Mikä työ näillä spekseillä? Tulisiko kenellekään mieleen?
100 % etätyö kotona, työaika 50-100 % eli osa-aikatyö käy hyvin, mutta työn tapahduttava virka-aikana ja bruttopalkka vähintään 3000 euroa kuussa. Siinä minun vaatimukset työlle.
Minulla on maisterikoulutus eli pystyn myös vaativaan työhön, kokemusta lähinnä yhteiskuntatieteellisen puolen asiantuntijatyöstä. Suomenkielen taito erinomainen, englanti vähän kehno. Periaatteessa mikä vain ala kävisi kunhan minut siihen työhön tuon kokemuksen perusteella kelpuutettaisiin.
Kommentit (17)
Tilastojen purkittaja tai haastattelija taloustutkimukseen.
Innostava palkitseva puhelinmyynti. Olet suoraan bisnesmaailman aitiopaikalla, osan todellista huipputiimia. Tiimiä johon pääsevät vain kaikkein kovimmat, todelliset myyntitykit.
Erityisasiantuntija hyvinvointialueelle, työnkuva määritellään myöhemmin, myös sama tehtävä AVI:ssa tai ELY:ssä voisi tulla kyseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Erityisasiantuntija hyvinvointialueelle, työnkuva määritellään myöhemmin, myös sama tehtävä AVI:ssa tai ELY:ssä voisi tulla kyseeseen.
Jes! Tämä olisi sopiva. Mistähän tuollaista työtä voisi löytää kun en ole tuollaisia ilmoituksia nähnyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koodari
En osaa koodata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koodari
Kuinka vanhana vielä voisi opetelle ja ryhtyä koodariksi? Olen lukenut, että vain nuoret kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielen taito erinomainen?
Kyllä. Äidinkieli laudatur, pro gradu suomen kielisenä laudatur, useita julkaistuja artikkeleita suomeksi ilman lehtien kielentarkastajan huomautuksia kielivirheistä.
Siitä huolimatta vauva-palstalle kirjoitan puhekielellä ja virheitäkin tulee, pilkkusellaisia myös. En jaksa vapaa-ajalla olla niin tarkka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodari
Kuinka vanhana vielä voisi opetelle ja ryhtyä koodariksi? Olen lukenut, että vain nuoret kelpaavat.
Tämä kiinnostaisi minuakin. Itse olen jo 45.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Innostava palkitseva puhelinmyynti. Olet suoraan bisnesmaailman aitiopaikalla, osan todellista huipputiimia. Tiimiä johon pääsevät vain kaikkein kovimmat, todelliset myyntitykit.
Ei tuo mahdoton idea ole ollenkaan. Mutta missä niissä on takuuansio vähintään 3000 brutto kuussa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku rekryäjä.
Voikohan tätä tehdä täysin etänä? Tietääkö joku?
Ap
Sanna Marins privata krigsexpert som kan allt bättre än det som presidenten och riksdagen samt regeringen redan har till förfogande? Lönen är hög och arbetet odefinierat, liksom staben. Ljuvligt SDP och dyrt.
Fyrk finns - ännu 2 månader kirjoitti:
Sanna Marins privata krigsexpert som kan allt bättre än det som presidenten och riksdagen samt regeringen redan har till förfogande? Lönen är hög och arbetet odefinierat, liksom staben. Ljuvligt SDP och dyrt.
Enpä usko, että tuo työ onnistuu etänä kotoa käsin. Eipä minulla toisaalta puoluekirjaakaan ole.
Ap
No nyt se tärähti, tietysti OF, täyttää kaikki sinun vaatimukset ja lisäksi saat itse päättää miten paljon hankit-vain taivas on rajana, sopisit sinne MILF sektoriin oikein hyvin.
Joku rekryäjä.