Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" " " KESKIVIIKKOON Syysystäväiset-04" " "

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille. TUlihan se liskojen yö sitten yhden yön myöhässä. En ole juurikaan nukkunut viime yönä vaan hikoilin ja pyörin. Heräsin jo 7 aikaan laittaan itseäni valmiiksi, kun menen työhaastatteluun tänään. No, älkää riemuiten onnitelko vielä mistään, sillä en ole omilla ansioillani haastatteluun päässyt;) Uuteen hotelliin haetaan nyt väkeä ja antavat etulyönti aseman niille, jotka menevät tänään tai huomenna henkilökohtaisesti paikalle (työkkäriin). Haastattelevat siellä sitten. Nyt vaan odotan, että Onni herää. Pitää viedä se porukoiden tykö hoitoon. Äiti menee iltavuoroon ja hoitelee siihen asti kunnes veli poikansa kanssa tulee jatkamaan. Oli tarkoitus olla jo klo 9 paikanpäällä jonottamassa haastatteluvuoroa mutta minä kun en raaski herättää Onnia..

No jos tästä lähtis tukkaa kuivatteleen, josko tuo siihen heräis. Nyt jo sais herätäkin.

Olipa kiva kuulla, että Tomeralla jo parempi mieli! Tsemppiä jatkossakin pikkuvauva-aikaan!

T-P

Vierailija
2/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tasapuolisesti jaksua kaikenlaisiin tilanteisiin.

Meillä syystaapero ollut tosi väsynyt monta päivää nytkin jo nukkunut yli 12h, illalla nukahti ennen kasia tuoliin. Pelkään ettei toinenkaan antibiootti ole korviin auttanut ja varasin taas korvalääkärinkin. Haluan lähetteen uuteen putkitukseen.

Pieni aa on melko hassu kehityksessään, ensin kääntyi ja ryömi tosi aikaisin, nyt ne on molemmat unohtunut. Sen sijaan nousee konttaus asentoon ja hytkyy siinä, siitä heittäytymällä pääsee eteenpäin.

Syysmamma sen sijaan kirjoitti eilen työhakemusta -> perhepäivähoitajaksi, kun muuten ei riitä rahat olla lasten kanssa kotona.

omat navat mielessä, ja paljon muutakin

Mari ja poitsut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pienen huutavan ja kitisevän kakkakoneen? Ei vaiskaaan, mutta että pitikin eilen tuulettaa hyvin nukkumisesta.... koko viime yö kitisty ja HUUDETTU ihan kun tapettais, ääntä lähtee pienestä paljon. No, nukkui se välissä klo 02-05.30, mut aamulla alkoi taas ruokailun jälkeen kitinä jota kesti -aina siihen saakka kun isompi heräs! Nyt kyllä nukkuu tuolla tyytyväisenä..... mrrr. Meillä pieni vaan söisi ja söisi kans koko ajan, eilenkin söi klo 23-01.30 käytännössä koko ajan. Lopetin aina välillä kun nukahti tissille, mutta heräsi siitä ja aloitti kamalan huudon, jota ei saatu vaimenemaan muuten kuin työntämällä tissi taas suuhun. Sitten pierettää, kakattaa, oksettaa.... buklailee kans aika paljon joten luulisin että saa tarpeeksi ellei jopa liikaa maitoa. paino noussut 250g /vko, eilen neuvolassa pieni painoi jo 4780g (syntymäpaino 3900g). Mitähän tässä pitäis tehdä.

Itellä olo taas ihan sumuinen, kämppä on kuin sikolätti ja ruokakauppa odottaisi kävijää. Mutta pakko nukkua tänään päikkärit jos vaan pojat nukkuu yhtäaikaa, muuten ei jaksa.

Tiedän että tää loppuu joskus mutta nyt yksikin valvottu yö tuntuu liian pitkältä ajalta. Tahtoisi nukkua!!

Isoveli on ihana, katselee MikkiHiirtä telkasta ja nukkui onneksi pienen huudosta huolimatta hyvin yönsä. Harmittaa sen puoelsta vaan kun äiti on ihan raato eikä jaksa paljon mitään nyt. Ulkonakin sataa räntää.

sori omanapavalitusta vaan. Kiitos kuuntelijoille ja olkapäille joihin nojata kun itse ei jaksa pysyä pystyssä... Ja tsemppiä kanssavalvojille!

äk väsyneenä

Vierailija
4/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö oli jostain syvältä.Nukkumaan menin jo klo 21.30 kunnes vauva herätti klo 11 potkuillaan ja möyryämisellään.Syysherra aloitti juoksemisen klo 01 ja sitä jatkui aamu kuuteen.Vuorotellen kannoimme poikaa sänkyynsä takaisin kunnes kuudelta luovutimme.Itse en nukkunut silmäystäkään yhden jälkeen.Koko talo nukkui kun suuntasin puolikuolleena neuvolalääkäriin klo 08.Sielä kuitenkin onnekseni kaikki hyvin.Peloista huolimatta ei kohdunsuulla ollut mitään alkanut tapahtumaan.Helpotus.

Pikkukakkonen on keuhkotulehduksessa ja kolmonen kovassa yskässä ja kuuri varuilta odottamassa.Syysherran astmaoireet taas pahentuneet ja yöjuoksua jatkunut jo viikon verran.Ajattelimme ottaa syysherralle retkisängyn oman sänkymme viereen jonne voimme hänet siten nostaa,jos hiukan saisimme paremmin sitten nukkua.

Pelottaa vauvan syntymä ensi kertaa siinä mielessä että mitä näistä öistä tulee.Ennen aina on kuopus nukkunut yönsä hyvin heräämättä jo ennen seuraavan syntymää mutta nyt taitaa olla kaksi yöllä herättävää keväällä.

Kai siitä selvitään.Neuvola lääkäri kysäisi kuinka monta lasta aion vielä saada ja rehelliseti ja väsyneenä täytyi myöntää,yön muistot tuoreena,josko nyt jäis kuitenkin näihin kuuteen.Mielialat heittelee.Ihanaa että on ihmisiä jotka tuntevat rajansa.Minä en taida tuntea...

Koti on ihan sekaisin ja en todellakaan jaksais siivota,saati pedata sänkyjä.Tänään aion hyvällä omallatunnolla heittäytyä sohvlle pötkölle ja lapsille leffa päälle.Eikä tee pahaa ollenkaan!Purkaus päättyy tähän!

L+5+rv 29

Vierailija
5/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikuulle ja Leannalle lämmin halaus ja voimia! Äk, mä niin ymmärrän, väsyttää ja haluisin vaan nukkua ja painaa napista, niin et oltais ajassa vuosi eteenpäin... Annatko vielä rela-tippoja? En osaa yhtään neuvoa, et mikä auttais..aika varmaan.. :-/ Itekin oon niin ulalla, et mitä tässä tekis..

Tomera, ihanaa että lisämaito auttoi. Taisi olla vaavilla siis nälkä. Minikin silloin nälkäänsä huusi.. Ihanaa, jos poika alkais nukahtelee noin hyvin! :) Ihanaa, että jakselet paremmin!

Tealle voimia! Ihanaa, jos unijutut alkaa sujumaan!

Ankkis, anoppisi ja perheesi on rukouksessa, voimia! Kiitos kysymästä, miehen olkapää parempi, mut leikkausta odotellessa. Selkä sen sijaan aivan rikki, eikä särkylääkkeet enää auta, kun toleranssi niin kasvanut..

Nyt huutaa sitten mahakipuja. Perseestä oleva elämä jatkuu. Nean kuume jatkuu, ei tosin niin kovana. Nuha ja yskä ja maha sekasin. On tosi itkunen ja pelkää vauvaa kuollakseen. Itku on ihan hirveää sille ja vauvan äänet, itkee myös jos vaikka telkussa joku itkee. No, Minin Nutramigen-altistus oli kamala kokemus. Nukkui puolen tunnin pätkiä, heräs aina pieremään. Aamu oli kamala, ei nukkunut, Nea oli itkuinen ja mä itkun partaalla. Onneks miehen pomo tuli vastaan ja mies pääsi lähtee ajoissa töistä ja sai ottaa tälle viikolle loput lomapäivät. Tuntuu etten ois selvinnyt yksin. Mini meni niin kipeeks siitä maidosta, et pulautteli, piereskeli, ei tosiaan nukkunut, naama lehahti punaiseksi, otettiin oikein kuva todisteeksi ja teki limasta kakkaa. Neljän jälkeen ei saatu lasta enään nukkumaan, heräs aina hetken päästä ja maha oli kipeänä ja lopulta puoli yksitoista uuvahti. Olin niin hajalla, kun siitä näljästä asti oltiin kanneltu ja vauva raukkakin oli ihan raato, kun ei saanut nukuttua. Yöllä ja aamulla piereskely jatkui..mut nyt on jo nukkunut ulkona pitkät unet, onneksi on raukka toipunut eilisestä hieman! Mutta ensi tiistaina sitten lääkäriin Nutramigen-altistukseen, jonka Kela vaatii, et saadaan Neocatelle korvaus.. En oikeesti jaksa! Just kun Mini tulee parempaan kuntoon, niin sitten taas tehdään pieni kipeäksi turhaan.. Hemmetin Kela!!!! Ihan älytön systeemi! Oon ollu niin poikki ja väsynyt ja katkera ja hajalla, mut ei auta, kuin jättäytyä Kaikkivaltiaan käsivarsille ja luottaa, ne kädet kantavat sittenkin..

Mun ihana äiti oli valmis lähtemään apuun, mut onneks miehellä nyt tää vko vapaata, äiti tulee sit maanantaina. Ja jos ollaan kunnossa, niin ens viikon sunnuntaina pidetään Minin siunausjuhla. Ei taideta pyytää ketään kavereitakaan, kun ei jaksa nyt oikein mitään järjestää, mut haluan juhlan pois alta. Äiti auttelee leipomuksissa.

TP:lle onnea työnhakuun! :)

Mari, kunpa korvatulehdus hellittäisi!

Mimmulle voimia noiden aikaisten aamujen kanssa!

Mä oon hulluksi tulossa tästä elämästä. Anti-vauvakerhoon voisin liittyä, ihan oikeesti EI KOSKAAN ENÄÄ on tän hetkinen tunne ja välillä tää kaikki tuntuu vieläkin suurelta virheeltä, vaikka Miniä en pois antais ja on niin rakas. Mut tää on niin hirveetä ja kun edessä on elämä allergioiden kanssa, niin ei paljoa innosta..huoh.. Ja Neaa on ikävä, kun ei oo sen kans ehtiny olee. Kunpa paranis pian, ni päästäs ulos. Pitääpä soittaa naapurille, et jos lähtis illalla mun ja Minin kans vaunulenkille, pakko päästä täältä jonnekin ja pian!

Mitähän muuta oli..

Mimmuli, pitää siirtää teidän tuloa sitten, kun Nea kipeä! :-( Voi että kun harmittaa!!

Nyt tarttis suklaata (terveisiä äk:lle! levy menee helposti päivässä..) ja viimenen Panda-rasia aukeaa pian..

Jaksamisia kaikille! Onneksi ootte olemassa!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
6/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaistukea Äitikuulle, Tomeralle ja Enkelille. Kyllä se siitä! väsymys muuttuu pian krooniseksi, etikä sitä enää niin noteraa... no vitsi vitsi. Ja vielä huono sellainen! Mutta ihan oikeasti kyllä se helpottaa ajan kanssa (sanoo kokemuksen hyvä ja syvä rintaääni, pian nukuttu meillä kaksi kuukautta yöt suht hyvin- vähillä huudoilla. Eihän tuossa ole mennytkään kuin pari vuotta...!)

T-P:lle onnea haastatteluun. Tule kertomaan, mitkä fiilikset jäi!

Pienet olivat tänään aamupäivän päiväkodissa. Ihan hyvin oli mennyt, Neiti oli huutanut vain vähän aikaa. T oli leikkinyt ihan innoissaan, mutta sitten ulkona oli iskenyt nälkä... Kun menin hakemaan, Neiti oli nukahtanut istualleen rattaisiin ja T hoki hoitajan sylissä, että nääkä, nääkä... Mutta T selitti ihan onnessaan sitten autossa, että kiva päiväkoti. jospa se hyvin lähtis sitten käyntiin ens viikolla.

Itse otin sillä aikaa joulukoristukset pois ja vein kuusen pihalle. Pakko oli, koska taas soitivat töihin huomiseksi, perjantaiksi ja lauantaiksi. Sunnuntaina Neitin synttärit, aatelkaas, Neiti täyttää jo 1 v. Mihin minun vastasyntynyt vauva on kadonnut!? En olisi siis kerinnyt siivota joulua pois. Maanantaina sitten se urakka alkaa, vaikka oonhan minä tässä jo kolmisen viikkoa ollut töissä enemmän ja vähemmän... Mutta rahaa aina tarvitsee. Kela kun ei sponsoroi tätä kotona oloa niin ruhtinaallisesti....!

Mutta nyt päiväkahvin keittoon ja hetkeksi selälleen sohvalle.

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
7/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuja valvoville! Huono päivä sanoa, mutta meillä on nyt 2 yötä nukuttu. Minä kun " unohdin" antaa lapselleni ruokaa. Saapi nähdä mitä lääkäri sanoo. Minä en jaksaisi enää piiskata lastani ja itseäni älyttömällä ruokakokeilulla.

Saapi nähdä alkaako ensikuussa työt todenteolla. Päivähoitotoimisto oli ihana. Saatamme saada tytöille hoitajan kotiin kun allergiahoitopaikkoja ei täällä ole. Koirapölytöntä kun täytyy olla. Olisi aika ihanaa ettei tarvitsisi tyttöjä alkaa hoitoon raahata.

Uusivuosi meni Mikkelissä mukavasti. Lasten ehdoilla. :-) Ihana kaksiviikkoinen..

Äh, töitä..

Lila75

Vierailija
8/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Enkeli, tosi kurjia nuo altistus-hommat, pieni Mini-raukka joutuu kärsimään ihan turhaan :( toivottavasti elo teillä helpottais pian, ja Nean pelot poistuisi.

Äitikuulle voimia valvomiseen!

Mimmun Neidille jo etukäteen synttärionnea kun en kuitenkaan muista enää viikonloppuna onnitella!

Me oltiin aamulla ekaa kertaa ulkoilemassa, neuvolasta sanoivat ettei tarvii kelloa vahdata kun on niin lämmintä. Oltiin sit puolisen tuntia, nyt pikkunen nukkuu eteisessä vaunuissa... on nukkunu jo reilut 3h. Aamu oli ihan kamala Idan kanssa, Ida ei halua syödä yhtään mitään itse, ja homma menee ihan pelleilyksi. Meni hermot sata kertaa ja nyt ulkoilun jälkeenkin tuli kilahdettua tytölle siitä kun repi kuusesta koristeita irti. Ehkä se tästä, pikkuhiljaa...

Mä itse valvoin yöllä ja mietin eilen kuulemiani uutisia, tänään asiat sai taas uuden käänteen, mut yhtä kamala ja ahdistava asia silti. Tuli niin huonoon saumaan meidän elämän kannalta, kun nyt pitäis kaikki olla niin onnellista eikä huolehtia muiden asioista...

Mitäs muuta... en muista enää yhtään...

Petra, Ida ja pikkuinen tonttu 11vrk

Vierailija
9/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvomisen syy masuvauva.Tähän asti oonkin nukkunut tosi hyvin, mut enää ei meinaa millään löytyä sopivaa asentoa.Koko yö menee pyöriskellessä.

Pojalla on tänään pitkästä aikaa tarhapäivä,ihan mielellään sinne jäi.Mä lähdin saman tien Helsinkiin hoitamaan yhden asian ja enhän voinut pysyä pois kaupoista.Stockalla alkoi ale niin pakkohan sinne oli päästä.Lastenvaateosasto oli pettymys,tuskin mitään syyspojalle.Muilla kuin kodinosastolla en edes käynyt. Ihmeellisesti sitä nykyään aina suuntaa lastenosastoille ja itse kulkee vanhoissa ryysyissä.Tosin mun ei tässä vaiheessa edes kannata itselleni mitään vaatteita ostaa.

Voi Enkeli ja Äk,toivotaan että pian helpottaa.Kyllä on Enkeli tosi tylsiä nuo Kelan säännöt,ihan älytöntä että joutuu pientä noin kiusaamaan.Jaksamista Leannallekin.En ikinä selviäisi noin monen ja masuvauvan kanssa....

Ihanaa Tomera että teillä perempi vaihe menossa.Kerrothan kokemuksia tuplista kun olet ehtinyt niitä kokeilla.

Musta on alkanut tuntua että en olekaan yhtään valmis vauvan syntymään.Sama tunne tais olla pojan kanssa viime metreillä.Mä en ikinä tosin ole hurahtanut vastasyntyneisiin.Pojan kanssakin vei aikansa että tunne muuttui,nythän on niin rakas ja tärkeä. Taisipa taas olla sekavasti sanottu...

Yniksen energiaa ihailen.Tuntuu että saat niin paljon kaikkea aikaiseksi työssäkäynnin lisäksi (nim. vuoden valokuvat laittamatta)

Toivottavasti T-P:llä onnistunut haastattelu.

Nyt pitäis vielä vähän järjestellä paikkoja ennen kuin haen pojan kotiin.

Helli,poika ja rv 38+2

Vierailija
10/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomera ihanaa lukea että teillä on helpotanut pikkumiehen kanssa.

Hassua, kun kirjoittelit sun liikakiloista, mulla on aina ollu sellanen mielikuva että olet tosi hoikka, vaikken ole sua edes nähnyt :))

Enkeli toi on kyllä hirveetä, että Miniä pitää vielä uudestaan kiusata maidolla joka ei käy argh. Kela on kyllä sieltä minne ei aurinko paista.

Mä en kohta enää ala typyn nukkumisten kanssa. Uutena-vuotena typy valvoi 2 asti yöllä, ystäväperhe lähti vasta silloin kotiin ja heräsi 8 aamulla, et ihan 6 tuntia nukkui. Ikinä ennen ei ole tarvinnu temppuilla nukkumaan menemisen kanssa. Nykyään ei ilman älämölöä nukahda, ei päivällä eikä yöllä. Pyytää peittoa päälle tai pitäis halia tai sit hän vaan haluaa pois sängystä.

Ja sitten kaikista ärsyttävintä on se, kun typy herää itkemällä, niin yö- kuin päiväuniltakin.

Antivauva ajatuksia, mulla kesti esikon jälkeen 6 vuotta ennenkuin aloin edes ajatella että meille voisi tulla toinen lapsi.

Kukin taaplaa tyylillään, muistan kyllä kun ihmiset uteli, että nooo koskas te teette toisen, voi niitä ilmeitä kun ilmoitin ettei ole suunnitelmissa. No toisin kävi sitten loppujen lopuksi ja olen kyllä ikionnellinen syystytöstä :)

Hilu

Vierailija
11/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh. Iso huoh. Mä sain kuin sainkin pojat yhtäaikaa nukkumaan mutta itse en nukkunut kuin ehkä vartin, aloin murehtimaan itkuhälyyttimen toimintaa (kun ollut vähän epävarma toimija) ja oli pakko nousta kattomaan mitä ulkona vaunuissa tapahtuu. Ei mitään. Keitin sit kahvit ja oon kökkinyt täällä, ja matkatoimiston sivuilla taas.

Äsken kun isompi heräs sain jonkun ihme virtapiikin ja päätin lähtee molempien kanssa ruokakauppaan.... HUONO AJATUS. Sain puettua isomman, sen autoon istumaan, kun tajusin ettei tästä mitään tule, pienellä on kohta ruoka-aikakin ja mullakin valmiiksi nälkä ja eikun takas sisälle. Soitin sit miehelle valivalipuhelun että äkkiä kotiin sieltä töistä. Pinna kiristyi oikeestaan siksi kun meidän autotalli on niin ahdas ja täynnä roinaa, remonttikamaa ja muuta, ettei sinne mahdu. Että saan auton ulos joudun eka siirtään tuplat ja muutamaa muuta tavaraa ja sit kun niitä ei voi jättää uloskaan ne pitää taas siirtää takas talliin ja kun tulee kaupasta ottaa taas pois edestä ennenkun voi ajaa sisälle.... argg... Raivosin sit miehelle puhelimessa että tulee ja kantaa sen vanhan pesukonerähjän sieltä ulos tänä iltana ettäs saan tuplavaunuille tilaa järjestettyä! Nyt ollaan siis taas sisällä, ei menty mihinkään, poika ei ole ollut koko päivänä ollenkaan pihalla, kaapit ammottaa tyhjyyttään vieläkin ja mulla paha kiukkuinen olo. Kohta pieni herää taas tissille, ja mun ilta menee imettäessä. Miehen pitäis ehtiä ja jaksaa vielä isompi ulos, pesukone mummolaan ja imuroida, me hukutaan hiekkaan. Ja sekin raukka väsynyt.... Ja mä haluun kans ulos!!

Miten mulle tulikin tälläinen kiukku taas. Argggg!!! No parempi purkaa se tänne kuin lapsiin, ne on olleet ihan enkeleitä.

Toivon muille parempaa päivää! nyt kuivuria tyhjentämään...

äk

Vierailija
12/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Meillä menee vauva-arki aika kivasti, vaikka kiirettä pitää!! Mut nyt oon itse kipeänä, en tiedä onkohan rintatulehdus vaikka ei mitään patteja/värimuutoksia.. Kipeä rinta vaan, mut niin ne on melkein aina..

tälle päivälle en saanut enää lääkäriaikaa ja päivystykseen en jaksa 39 kuumeessa lähteä istumaan. Meen huomen aamuna yksityiselle.

Lapset voi hyvin, tyttö on tyytyväinen ja nukkuu tosi paljon, on kyllä ihan virkeä parikin tuntia kerrallaan, mut tuntuu et ihana varsinkin nyt et nukkuu tyytyväisenä partsilla. En taida uskaltaa kertoakaan et viime yönä söi eka kertaa puoli kuudelta aamulla yhdentoista jälkeen. Rinnat on kyllä tosi turvoksissa mut oon sit lypsänyt toisen rinnan toista annettuani.

Meillä on 13 päivä kastajaiset. Kävin eilen kakkuja tilaamassa, muut tarjkoilut tehdään äidin ja anopin kanssa itse. Mut nyt tyttö kutsuu itkuhälyttimessä.

Vähän myöhässä toivottelen

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!

mut onhan tätä vuotta vielä jonkin aikaa jäljellä :)

Reeli, Lenni ja vauva kohta yli 6 vkoa

PS: meidän tyttö on oikea himo kasvaja.. painoa lähemmäs kuusi kiloa..

PPS: Enkeli oon lähettänyt kuvat pariin kertaan mut katson seuraavaksi onko mulla väärä osoite sulle.

Vierailija
13/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka kultaa muistot mutta jotenkin äk:n aamuinen teksti palautti ne elävästi mieleen!Vomia paljon!

samoin muille tarvitsijoille!!!!

Kiva ettäTomera on pirteämmällä mielellä :-)

Enkeli:voi paska sitä Kelaa!!!kiusata nyt pientä turhaan :-( Hali!

Eilen illalla podin kamalaa päänsärkyä!Ei migreeniä vaan jotain takaraivosta lähtevää-olo oli kamala!!JA olin kykenemätön kaikkeen!Piti käydä ruokakaupaas mut en päässy enkä voinu miestäkään laskea,pelkäsin et pyörryn tai oksennan!Helpotti sit ennen nukkumaa menoo!

Tänää olisit pakkokauppa!Onneks ehittii myös hetkeks pihalle ku ei satanu,jopaaurinko pilkahti!Hiekkakakkuja tehtii!

Kohta tulee seuraa mulle sekä typylle :-) Jotain vierailuja pitää hoitaa ku poika on pois,menee sillä se huomion haku joskus niin kamalaks ku ei hänelle ole kaveria..

Täytyy lopettaa,kaikille hurjasti jaksua!kovin nyt pikkuvaavit työllistää!

jatu

Vierailija
14/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka pikkuvauvat nyt valvottavat! Unihiekkaa roppakaupalla vauvaperheisiin!

Antivauvakerhosta: Ensimmäistä kertaa kahteenkymmeneen vuoteen minulla ei ole toivetta saada vauva! Ihana tunne! Oikeastaan vasta Lillin syntymä paransi vauvakuumeen joka oli jyllännyt taukoamatta alle parikymppisestä asti. Joten jätän anomukseni liittyä kerhoon, meille riittää nämä kolme :-)

Minä olen tarmonpuuskassani siivonnut tänään. Tarkoitus oli käydä asioilla, vaihtamassa Milon liian pieni joululahjakypärä, mutta saa jäädä huomiseen. Ajattelin siivota vielä vaatehuoneen jos tarmoa vielä riittää illaksi.

Ei muuta asiaa. Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
15/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis hei, tähän kerhoon ei tarvitse anoa ;) Mä ajattelin, että me pidetään mimmulin kanssa kaksistaan kerhoa pystyssä, mutta löytyyhän meitä muitakin. heh. Hyvä kerho näin vauva-lehden sivuilla...

Voi hiivatti tosiaan huonoja öitä. Taitaa piisata useissa osoittteissa unettomuutta. Meillä yöt menee perussetillä, joitakin heräämisiä ja itkuja. Kaikki ok. En jotenkin osaa edes ajatella, että saisin nukkua putkeen koko yön. ;) Toki heräämiset ovat vauvameinikiä lyhyempiä, että sikäli en stressaa.

Tänään kävin salilla ja selaisin paria gradukirjaa. Orastavaa ahdistus sillä rintamalla. Joidenkin viikkojen päästä on omaa lomaa 2vko, niin että jotain pitäisi OIKEASTI saada aikaiseksi.... Plaah. Olen saamaton, mutta psyykkaan itseäni, sillä että tässä maailmassa on niiiiin paljon torvia maistereita, että enköhän minäkin nyt sen graduni saa putkautettua ulos. Plops. Henkinen deadline on kesän loppu. Voitte sitten ahdistella mua lähempänä ajankohtaa...

Mulla on herännyt urheilubuusti. Olen lopen kyllästynyt olemukseeni, josta kyllä pahimmat kilot ovat lähteneet, mutta roikot, sellut ja lihaksien olemattomuus on käsinkosketeltavaa. Toisaalta urheiluhimoon, vaikuttavat muutkin asiat kuin pelkkä olemus. Fiilis on, että nyt heti jotain muuta -kiitos-

Reeli:

Pistä neidin nimi sähköpostiin. Olen utelias.

Ankkis: Oletko graduryhmässä? Ma 15.15 alk, toivoisin? Heh. Hakuammuntaa....

Meillä asuu vinkumaakari ja maanmainio alahuulen roikottaja. Saa kaikilta muilta paitsi vanhemmiltaan kaiken periksi kun vilauttaa murjotusilmettä :) Nimim. jouluna on pitänyt olla haukkana vahtimassa sitä ja tätä, lähinnä siis syötäviä. Miksi joillekin on niin vaikeaa ymmärtää, ettei 2vee tarvitse elääkseen suklaata ja karkkia?

adios, nyt legot kutsuu

hk

Vierailija
16/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään sanottavaa, kunhan käväisen...Tämä pää on nimittäin taas turhan täynnä työasioita ja kaikenlaista muuta sellaista ei niin tärkeää :)

Tämä kolme on meillekin sopiva lapsiluku, enkä yhtään enää haikaile uusia vauvoja (turha tosin olisi haikaillakaan ;))

Jaksamista kaikkiin vähäunisiin vauvaperheisiin!

Antsa vastasi juuri reippaasti Inno-juontajalle: " Terve!"

Palataan paremmalla inspiksellä.

Moi!

SaaMa

Vierailija
17/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaltani toivon kovasti helpotusta ja unia vauvaperheisiin!! Ei yhtään enempää univelkaa - tai ainakin hiukan helpotusta ennenkuin kertyy lisää velkaa.

Enkelin tilanne tuntuu tosi epäreilulta tuon Kelan suhteen. Mä en itseasiassa oikein edes ymmärrä tuota logiikkaa taustalla .... Pieni Mini-ressu :(

Hipsulle tsemppiä ison-G:n kanssa! Kyllä se siitä :) Aivan varmasti saat plopsautettua sen ulos. Onko sulla jo suunnitelma hyvässä kasassa? Peppulihaksia ja tahdonvoimaa toivotan!!!

Ja vielä - en ymmärrä mistä liikakiloista sinä puhut???? :)

Olimme Ikeassa. Hyvä reissu koska saimme syötyä siellä helposti ja halvalla (lihapullia) ja saimme hankittua vielä tytön huoneeseen kivan lelulaatikon, sellaisen arkun. Oikeasti olimme etsimässä pientä pöytää ja tuoleja tytön huoneeseen mutta ne mitä ajattelimme olivatkin juuri loppuneet. Uusi reissu siis tiedossa kunhan niitä taas tulee.

Tyttöä ei sitten meinannut saada sieltä lastenosastolta ollenkaan pois, olisi vain halunnut liukua liukumäessä, jne. Niin että lopulta sitten taas kannoimme kiukkuavaa ja potkivaa tyttöä läpi loppu-Ikean.

Tutiton elämä alkaa helpottamaan, tyttö-raukka kuinka on tuttiaan kaivannut :( Mutta tosiaan, meillä on myös nukahtaminen alkanut iltaisin venyä ja venyä. Nukahtaa kyllä itsekseen iltasadun ja laulun jälkeen mutta aikaa ottaa selvästi enemmän ennenkuin unenpäästä saa kiinni.

No niin, täytyy lopettaa. Suihku ja sohva odottaa :)

Voikaa hyvin!

Alli

Vierailija
18/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin, että luvattoman paljon univajetta on taas tässä porukassa. Kurjuuden kurjuus. Kaikille tasapuolisesti helpotusta tilanteeseen.

Mullakin unihiekka jo nyt hiertää silmissä, viime yö oli niin huonouninen omasta puolestani, ettei mitään rajaa. Ja syykin löytyy taivaalta: KUU. Senkin mokoma. Jospa ensi yönä nukuttais.

Tänään jonotin lähes 4 tuntia!!! päästäkseni 10 minuutin haastatteluun. Otti joo peppulihaksiin tuo rupeama. Väsytti, pissitti ja nälätti sekä hieman ketutti moinen odotus. Siis odotettavissa olikin, että joutuu odottamaan mutta että noin kauan... Haastattelusta jäi sellainen mieliala, ettei ihan nappiin mennyt. Jospa se tarkoittais hyvää. Nimittäin viimeksi kun olen haastattelussa käynyt (hain muita hommia ollessani hotellissa, eli n. 3v sitten) haastattelu meni mun mielestä ihan nappiin ja töitä ei kuulunut. No, odotellaan. Tän kuun puolessa välissä kuulen, jos pääsen jatkoon. En tiedä toivonko peukutusta vai en;) No toivon mä, töitä tarvin jokatapauksessa aika pian.

Olin sitten vasta kl 14 jälkeen vanhempien luona. Onni oli sielä veljeni hoidossa ja kun sitä pissatti kun menin sinne, ei halunnutkaan mun kanssa pissalle vaan hoki veljeni nimeä. Eli kerta laakista enonsa poika;) Yritin kolmen aikaan nukkumaan poikaa ja homma karkasi käsistä jo pukemis vaiheessa, sitten alkoi vinkua " itte kävelee, itte kävelee" , kun olis tahtonut ulos käveleen. Sitten huusi tovin vaunuissa, äiti siinä vaunujen ulkopuolella (mm. suu kiinni ja nuku plus muuta aikuisten kieltä...). Eipä nukahtanut vaan sitten rauhoittui ja oli hyvän tuulinen kun kysyin etkö nuku. Yleensä en anna periksi mutta kun kello oli jo sen verran, ettei olis kauaa ehtinyt nukkua kun päätin herättää klo 16, että luovutin. Nyt sitten vasta saatiin sänkyyn äsken. Yli 12h siis valvonut.

Huomasin yhden pienen epäkohdan meidän perheen illoissa. Onnin iltatoimet venyy ja venyy. Sen pistin merkille tänään just siitä syystä, että olin ajatellut, että viimeistään 20.30 pitää olla sängyssä (normaalisti 21 aikaan). Mutta eipä sitten ollutkaan. Tunti menee maanitellessa, että nyt hampaitten pesulle kuten äsken, kakkapyllyn pesulle. Tähän on tultava muutos. Vaikken välttämättä ennen 21 laittaiskaan Onnia sänkyyn. JOku roti oltava näissä illoissa.

Tomeralle voimia raskaaseen aikaan!

T-P

Vierailija
19/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy laulaa sängyssään ja höpöttää..Tänää kyllä herätin jo 20yli9 ja päikitki oli lyhyemmät,saa nähä auttoko yhtää!

Ilta meni kivasti ku oli seuraa.Tytöt ,joilla ikäeroa viikonverran,leikkivät ja " riitelivät" sopivassa suhteessa-saatiin äidit juoruta ja kahvitella.Hyvä kun käy sellasia kavereita typyllä et laittaa vähän vastaan,typy tahtoo olla sellanen määrääjä ja lelujen omija:-/

TYpyllä on uutta uhmaa.Vaipan vaihto suoraa huutoa EI!!!Jos typy pyytää jotain ja sanon että odota,typy sanoo et " sitte likon sun tavaloita" !!Kiva pikku kiristäjä!Ja puhelimessa ei voi puhua ku typy alkaa pyytämään herkkuja ja kun ei saa seuraa suoraa huutoa...Muuten on nyt ihan mukava elellä tuon neitosen kanssa :-)

Olen tässä surffaillu ja ettiny pojalle sänkyä..JA miettiny et mistä alottas typyn kanssa:unipullot pois vai unitutti pois vai isojen sänkyyn...Kaikki tietää varmasti huonoa yöelämää ja nyt yöt on kohdallaan,en tahtois mullistuksia!!

Ynis ei ole käyny tänään??Eihän...

Ankkikselle hali!

Täytyy etsiä iltapalaa,mieskin tuli..

Unta jokaiseen taloon!

jatu

Vierailija
20/20 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan sitä luulee itsekin kirjotelleensa sinne:)

Etsin äsken terveyteen liittyviä papereita. Toiset löysin ja toista en. Ärsyttää, kun täällä on aina kaikki hukassa! Toinen paperi on sellanen joka pitäis kai periaatteessa olla yleensä mukana, mutta ei kai niitä voi mukana kanniskella. Sitten ne on kohta entisiä. Joskus se on ollut mukana ja nyt en tiedä minne olen säilönyt. Höh!

Huomenna pattiasiaan tulee jotain selvyyttää, menen aamupäivällä ultraan. Rasvapatiksi epäili, muttei tiennyt mitä sille vois tehdä (jos siis on se), kun on noin omituisessa paikassa. Kattellaan...

T: Ynis ja kadonnut terveys (tai ainakin paperit liittyen siihen)