosi inhottava ongelma kurkussa/kaulassa enkä keksi millään, mikä voisi vaivata. Kaulassa, oikeastaan niinkuin henki- tai ruokatorven oikealla puolella on vähän turvotusta ja se on kipeä, minkä lisäksi tuntuu, että siellä jotenkin muljahtelee.
Tiedän, että tämä kuulostaa todella omituiselta, mutta siltä se kyllä tuntuukin. Muutaman kerran on käynyt niin, että kun esim. puhun puhelimessa siten, että pidän luuria korvan ja olkapään avulla paikallaan (nimenomaan kääntäen päätä oikealle) kaulassa ikään kuin jotain menee pois sijoiltaan ja sattuu niin pirusti. Ääni menee " paksuksi" ja tämä jokin menee takaisin paikalleen kun kääntää väkisin päätä taaksepäin ja nielaisee (ja se sattuu ihan kamalasti). Sitten on ollut pari päivää kaula kipeä siitä kohtaa.
Eka kerran se tapahtui heinäkuussa ja nyt viime aikoina vähän useammin. Yhteensä näin on käynyt ehkä jonkun viisi-kuusi kertaa.
Osaiskohan joku kertoa, mitä ihmettä siellä voi olla? Varasin lääkärin, mutta ensimmäinen aika, jonka sain on vasta viikon päästä ja mua pelottaa.
Olen pahoillani sekavasta selostuksesta, mutta enpä osaa tätä paremminkaan kertoa.
Kiitollinen olisin, jos joku sanoisi jotain.
Kommentit (2)
Uusioveljelläni pää naksahteli kun käänsi päätään ja alkoi hitonmoinen päänsärky. Löydettiin niskan täydeltä kasvaimia.
Koska kuitenkin välillä oireeton, tuskin tästä kyse. Voi selittyä ihan sillä että niskat jumissa. Ei äkkiseltään kovin vaaralliselta kuulosta eli voit huoleti odottaa että pääset lääkäriin.