Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää minut jos en tule raskaaksi

Vierailija
24.11.2023 |

No otsikossahan se jo tulikin. Olemme yrittäneet raskautta kolmisen vuotta. Tuntuu ettei hän oikeasti minusta välitä vaikka muuta väittää. Mieli on aika matalalla enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sakset ristiin heti ja seuraavassa hetkessä jättäisin miehen. On eri asia, jos toinen ei halua lasta. Silloin on ok sen lasta haluavan lähteä toteuttamaan unelmaansa jonkun muun kanssa, mutta tuo, että mies syyllistää sinua asiasta, joka ei tutkitusti ole sinun syytäsi niin... Ei. Ei, ei. 

Ja ei, et voikaan tietää, jatkuuko suhde sittenkään, vaikka saisitte lapsen. Todennäköisesti ei jatku, koska sinä et ole miehelle tärkein, vaan tärkeintä on oma napansa. Lähtisi luultavasti joka tapauksessa viimeistään vauvavuoden jälkeen pökkimaan lisää mukuloita johonkin toiseen hölmöläiseen, joka ei ymmärrä juosta, vaikka red flag heiluu niin, että humina käy. 

Vierailija
42/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta mieheltä 💔 voimia aloittajalle!

Mekin kärsitään lapsettomuudesta, mutta mun mies on kokoajan sanonut että hän haluaa olla kanssani loppuelämän saatiin vauvaa tai ei.

Kai tälläset vastoinkäymiset joko hitsaa parin entistä enemmän yhteen, tai työntää erilleen. Mutta sun mies ei kyllä vaikuta luotettavalta, luultavasti hän lähtisi jostain toisesta vastoinkäymisestäkin jos ei tästä.

Lapsettomuus on muutenkin tosi rankka asia, niin se ei auta yhtään raskautumisessa ja vaan lisää stressiä jos mies purkaa pahan olonsa siitä suhun. Kuulostaa että hän näkee sut van jonain tuotteena jonka kuuluu antaa tiettyjä asioita, eikä elämänkumppani jonka kanssa ollaan myötä kuin vastoinkäymisissäkin.

Olisikohan sulla yksityisellä varaa esim itsenäisesti yrittää vauvaa, jos mies päättää lähteä? Mitä oon ymmärtänyt Virossa se olisi halvempaa. Ikävää kun sulla ikäkin tulee vastaan... Mä oon vasta 27v, että vaikka mies jättäisikin mut mulla olisi hyvin aikaa yrittää vauvoja toisten miesten kanssa, mutta ei hän onneksi sellaista edes mieti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki pillerit! Jos tuletkin raskaaksi, niin seuraavaksi hän jättää sinut viimeistään ellei vauva lakkaa itkemästä.

Ajattelin just samaa, että tuommoinen mies jättäis jossain kohtaa joka tapauksessa, vaikka lapsi tulisikin.

Vierailija
44/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se prseeseen laitto. Ei se sieltä onnistu.

Vierailija
45/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lisääntymiseen tähtäävä toiminta on tärkeämpää kuin puoliso, kumppanuus tai rakkaus.

Terv. Kaikki 30-40v lisääntymishullut naiset

Vierailija
46/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama tilanne oli nuorempana. Exä ei tullut raskaaksi vaikka ehkäisyttä vuosia rallattiin. Myöhemmin uuden puolison kanssa sai lapsen. 

Itse saan pian esikoiseni. Nykyinen puoliso oli kuukauden pillereittä ja sitte nappas.

Myöhemmin exä kertoi että hänellä oli tippunut painoa 10kg ennen raskautta, epäili tämän olevan suurin syy kun raskaaksi tuli koska muuten ei muuttanut elintapojaan.

Vierailija
47/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama tilanne oli nuorempana. Exä ei tullut raskaaksi vaikka ehkäisyttä vuosia rallattiin. Myöhemmin uuden puolison kanssa sai lapsen. 

Itse saan pian esikoiseni. Nykyinen puoliso oli kuukauden pillereittä ja sitte nappas.

Myöhemmin exä kertoi että hänellä oli tippunut painoa 10kg ennen raskautta, epäili tämän olevan suurin syy kun raskaaksi tuli koska muuten ei muuttanut elintapojaan.

Ehkä toi oli ratkaisu hänellä lapsettomuuteen, mutta on myös paljon laihoja ja nuoria naisia hyvillä elintavoilla jotka ei pysty tulla raskaaksi. Esim minä. 

Vierailija
48/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toi oli ratkaisu hänellä lapsettomuuteen, mutta on myös paljon laihoja ja nuoria naisia hyvillä elintavoilla jotka ei pysty tulla raskaaksi. Esim minä. 

Kyllä kyllä, eikä tarkoitukseni ollut syyllistää tai ilkeillä. Hyvä että tähdensit niin ei tarvi muidenkaan spekuloida tilannettasi kehon osalta. Loppuosa viestistäni jäi pois jossa totesin että tiedä sitten oliko sekää totuus. Jokin universaali ei vaan halunnut meidän kahden (exä ja minä) lisääntyvän. Ei tämäkään harvinaista tietääkseni ole että joskus ei vain natsaa yhdessä mutta erikseen.

Vierailija
49/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nainenkin jättää miehen jos mies ei pääse isäksi niin miksi mies ei saisi jättää myös maisem siinä vaiheessa kun haluaa isäksi mutta ei pääse?

Vierailija
50/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä tutkittu missä vika?

Harva mies rakastaa oikeasti. Yleensä mies vain tyytyy johonkin ja voi vaihtaa tuosta noin vain. 

Siis aika samaa settiä kuin naisillakin? Miehillähän on naisille lähinnä välinearvo, elämäntilanteen mukaan valitaan se josta saa sillä hetkellä eniten hyötyä ja tilanteen ja tarpeiden muuttuessa vaihtdetaan tarvittaessa toiseen.

Vierailija
51/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin tuollaisen miehen ennen kuin ehtisin tulla raskaaski. Olisi kauheaa jos mies jättää tuommoisen syyn takia eikä  tuon sijaan lähde lapettomuushoitoihin tai adoptioon. 

Miksei miehellä ole oikeutta haluta lasta ? Jos mies ei halua lasta on sika ja jos mies haluaa lapsen ja jos ei saa lähtee etsimään sellaisen jonka kanssa se onnistuu on taas sika. 

Kaikkea voi haluta. Minäkin haluan kartanon itselleni, mutta en kuvittele että minä kun annan 1e jollekin niin se rakentaa sen kartanon tiluksineen minulle ja jää hoitamaan sitä vuosikymmeniksi ja keskeyttää muun elämänsä sen takia ja heikentää omia tulojaan.

Vierailija
52/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä tutkittu missä vika?

Harva mies rakastaa oikeasti. Yleensä mies vain tyytyy johonkin ja voi vaihtaa tuosta noin vain. 

Siis aika samaa settiä kuin naisillakin? Miehillähän on naisille lähinnä välinearvo, elämäntilanteen mukaan valitaan se josta saa sillä hetkellä eniten hyötyä ja tilanteen ja tarpeiden muuttuessa vaihtdetaan tarvittaessa toiseen.

Ehkä sinä olet tuollainen ihmisenä, mutta kaikki miehet ja naiset eivät todellakaan ole. On myös ihmisiä, jotka pysyvät yhdessä myötä ja vastoinkäymisissä ja eivät nää toisiaan esineenä, vaan rakastavat toisiaan.

Vierailija
53/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läcki, laihduta, voisit saadakin toukan.

Vierailija
54/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se prseeseen laitto. Ei se sieltä onnistu.

Vain neggerteillä onnistuu. Tulee ruskea pökäle.

55/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitatte,jos mies ei halua lasta on aika vaihtaa seuraavaan.Kai tää sama juttu.

Ihan eri asia, jos ei halua lasta vai eikö pysty tulemaan raskaaksi/siittämään naista raskaaksi 

Vierailija
56/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka hoitoja yksinään. Pärjäät kyllä.

Donor IUI - Includes a Choice of donor catalog, thaw treatment Sperm and Insemination

from 383 €

Donor Intrauterine Inseminatsiya- Repeat Next Day

from 128 €

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/sofia/malinov-clinic SEKÄ 600e/kerta https://www.fertimedica.pl/en/price-list-2/

Vierailija
57/57 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mieskin voi haluta lapsen niin kovasti, että on haluton jatkamaan suhdetta muuten. Ongelma ei ole kuitenkaan nyt se, että ap ei olisi halukas yrittämään lasta niin kuin yleensä silloin, kun nainen haluaa lapsen ja mies ei.

Lisöksi tässä on outoa se, että sillä uhkaileva mies ei suostu lähtemään lapsettomuushoitoihin. Aivan kaikki normaalit ja lasta aidosti haluavat ihmiset tekisivät kaikkensa lapsen saamiseksi tuossa tilanteessa, ja menisivät ilman muuta hedelmöityshoitoihin.

Siksi kuulostaa siltä, että mies pelaa jotain häiriintynyttä omaa peliään ja käyttää tuota uhkailua ap:n alistamiseen ja kontrollointiin.