Voiko raskaana olla menkkamainen olo vatsassa?
Voiko raskaana olla menkkamainen olo vatsassa? Odotan juuri kuukautisia ja vatsaa jomottaa. Olo on juuri samanlainen kun menkat olisivat alkamassa.
Kiitos
Kommentit (29)
Kyllä voi ottaa Buranaa. Kivunhoito ensin, ei tarvitse kärvistellä
Kiitos kaikille kommenteista, olen otettu!
Ap
Kysyn vielä, oliko teillä ripulia ihan alussa? (Minulla on nyt.) Entä palelua? Olen ihan jäässä. Mieli on synkkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä, oliko teillä ripulia ihan alussa? (Minulla on nyt.) Entä palelua? Olen ihan jäässä. Mieli on synkkä.
Ap
Olen lukenut, että raskauteen kuuluisi pikemminkin ummetus.
Minulla alkoi ensimmäisessä raskaudessa kivut hedelmöittymistä seuraavana päivänä, siis ihan kuin kuukautiskivut ja rinnat kipeytyivät. Toisessa raskaudessa ei taas alussa ollut mitään oireita niin mietin jo, oliko tärpännyt vai ei. Niin erilaista oli.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että huljahtaa just verta. Ensimmäiset Buranat otettu. Yritämme lasta nyt neljättä kiertoa. Tissit on mulla tosi kipeät ja nännit jotenkin oudon koholla ja turpeat. Mutta mene ja tiedä
Ap
Mulla oli alkuraskaus juuri tuollainen. Vältä buranaa. Tosin aloitus oli kai jo aika vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että huljahtaa just verta. Ensimmäiset Buranat otettu. Yritämme lasta nyt neljättä kiertoa. Tissit on mulla tosi kipeät ja nännit jotenkin oudon koholla ja turpeat. Mutta mene ja tiedä
Ap
Mulla oli alkuraskaus juuri tuollainen. Vältä buranaa. Tosin aloitus oli kai jo aika vanha.
On vanha, mutta en ole vieläkään tullut raskaaksi.
Ap
Munkkimainen olo vai valeraskaus.