Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö parisuhteen etsiminen ole työlästä?

Vierailija
25.11.2023 |

Ja siinä pysyminen? 

Kommentit (64)

Vierailija
42/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyskuntoutujana ja ääri introverttina, jolla ei ole todettu kognitiivisen kyvyn alenemista ja jolla hoitohenkilökunnan mukaan riittää älliä vaikka muille jakaa, on hyvin vaikeaa löytää seuraa verrokeista kuntouttavan toiminnan piiristä kun jutut eivät silleen kunnolla kohtaa. Oon miettinyt että miten terveet ihmiset näkisivät mut potentiaalisena kumppanina?

Ajattelin muuttaa metsään tai naiskommuuniin. Muistutan vieläkin etten aio ruveta jakamaan säälipesää. Laskekaa käteenne.

Sinut olisi pitänyt laskea lakanalle. Tyhjä ihminen joka jättää täysin turhan hiilijalanjäljen.

* Vihreät 🍀 De gröna*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, ei meinaa milllää löytää sopivaa naista.. netissä ei ne vastaa ei kirjota mitää, baareissa nirsoillaan ja semmosta se on.

Vierailija
44/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa miten vähän ihmisillä on kokemusta kestävistä pitkistä parisuhteista. Poikia peräkammarista, yyhho naisia suoraan Toyotan takapenkeiltä. Silti vaatimustasot on kovia ja kelan rahoilla pitäis tuon maksaa tätä ja tämän maksaa tuota.

Naisia jotka vaativat treffejä ravintolaan vaikka ovat sen tasoisia, että mäkkärin autokaistakin on riittävää heidän tasoisilleen. Tosin kävellen, sillä eihän näillä poikasilla ole autoa,ellei äiti lainaa.

En minä pahalla, mut tahallaan kuitenkin.

- Totuus Velvoittaa -

Ei kannata keskittyä niihin naisiin, jotka eivät sinun mielestä ole ravintolan arvoisia. Joku toinen mies varmasti arvostaisi sitäkin naista.

Vierailija
45/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi parisuhdetta ei ole mikään pakko etsiä. :) Itse viihdyn sinkkuna, sain kutsun treffeille mutta kieltäydyin koska haluan elää yksin. Miehessä ei ollut vikaa, olin itsekin vähän ihastunut häneen. Mutta yksin on parempi.

Sait kutsu treffeille, mutta kieltäydyit, koska haluat elää yksin?

Treffikutsuhan ei tarkoita, että mieskään haluaisi elää yhdessä. Useimmat varmaan haluavatkin vain tapailua ja läheisyyttä ilman yhteenmuuttoa. Ainakin jos on lapsia.

Vierailija
46/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian työlästä. Ei jaksa enää etsiä. Deittipalstojen miehiin ei kertakaikkiaan voi luottaa. Liian monta kertaa törmännyt valehteluun

Liian työlästä. Ei jaksa enää etsiä. Deittipalstojen naisiin ei kertakaikkiaan voi luottaa. Liian monta kertaa törmännyt valehteluun.

Ja tämä on taivaan tosi.

Vierailija
47/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se yli 30v aika työlästä. 95% sinkuista on ruppanoita ja 4% on muuten vaan aivan helevetin outoja ihmiselukoita. Siinä jää se 1% mihin tähdätä.

Juuri näin. Ja se 1% todella tietää arvonsa, ja kilpailuttaa armotta niitä satoja naisia/miehiä, jotka heidän seurastaan ovat kiinnostuneita. 

Vierailija
48/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se yli 30v aika työlästä. 95% sinkuista on ruppanoita ja 4% on muuten vaan aivan helevetin outoja ihmiselukoita. Siinä jää se 1% mihin tähdätä.

Juuri näin. Ja se 1% todella tietää arvonsa, ja kilpailuttaa armotta niitä satoja naisia/miehiä, jotka heidän seurastaan ovat kiinnostuneita. 

Sepä se . Vaikka naiset tietävät arvonsa niin silti haluavat vielä hyvän miehen vaikka heidän arvolleen sopii se kaljupäinen, 165 pätkä kela rahoilla elävä alkoholisoitunut 4 kertaa eronnut 6 lapsen isä ja kahdeksan lapsen ex isäpuoli. Ei se rako siellä reisien välissä teidän arvoanne nosta, varsinkaan jos sieltä on pullahtanut ulos jo pentu jos toinenkin. Yyhhoo naiset ovat aina naismaailman alinta kastia. Valitkaa miehenne sen mukaan.

Vierailija
49/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipainoiset naiset kuvittelevat olevansa yhdellekään miehelle mikään aarre johon mies rakastuu ja sitoutuu? Ihan järjetön harhaisuus. Raukat luulevat olevansa prinsessoja ja kauniita koska isi pienenä pikku humalassa kutsui prinsessaksi?? Vastuuttomat vanhemmat valehtelivat pienelle tytölle.

Vierailija
50/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoiset naiset kuvittelevat olevansa yhdellekään miehelle mikään aarre johon mies rakastuu ja sitoutuu? Ihan järjetön harhaisuus. Raukat luulevat olevansa prinsessoja ja kauniita koska isi pienenä pikku humalassa kutsui prinsessaksi?? Vastuuttomat vanhemmat valehtelivat pienelle tytölle.

Älä nyt viitsi. Heillä on paljon annettavaa yhteiseen pöytään. jo pelkkä hanuri täyttää koko pöydän. Eipä heillä juuri muuta sitten olekkaan annettavaksi.

Vierailija
51/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua liikuttaa? Ei sinun tarvitse heitä tapailla :D  kiva heille, jos omistavat hyvän itsetunnon.

On kyllä älytöntä, miten paljon miehet arvostelevat naisten vartaloita.

Vierailija
52/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luokittelisitte 35 vuotiaan yksinhuoltaja naisen jonka pituus on 157 ja paino 82 kg. Lapsia 3 joista nuorin 7kk ja vanhin 19v. Äitiyslomalla jota ennen työttömänä 6 vuotta. Asun vuokralla 2h keittiö ja luottotietoni olen menettänyt pikavippien takia. Ulosotossa noin 3th.

Omasta mielestäni olen ehkä 8-9 luokkaa.

Vierailija
53/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua liikuttaa? Ei sinun tarvitse heitä tapailla :D  kiva heille, jos omistavat hyvän itsetunnon.

On kyllä älytöntä, miten paljon miehet arvostelevat naisten vartaloita.

Kyse oli varmaanki siitä että läskit kuvittelevat oman arvonsa olevan jotenkin korkea.

Vierailija
54/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen, jolla on korkeakoulutus (maisteri), ok taloustilanne, olen nätti ja urheilullinen, en ole koskaan ollut naimisissa ja minulla ei ole lapsia. Pakko sanoa että on todella todella todella vaikeaa löytää mies saman näköisillä kriteereillä ikäluokassa 28-40v.

Olen ollut pitkissäkin suhteissa, mutta lähden kyllä jokaisesta suhteesta jossa kumppani alkaa pitää minua itsestään selvyytenä ja lakkaa tekemästä töitä sen parisuhteen eteen.

En aio "tyytyä" kehenkään. Jos ei kolahda niin jatkan onnellista sinkkuelämää, elämässäni kun on paljon muutakin kuin miehet tai deittailu. Parisuhteen tulee tuoda mukanaan positiivisia asioita ja tehdä elämästä mukavampaa tai muuten koko hommassa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
55/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luokittelisitte 35 vuotiaan yksinhuoltaja naisen jonka pituus on 157 ja paino 82 kg. Lapsia 3 joista nuorin 7kk ja vanhin 19v. Äitiyslomalla jota ennen työttömänä 6 vuotta. Asun vuokralla 2h keittiö ja luottotietoni olen menettänyt pikavippien takia. Ulosotossa noin 3th.

Omasta mielestäni olen ehkä 8-9 luokkaa.

Toi 8 kuulostais oikealta ja sulle sopis joku 9 tason mies jolla hyvä työpaikka ja oma asunto eikä omia lapsia.

Vierailija
56/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ajatella kuten autokauppa netissä, koeajo kuluja vastaan ennen päätöstä?

-Meillä ikä tuonut pidempää jaksoa elämässä     3....8... ja nyt 30vee-jatkuu...

Vierailija
57/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. En etsinyt parisuhdetta, se vain tapahtui ja suhteessa pysyminenkin on ollut helppoa. Yhdessäkään deittisovelluksessa en ole koskaan ollut, silti on parisuhteita ollut tarjolla, kaikille muille olen sanonut ei, paitsi yhdelle.

Vierailija
58/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan *aatanan vaikeaa. On ensinnäkin todella vaikeaa löytää ihminen, josta kiinnostun siinä mielessä. Sitten on vieläpä käytävä niin satumainen tuuri, että hänkin on kiinnostunut minusta JA haluaa edetä parisuhteeseen. Tuntuu aivan mahdottomalta tehtävältä.

Vierailija
59/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäminen on helppoa mutta pysyminen on vaikeaa kun se vaatisi panostamista että se suhde toimisi

Vierailija
60/64 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen nainen, jolla on korkeakoulutus (maisteri), ok taloustilanne, olen nätti ja urheilullinen, en ole koskaan ollut naimisissa ja minulla ei ole lapsia. Pakko sanoa että on todella todella todella vaikeaa löytää mies saman näköisillä kriteereillä ikäluokassa 28-40v.

Olen ollut pitkissäkin suhteissa, mutta lähden kyllä jokaisesta suhteesta jossa kumppani alkaa pitää minua itsestään selvyytenä ja lakkaa tekemästä töitä sen parisuhteen eteen.

En aio "tyytyä" kehenkään. Jos ei kolahda niin jatkan onnellista sinkkuelämää, elämässäni kun on paljon muutakin kuin miehet tai deittailu. Parisuhteen tulee tuoda mukanaan positiivisia asioita ja tehdä elämästä mukavampaa tai muuten koko hommassa ei ole mitään järkeä.

Kuulostat todella pinnalliselta suorittajalta joka vaatii myös toiselta jatkuvasti.

En usko, että tulet koskaan löytämään suhdetta jossa pysyisit tyytyväisenä. Parisuhteen kuuluisi olla helppoa ja mukavaa, eikä jatkuvaa suorittamista ja toisen miellyttämistä.