Eikö parisuhteen etsiminen ole työlästä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoiset naiset kuvittelevat olevansa yhdellekään miehelle mikään aarre johon mies rakastuu ja sitoutuu? Ihan järjetön harhaisuus. Raukat luulevat olevansa prinsessoja ja kauniita koska isi pienenä pikku humalassa kutsui prinsessaksi?? Vastuuttomat vanhemmat valehtelivat pienelle tytölle.
Mitä se sinua liikuttaa? Ei sinun tarvitse heitä tapailla :D kiva heille, jos omistavat hyvän itsetunnon.
On kyllä älytöntä, miten paljon miehet arvostelevat naisten vartaloita.
Kyse oli varmaanki siitä että läskit kuvittelevat oman arvonsa olevan jotenkin korkea.
Siis ongelmana se ettei edes läskeiltä irtoa vai? No katse peiliin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi helppoa löytää joku nainen kun mulla kriteereinä on vain vihreät silmät..paitsi ettei sellaisia ole yhtään missään. Jatkan siis unicornin metsästmistä
Minulla on naisena vihreät silmät. En ole ajatellut, että tämä niin harvinaista olisi
Vaikeeta on se on löytää sopivaa naista koska naiset on vähän kranttuja, hetken baarissa juttelee mutta sitten lähtee pois, sopivan naisen löytäminen on kyllä tosi vaikeeta.
Löytäminen oli ihan karmeeta hommaa, älyttömän työlästä ja pettymyksiä jatkuvasti!
Löytämisen jälkeen taas ei mitään muuta kuin leppoista yhteiseloa, ensi vuonna kolmatta hääpäivää vietämme. Elämä on ihanaa <3