Voi hitsi mua hymyilyttää yksi isukki lapseni pk:ssa...
Hän vilkuilee minua joka ikinen aamu pilke silmäkulmassa. No ok, kyllä kai minäkin vilkuilen häntä. Piristäähän tällainen, mutta myös hymyilyttää. Hupsu mies. :)
Kommentit (29)
Vierailija:
Mun mies on niin kovin innokas aina viemään lapsen päiväkotiin...
Asun ruuhka-Suomen ja Lapin välimaastossa.
ap
Aina tuijottelee ja pientä juttua yrittää heittää. Ja mä sentään olen RASKAANA! (nimimerkillä tapahtuu Tampereella......)
Vierailija:
Aina tuijottelee ja pientä juttua yrittää heittää. Ja mä sentään olen RASKAANA! (nimimerkillä tapahtuu Tampereella......)
varsinkin joulujuhlien jälkeen olen havainnut näiden kahden tuijottelun.....sitten on pari isää, joiden kanssa on ihan erilaiset tosi frendivälit.
Pienet ne on ilot perheellisillä... Piristystä päivään päiväkodin tuulikaapissa. *tirsk*
Vierailija:
Pienet ne on ilot perheellisillä... Piristystä päivään päiväkodin tuulikaapissa. *tirsk*
Ainakin meikäläisellä... Eli koetan osata nauttia. :)
raskaana oloon, mulla oli aikoinaan laskettu aika elokuussa, joten kesällä kuljin suuren mahani kanssa ja täytyy sanoa, että yllätyin huomiosta mitä sain. Olin ajatellut, että nyt saan olla rauhassa, mutta ei, kadulla jopa vislailtiin. Mua vaan nauratti....
Ihan kivaahan se et tollanen piristää, mut ei sen tartte olla mitään flirttiä. Toiset on puheliaampia kuin toiset ja juttelee kaikkien kanssa. Ei sen tartte tarkottaa, että on kiinnostunut juuri sinusta! Mutta, nauttikaa pois, kyllä se piristää, kun joku yleensäkin on positiivinen ja juttelee, eikä murjota alta kulmain, eikä edes tervehdi! Näitä murjottajia on yleensä ne lasten äidit!
...on niin hienoa, että tulee jo toisen kerran vähän ajan sisään sitä hehkuttamaan. Mikäs siinä, tosin herättää kyllä epäilyksiä.
Vierailija:
Ihan kivaahan se et tollanen piristää, mut ei sen tartte olla mitään flirttiä. Toiset on puheliaampia kuin toiset ja juttelee kaikkien kanssa.
Mutta ei ole epäilystäkään, etteikö se olisi pientä flirttiä. Sen verran usein on jäänyt siitä kiinni, jos nyt niin voi sanoa.. Ja kyllä nainen aina sen tietyn katseen tunnistaa.. ;)
ap
Vierailija:
...on niin hienoa, että tulee jo toisen kerran vähän ajan sisään sitä hehkuttamaan. Mikäs siinä, tosin herättää kyllä epäilyksiä.
Se on varmasti ollut joku muu kuin minä.
ap
Vai oletko ap. hoitaja? Onko sinulla edes lapsia?
haluaa varmaan jotakin vaihtelua ainaiseen vaimoonsa jne...
Kyllä olet ap. dorka, kun flirttailet perheellisen miehen kanssa. Entä jos sinun miehesi flirttailisi joka aamu jonkun lapsiaan päiväkotiin tuovan äidin kanssa vai onko sinulla edes miestä?
Vierailija:
Kyllä olet ap. dorka, kun flirttailet perheellisen miehen kanssa. Entä jos sinun miehesi flirttailisi joka aamu jonkun lapsiaan päiväkotiin tuovan äidin kanssa vai onko sinulla edes miestä?
mutta töissä myöntää välillä flirttailevansa. So?!? Me olemme aikuisia ihmisiä, jotka ymmärtävät pienen flirtin ja ison iskemisen eron. ;)
ap
Taidatte oikein tietoisesti hakeutua tällaisiin flirttitilanteisiin? Parantaako se jotenkin keskinäistä luottamustanne ja avioliittoanne?
Mun mies on niin kovin innokas aina viemään lapsen päiväkotiin...