Miksi muovikassien pitäisi olla halpoja?
Käyttäkää kestokassia tai selkäreppua niin ongelma katoaa.
Kommentit (14)
Kauppojen ruokaostos muovipussit lie puheena? Ei tarvitse. Minun puolesta maksakoot vaikka kympin kappaleelta kun en niitä mihinkään tarvitse. Roskapussi rullia ostan, vaan ne nyt maksaa n 10 senttiä kappaleelta.
On ne ennenkin pystytty antamaan jopa ilmaiseksi. Miksi kaiken pitäisi mennä huonompaan suuntaan kun elintason pitäisi mennä terveessä yhteiskunnassa eteenpäin eikä taaksepäin!!
Kyllä paremmista vaate- ja kenkäkaupoista saa muovikassin yhä ilmaiseksi.
Ruokakauppiaat rahastaa, mutta eivät minua muovikassilla.
Olen vuosikaudet pitänyt autossa kestokassia. Vien sen autoon heti, kun autoa seuraavaksi käytän, vaikka en olisi silloin ruokakauppaan menossakaan. Helppo tapa.
Jos käyn kävellen kaupassa, otan repun.
Tuolla muovikassien hinnoittelulla pyritään vähentämään niiden myyntiä. Mieti kuinka monta muovikassia tulee kun joka kauppareissu ostaa uuden? Sitten se laitetaan roskiin.
Muovipussuhuutajat.
Katsokaa ostoksianne, jokainen tuote on pakattu MUOVIIN🤣
Olette tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paremmista vaate- ja kenkäkaupoista saa muovikassin yhä ilmaiseksi.
Ruokakauppiaat rahastaa, mutta eivät minua muovikassilla.
Olen vuosikaudet pitänyt autossa kestokassia. Vien sen autoon heti, kun autoa seuraavaksi käytän, vaikka en olisi silloin ruokakauppaan menossakaan. Helppo tapa.
Jos käyn kävellen kaupassa, otan repun.
Mitä parempia vaatekauppoja tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Muovipussuhuutajat.
Katsokaa ostoksianne, jokainen tuote on pakattu MUOVIIN🤣
Olette tekopyhiä.
No on tai ei ole mutta enpä noita muovipakkauksiakaan osta kovin usein. Käytän enemmän tuoretuotteita.
En ole ostanut 12 kuukauden aikana yhtään muovikassia. Kestokassi aina mukana. Mistä voin noutaa ansiomitalin?
Vierailija kirjoitti:
On ne ennenkin pystytty antamaan jopa ilmaiseksi. Miksi kaiken pitäisi mennä huonompaan suuntaan kun elintason pitäisi mennä terveessä yhteiskunnassa eteenpäin eikä taaksepäin!!
No kyllähän sen kauppiaan elintaso kohenee sitä mukaan kun hintoja nostaa.
Nyt kun ihmiset on oppineet kulkemaan kestokassiensa kanssa, voisi muovipussin hinta olla se todellinen esim. 10-20snt. Kukaan ei osta muovipussia, ellei ole unohtanut ottaa kestokassejaan mukaansa, tai mene kauppaan extempore esim. säästääkseen bensaa, aikaa tai vaivaa. Ihan älytöntä rangaista sen ostamisesta, ihan niin kuin olisi maailman pahin rikos. Ainakin omat muovikassini päätyvät lopulta useamman käyttökerran jälkeen roskispusseiksi.
Rosvohinnoilla luulisi ainakin saavan laatutuotteen. Mitä vielä! Paskat repeytyvät jo kassalla, kun laittaa jonkun teräväkulmaisen muovipakkauksen sinne. Sitten ei kelpaa edes roskakassiksi. Oh irony!
Esim. 7 kertaa kun käyttää 4 euron kestokassia, on jo voitolla.
Tulikohan meidän muovikassien öljyt Venäjältä, kun hinnat räjähtäneet Venäjän sodan aikana?
Vierailija kirjoitti:
Esim. 7 kertaa kun käyttää 4 euron kestokassia, on jo voitolla.
Tulikohan meidän muovikassien öljyt Venäjältä, kun hinnat räjähtäneet Venäjän sodan aikana?
Mistä löydät neljän euron kestokassin?
Milloin metsiin tulee pimeitä muovikassikoneita valmistamaan ihmisille halpoja muovikasseja?