Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!

Vierailija
25.11.2023 |

Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman.

-pituus 178cm

-koulutustaso ammattikoulu

-työpaikka rakennusala

-hiukan ylipainoa on mutta ei paljoa, ruumiinrakenne harteikas

-naama on keskitasoa eli ei mikään komea eikä ihan rumakaan

-pukeutuminen aika casual

Miten siis voin nostaa tasoani jotta naiset kiinnostuisi minusta enemmän? En saa deittisovelluksissa mätsejä kuin aasialaisilta ja tosi harvoin suomalaisilta naisilta mutta ne suomalaiset naiset ei ole ollut makuuni.

Vastauksia vaan naisilta kiitos!

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksi näistä "mua ei kiinnosta ihmiset, mutta naisten pitäis olla kiinnostunut musta". Se on voi voi, sillä jos haluu saada, on pakko antaa. 

Tämä oli siis efellisen oikea lainaus. Foorumin lainaukset "vähä" rikki.

En siis vastannut kuin aplle, en ite etsi suhdetta.

Vierailija
142/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos kommenteista vaikka mitään apua niistä ei ollutkaan. Kävin saunassa kun lämmitin sen.

Siis kuvia mitä profiilissa on naamakuvia ja kokovartalokuvia. Lapsia voin tehdä ja kotitöitä teen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että useimmat miehet eivät oikein osaa katsoa kuviaan naisen silmin. Monilla on vihainen tai vähäjärkinen ilme ja selfie otettu liian läheltä tai väärästä kulmasta, jolloin mittasuhteet menevät pieleen. Jos kuvat on huonoja ja mies näyttää kiukkuiselta, niin ei kukaan osaa arvata että oikeasti on ihan ok ulkonäkö ja ystävällinen olemus.

Selfieiden ottaminen on vaikeaa, mutta valitettavasti siihen on pakko panostaa, jos ei halua tulla väärin perustein ruksitetuksi.

En edes aloita puhumaan niistä paidattomista poseerauksista muuta kuin: ei.

Vierailija
144/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua miestä, jolla on ollut paljon naisia ja tietyissä ammateissa miehillä niitä riittää eli ei voi seurustella niiden kanssa. 

Neitsyt duunarina olisin kiinnostunut kuulemaan mitä nämä ammatit on?

Vierailija
145/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tärkeää on se, että mies hoitaa kotityöt, tykkää lapsista ja käy töissä. Eli talous pitää olla sillee kunnossa että mies pärjää itsenäisesti. Raksaäijä on varmasti hyvä mies, jos hän on kohtelias, rehellinen ja ahkera. Ole myös puhdas. Mies jolla on hyvä itsetunto on kovaa kamaa. Reppanaa ei kukaan nainen katsele eikä aikuisvauvaa.

Miksi tuollainen mies ottaisi itselleen naisen?

-eri

Mutta jos tulee ero niin en halua enää parisuhdetta tai ainakin on eri asunnot. 

Olen 40 enkä jaksa enää olla kenenkään palvelija. 

Ei ole esim. järkeä muuttaa miehen luo, vaikka olisi kuinka hieno asunto, jos se menisi perinnöksi miehen l

Avioliittolaki on aika heikko palstan naisilla. Kuin myös käsitys parisuhteesta.

Vierailija
146/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tärkeää on se, että mies hoitaa kotityöt, tykkää lapsista ja käy töissä. Eli talous pitää olla sillee kunnossa että mies pärjää itsenäisesti. Raksaäijä on varmasti hyvä mies, jos hän on kohtelias, rehellinen ja ahkera. Ole myös puhdas. Mies jolla on hyvä itsetunto on kovaa kamaa. Reppanaa ei kukaan nainen katsele eikä aikuisvauvaa.

Miksi tuollainen mies ottaisi itselleen naisen?

-eri

Mutta jos tulee ero niin en halua enää parisuhdetta tai ainakin on eri asunnot. 

Olen 40 enkä jaksa enää olla kenenkään palvelija. 

Tuollaisella asenteella ei kuullukkaan olla kenenkään kanssa.

Vierailija
147/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrot intohimoista ja persoonasta jotain.

Ei naiset halua tietää, että "olen kouluni käynyt, nyt olen töissä ja vähän jää rahaa säästöönkin". NÄMÄ OVAT NAISILLE OLETUSARVO, eivätkä tuo mitään lisää profiiliisi.

Kerro jotain itsestäsi, esim. että olen luonteeltani x, harrastan intohimoisesti lajia x ja vapaa-aika kuluu asian x parissa. Tulevaisuudelta haluan asiaa x.

Eli ei riitä että on menestynyt työelämässä ja paljon rahaa.

Pitää olla myös pitkä.

Vierailija
148/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että kohtelee naista hyvin. Ei ole erityisiä ulkonäkö vaateita. Ja rahaa kun riittää omaksi elatuksekseen on hyvä. Ei tarvi olla rikas eikä hyvin toimeentuleva. Käy työtönkin kunhan on hyvä asenne ja arvot elämässä.

Ja näitä miehiä on 90% sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
149/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy parturissa. Älä mainitse amista profiilissa. Anna ymmärtää, että suunnittelet oman talon rakentamista. Raksa-ala on kyllä monen mielestä plussaa. Samoin se, että tunnet yhdyssanasäännöt. 

Lisäksi pidä huoli että naisella on henkinen tasapaino kunnossa eikä tule INTERNETTIIN korjailemaan kirjoitusvirheitä.

Vierailija
150/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusalalta jäänyt porukkaa työttömäksi, mutta toisaalta olisi kyllä kotona ilmainen remonttimies. 

178 cm on riittävän pitkä, olen 170 cm. 

Ja millä rahalla tämä työtön remontti mies remontoi?

Vierailija
151/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n kannattaisi kysyä miehiltä eikä naisilta.

Naiset eivät tule kertomaan totuutta. Naiset kertovat vain ne asiat jotka eivät ole selkeästi pinnallisia, mutta kuten jokainen ymmärtänee, matcheja ei valkata syvällisten sielun salaisuuksien perusteella.

Minäpä kerron ap:lle.

- laita pituudeksesi 180cm. Kunhan nainen on sinua selkeästi lyhyempi, 2cm eroa ei huomaa nainenkaan

- edustava kuva. Ulkonäkö on kaikki kaikessa. Tässä voit käyttää naisia konsultteina. Naisiin vetoaa kliseet eli lisäksi kuva sosiaalisesta tilanteesta (ei kaljaa tai äijäporukkaa eikä rälläämistä silmät punaisina, mieluiten pukukuva tms)

- kerro kuinka tykkäät laitella kotia, niin nainen alkaa näkemään silmissään kuinka mies rakentaa unelmien kotipesän

- jos olet selkeästi "äijä", kerro kuinka sinulla on joku heikkous joka viittaa herkkään puoleen eli on oikeasti lähinnä bonusominaisuus

Hyviä vinkkejä! Tässä vielä tieteellistäkin puolta:

Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.

Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hypergamia

Vierailija
152/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti, kaunis koti ja siellä otettuja kuvia. Opettele laittamaan hyvää ruokaa.

"Kaunis koti"=Asunto westendistä

"hyvä ruoka"= sisäfilettä.

Vierailija
153/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti, kaunis koti ja siellä otettuja kuvia. Opettele laittamaan hyvää ruokaa.

Kaikki tämä vaatii riittävän toimeentulon. Köyhänä ei ostella mitään huonekaluja ja keitetään ainoastaan jalostajan hernekeittioa.

Vierailija
154/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet uskovainen? Meitä naisia ei uskovaiset jaksa kiinnostaa, siinä varmaan se suurin virhe minkä olet tehnyt.

Tämä. Ja sehän johtuu siitä että kaikki uskonnot perustuvat naisvihaan.

No onpahan taas. Itse naisena en sitä noin näe. Uskonnossa jos siis jätetään nämä lähi-idästä tulleet uskonnot pois niin miehen tulee kohdella naisia hyvin ja suojelevasti. Parempia miehiä sieltä löytää kuin ateisteista jotka viettää vapaansa kaljabaareissa ja varattuina iskevät siellä muita naisia.

Lähi-Idän uskonnot? Eli kristinusko, juutalaisuus ja islaminusko. Ja muissa uskonnoissa miehet kohtelee naisia hyvin? Tämä onkin uusi teoria minulle. Miten se näkyy niissä maissa, missä muita uskontoja harjoitetaan? En siis kiellä monot

Juutalaisuudessa nainen on lähempänä jumalaa kuin mies. 

Vierailija
155/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaat elämäsi siihen jamaan, ettei enää kiinnosta sitoutua yhteen ainoaan nalkuttajaan, niin silloin niitä alkaa pyöriä jaloissa asti.

TÄMÄ! Keskityt omaan uraan ja hommaat kotiin mustan nahkasohvan ja epäkäytännöllisen auton niin eiköhän kohta ole joku niistä nalkuttamassa.

Vierailija
156/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun ottaa huomioon että nainen pitää miestä lottovoittona jo pelkästään sen perusteella että mies tekee puolet kotitöistä, niin rima on todella, todella matalalla.

Juu juu ja silti heti ketjun alussa tartuttiin koulutustasoon. 

Kouluttamattomat miehet ovat pahimpia sovinisteja. On niitä toki koulutetuissa myös, mutta niistä piireistä on helpompi löytää tasa-arvoa kannattava mies.

Mitä kouluttamattomalla sitten tarkoitetaankaan? 

Mut tosiaan peruskoulu/kansakoulu pohjalla olevat on olleet kyllä erikoisia

Kyse on älykkyydestä. Yleensä korkeampi tutkinto on älykkäämmillä ihmisillä tosin tuokin lainausmerkeissä koska

Korkea tutkinto=paksu lompakko.

Vierailija
157/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmissäni mies nostaa tasoaan hyvällä ja kunnioittavalla käytöksellä. Jos ihminen on kusipäinen niin ei siinä koulutus, lompakko tai ulkonäkö paina. Sen sijaan kunnioittavalla käytöksellä en välitä, vaikka olisi jotain "heikkouksia". 

Eli sellainen puliukon näköinen herrrasmies muka saisi sekunttiakaan myönteistä huomiota naiselta🤦😂 Kyllä totuus on että siinä kohdin aletaan automaattisesti pidättää hengitystä olettaen että tyyppi haisee vanhalle viinalle ja juostaan pakoon.

Vierailija
158/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että useimmat miehet eivät oikein osaa katsoa kuviaan naisen silmin. Monilla on vihainen tai vähäjärkinen ilme ja selfie otettu liian läheltä tai väärästä kulmasta, jolloin mittasuhteet menevät pieleen. Jos kuvat on huonoja ja mies näyttää kiukkuiselta, niin ei kukaan osaa arvata että oikeasti on ihan ok ulkonäkö ja ystävällinen olemus.

Selfieiden ottaminen on vaikeaa, mutta valitettavasti siihen on pakko panostaa, jos ei halua tulla väärin perustein ruksitetuksi.

En edes aloita puhumaan niistä paidattomista poseerauksista muuta kuin: ei.

"Miehet ei osaa katsoa kuvia naisen silmin" Miehet ei kykene katsomaan eikä ajattelemaan kuin nainen eikä nainen kykene ajattelemaan kuin mies ja  siksi miehet ja naiset on erilaisia.

Vierailija
159/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ole komea

2. Ole komea

3. Ole komea

Vierailija
160/191 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä naisissa oli vikana, jotka kiinnostuivat sinusta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi