Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät hanki nastakenkiä ennen kuin tulee murtuma

Vierailija
25.11.2023 |

Nastakengilläkin pitää kävellä pingviini kävelyä hitaasti ettei lähde liukuun jos on kivikovaa jäätä mutta muuten ne paremmat kuin muut kengät jossa pohjissa ei ole mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielii jo huonojalkaisuudesta kun liukastumiset kyllä vielä onnistunut kaatumaan oikein.

Vierailija
22/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on irrotettavat nastat joilla tähän mennessä pysynyt pystyssä ja saa helposti taskuun kun ei tarvi. Tuttu nastoilla kaatui ja mursi kätensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne auta pyöräillessä. 

Vierailija
24/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ostan, kun oppivat tekemään kauniita kenkiä. Miksi hemmetissä Icebugin kengät näyttävät rumilta kuin 1990-luvun maastokengät, mutta maksavat tuplasti hyvännäköisten ja laadukkaiden talvilenkkareiden verran? 

Vierailija
25/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, mutta annoin pois, koska eivät auttaneet yhtään mitään. Voivat olla hyvät jos kävelee pelkällä jäällä, mutta täällä ei sellaista ole pelkkää jäätä vaan 99 prosenttia jäisestä ajasta kävelet jään päällä pyörivällä hiekoituksella, joten kaikki kengät on yhtä surkeita hiekoituksen liukuessa jäällä. Yleensä kävelenkin sitten lenkkareissani piennarta jätöksiä väistellen. 

Vierailija
26/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittelekkaan hankkivani, koska olen nuori aikuinen ja tykkään haastaa tasapainoani 

Et ilmeisesti harrasta juoksulenkkeilyä talvella, kun noin tyhmiä lauot.

No en, lenkeillä satunnaista juoksua. Eli silloin myös pohja näyttää siihen sopivalta

Vierailija
27/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittelekkaan hankkivani, koska olen nuori aikuinen ja tykkään haastaa tasapainoani 

Et ilmeisesti harrasta juoksulenkkeilyä talvella, kun noin tyhmiä lauot.

No en, lenkeillä satunnaista juoksua. Eli silloin myös pohja näyttää siihen sopivalta

Mutta lisään vielä, että tykkään kävellä liukkaalla. Se tuo uutta haastetta ja siinä voi kehittyä paremmaksi, aivan niin kuin muissakin asioissa

Vierailija
28/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirun kalliita. Ei ole varaa ostaa niitä.

Vierailija
29/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit jäi kun jäällä kaaduin taaksepäin niillä pari talvea sitte, iskin pääni jäähän. Ei mitään pitoa. Hullun hommaa. 

Vierailija
30/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirun kalliita. Ei ole varaa ostaa niitä.

Kalliimpaa on sairastaa murtunutta nilkkaa.