Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hitsi mua hymyilyttää yksi isukki lapseni pk:ssa...

Vierailija
03.01.2007 |

Hän vilkuilee minua joka ikinen aamu pilke silmäkulmassa. No ok, kyllä kai minäkin vilkuilen häntä. Piristäähän tällainen, mutta myös hymyilyttää. Hupsu mies. :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ovat erilaisia. Joillekin ei ehkä " flirttilupa" sovi, mutta me emme vahdi toisiamme mustasukkaisesti vaan luotamme toistemme arviointikykyyn.

ap

Vierailija
22/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna arvosta näitä " pilke silmäkulmassa" -tyyppejä kovinkaan korkealle. Missä on arvostus omaa kumppania kohtaan? Missä on arvostus toisten liittoja/perheitä kohtaan? Enkä minä ole mikään ylettömän mustasukkainen ihminen, koen vain, että kun on sen ihanteellisen parisuhteen elämäänsä löytänyt, niin sitä kannattaa kummankin vaalia ja juuri siihen panostaa.

Niin että niitä flirttitaitojaan kannattaisi vakiintuneen ihmisen käyttää ihan siihen omaan puolisoon. Kannattaa kokeilla! Ei kokisi tarvetta flirttailla varatuille miehille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että sinulla riittävän laajaa kokemusta pystyäksesi sanomaan toisten ihmisten puolesta yhtään mitään. Jokainen ihminen on erilainen etkä sinä näe heidän ajatus- tai arvomaailmaansa. Et myöskään tiedä sitä, minkä verran ihmiset huomioivat omia puolisoitaan tai minkälainen heidän parisuhteensa laatu on.

Ethän siis vedä johtopäätöksiä toisten elämästä, kun siihen kerran ei ole edellytyksiä. Parempi olisi itse kunkin keskittyä ihan vain siihen omaan elämään ja omasta moraalista huolehtimiseen. Siinä on jokaiselle riittävästi työsarkaa.

Vierailija
24/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin nämä ei huomaisi mitään. Kyllä tuollaisen aistii, koska siihen liittyy aina jotakin luvatonta.

Oma mieheni muistelee vieläkin, kun hän oli lapsi ja he isänsä kanssa olivat olleet jossakin ruotsinlaivalla ja isänsä oli flirttaillut ja käynyt silmäpeliä jonkun naisen kanssa ja kuinka se miehestäni oli tuntunut epämiellyttävältä.

Ei ihme, että niin monet eroaa. Ei edes tajuta, milloin on sovelias aika flirtille ja milloin ei. Ikäänkuin kaikki ihmiset täällä maailmassa olisi potentiaalisia seksikumppaneita, sillä sehän flirtin taustalla on. Ei ole olemassa mitään " viatonta flirttiä" . Apkin tuossa suurinpiirtein punastelee, kun joku varattu isukki antaa hänellä päiväkodissa vähän huomiotal

Ja ap. taitaa itse kerjätä huomiota, kun heillä on miehensä kanssa oikein lupa flirttailla. Kostoksiko miehellesi sitä teet, kun kerran miehesikin flirttaillee.

Vierailija
25/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asiassa ei ole mitään epäselvää.

Ehkei tässä maailmassa tarvitse kaikkea ymmärtääkään..........

Vierailija
26/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin käsittämätöntä, että jotkut on niin huomionkipeitä, että kerjäävät huomiota toisiltaan lastenkin aikana. Et sitten ap. keksi muuta paikkaa flirttailla kuin päiväkotiin lapsia viedessä jonkun isukin kanssa. Luuletko, että isukki flirttailisi, jos sinä et ruokkisi hänen flirttiään. Taisit aloittaakin koko shown.

Miten teistä tuli noin loputtoman huomionkipeitä, miten teillä on noin surkea itsetunto?

Vierailija
27/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten teistä tuli noin loputtoman huomionkipeitä, miten teillä on noin surkea itsetunto?

Vierailija
28/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun lapset ovat paikalla. Ihan kirjoittamaton sääntö, että missään päiväkodissa ei flirttailla toisten lasten vanhempien kanssa, mutta näköjään tämäkin on ap:lle epäselvää.

Vierailija
29/29 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen parisuhde on omanlaisensa, enhän muuta väittänytkään. Ja minun puolestani jokainen pariskunta vilkuilkoot muita ihan niin paljon kuin sielu sietää (ja omatunto sallii), kunhan kunnioittavat toisten parisuhteita!!! Eli selkokielellä; varattuja ei kiva ihminen liehittele!

Tässä keskustelussa on ihmisillä oikeus sanoa oma mielipiteensä flirttailijoista, ja oma mielipiteeni on juuri tämä.

31