Mies jättää minut jos en tule raskaaksi
No otsikossahan se jo tulikin. Olemme yrittäneet raskautta kolmisen vuotta. Tuntuu ettei hän oikeasti minusta välitä vaikka muuta väittää. Mieli on aika matalalla enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.
Kommentit (57)
Ostakaa vuokrakohtu, maailmalta saa.
Hän haluaa lapsen ja sinä et yksin riitä. Miksi ihmeessä haluaisit olla tuollaisen ihmisen kanssa???! Jätä se sika.
Hanki pillerit! Jos tuletkin raskaaksi, niin seuraavaksi hän jättää sinut viimeistään ellei vauva lakkaa itkemästä.
Olen ollut vähän samankaltaisessa tilanteessa. Paitsi vika oli minussa ja hoidoissa käytiin. No tulin raskaaksi ja mies alkoi yhä enemmän vaativaksi ja henkisesti ilkeäksi minulle. Ekassa seulassa paljastui että vauvamme on vakavasti sairas. Abortti oli oikeastaan ainut vaihtoehto ja sen teimme, kun ei ollut pienellä edellytyksiä elämään.
Miehen ilkeys ja vaativuus minua kohtaan vain kasvoi tuon jälkeen. Olin ihan romuna. Lopulta jätin miehen ja aikanaan uudessa parisuhteessa sain terveen tytön ha nyt odotan toista vauvaa ihan yllätyksenä tullutta :)
Elämä kantaa ap, mutta mieti sinun rajat ja pidä niistä kii! Stressi vaikeuttaa raskaaksituloa kun koet jatkuvasti paineita. Olet nainen et kone. Tsemppiä sulle paljon.
Jos haluat varmasti lapsen eikä mies halua mennä hoitoihin, voi olla kultainen hetki sinun lähteä hoitoihin itsellisenä naisenakin. Mieti ennen kaikkea mistä otse unelmoit ja sopiiko miehesi enää siihen kuvaan.
Onko tämä joku käänteinen trollialoitus?
Kuulostaa liian täydelliseltä peilikuvalta vauvakuumeisesta naisesta, joka uhkailee/painostaa erolla jos mies ei ala hånen kanssaan lasten hankintaan.
Jätä se sika. Tommosen kans kannata lisääntyäkään. Ihanko tosissas vielä jatkat tommosen kans?
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Silti sinä hillut täällä elävänä vuodesta toiseen samaa toistamassa. Jos syntymäsi olisi kuolemantuomio, niin miksi olet elossa?
Ikävää. Haluatko sinä olla tuon miehen kanssa?
-stressi vaikuttaa. Lähtekää lomalle.
Joillekin se lapsi on tärkeä. Aika monelle.
Ehkä tuo teidän suhde ei lle sitten se juttu, jos siitä puuttuu paljon.
Ethän sinä sille oikeastaan mitään mahda, jos toinen kokee niin. Eikö?
Ei se lle kenenkään vika.
Jos mies näkee sinut tärkeimmäksi, niin hän haluaa olla kanssasi - oli lasta tai ei.
Onhan se satuttavaa. Todellakin.
Älä vaan sitten ala syyttämään itseäsi. Teillä kuulostaa olevan tuollainen valtasuhde- toinen jättää, jos.
Minua olisi eniten loukannut- ja olisin mennyt rikki, jos mieheni olisi kertonut minulle, että hän jättää minut, jos emme saa lasta. Hän sanoi, että hän haluaa olla minun kanssani, saamme sitten lasta tai emme.
Mitä sinä haluat?
On pareja, joilla ei ole tullut lasta, mutta kumpikin on saaneet lapsen sitten jonkin toisen kanssa. Ei kaikki halua lasta.
En osaa neuvoa sinua, mutta jos minulle kumppani sanoisi noin, niin kokisin sen olevan -näkemiin-, koska en enää luottaisi häneen. En kokisi itseäni tärkeäksi hänelle. En pystyisi itse enää arvostamaan tuollaista kumppania.
En vaan enää voisi siinä olla.
-Itse en haluaisi olla ihmisen kanssa, joka laittaa tuollaisia ehtoja.
Lähtisin. Luottamus olisi mennyt.
En voisi tuollaisen lausuman jälkeen enää henkisesti hyvin hänen kanssaan. Olisi minun puoleltani niinsanotusti selvä peli.
En haluaisi jakaa perhettä ihmisen kanssa, jolle olisin kakkonen.
Ihme sammakko sulla onkin kumppanina.
Lisääntymishullut ovat pilanneet määrätrömän määrän ihmissuhteita. Yleensä myös heidän lapsi-vanhempi suhteensa on mätä, kun koko jälkeläinen on vain heidän mielihalujensa tyydyttämiseksi edes olemassa.
Miksei mies saa haluta lasta? Monelle miehelle, esim. omalle pojalleni se oli unelma, ihan niin kuin monella naisella tulla äidiksi. Ymmärrän itse miestäsi siinä mielessä ja kyllähän moni on eronnut sen takia, ettei toinen halua tai voi saada lapsia ja minusta se on ihan perusteltu syy erota.
Mieheni kaverille oli aikoinaan sanottu alle kolmekymppisenä, ettei hän voi koskaan saada lapsia (sairastamansa sairauden jälkeen) ja hänen monivuotinen tyttöystävänsä lähti. Muutaman vuoden kuluttua eräs tyttöystävä paukahti nopeasti raskaaksi ja he ovat nyt kolmen lapsen vanhempia. Ja mies on ihan todistetusti isä.
Ihmettelen, miksi ette ole aloittaneet jo hoitoja, jos asia on kuitenkin noin iso miehelle? Miten luovutettu munasolu? Tosiasia on, sinun munasolut on kaikki 41 vuotta vanhoja, joten ei varmaan toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Minun ystäväni poika ja miniä saivat identtiset kaksoset luovutetulla munasolulla, yksi ainoa munasolu riitti. Lapset ovat biologisesti isän ja äitikin heidät on odottanut ja synnyttänyt. Aivan kuin omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
On sanonut suoraan että hän ei näe tulevaisuutta meillä jos lasta ei tule. Minä käsitän sen niin että valmis lähtemään suhteesta jollain aikavälilllä mikä se sitten onkaan. Mutta kuulemma haluaa että minulla on kaikki hyvin ja kovasti välittää minusta. Tuntuu etten enää ... tuntuu että menetän omat äärirajat tässä tilanteessa.. enkä osaa kuin yrittää mutta jos yrittämisestä huolimatta raskaus ei ala? En voi enää luottaa häneen tuollaisten puheiden jälkeen. Mikä häntä estää lähtemästä jonkun hameen perään jos saadaankin lapsi ja olen lapseen keskittynyt. :/
Lopeta tuo itsesääli.
Teillä on erilaiset toiveet.
- päästä irti.
Voitte kumpikin jonkin ajan jälkeen paremmin
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua käyttää hoitoja vaan yrittää ainoastaan luomuna. Molempien hedelmällisyys on selvitetty ja siinä ei pitäisi olla vikaa. Tosin minulla on ikää 41 vuotta joten tässä se lasten saaminen sitten taitaa mennä minun osaltani. En varmaan ehdi löytää ja muodostaa uutta parisuhdetta ja alkaa yrittämään.
Tyyppi sanoo haluavansa lasta, mutta ei ole valmis hoitoja kokeilemaan. Minulle se olisi sellainen osoitus, että en itse lasta kyseisen miehen kanssa haluaisi, koska hän haluaa sen lapsen ainoastaan, minä olisin vain siinä kohtuna.
Miksi roikut?
Ei se ole teille kummallekaan helppoa.
Mues haluaisi lapsen kanssasi, mutta ei.
Hän on huolissaan sinusta.
Hänelle kuitenkin lapsen saaminen on elämässä tärkeää.
Voit ihan hyvin ryhdistäytyä ja ottaa oman elämän haltuun. Nyt menet sinne alle.
Nouse ylös. Olet arvokas. Ei se tee sinusta huonompaa, jos teidän kahden suhde ei toimi toivotulla tavalla.
Ole utelias. Maailmassa on vaikka mitä.
Itsesääliin ja marttyyriuteen kyllä voi itsensä hukuttaa, mutta ei tarvitse.
Voit -ja saat tehdä omia valintoja.
jos ei välitä sinusta ilman lasta ei hän välitä lapsen kanssakaan. löydä puoliso joka rakastaa sinua oli lapsia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Silti sinä hillut täällä elävänä vuodesta toiseen samaa toistamassa. Jos syntymäsi olisi kuolemantuomio, niin miksi olet elossa?
Hmm. Luulenpa, että tarkoittaa sitä, että elämässä
mikään muu ei ole pakko kuin syntymä ja kuolema.
Miksei miehellä ole oikeutta haluta lasta ? Jos mies ei halua lasta on sika ja jos mies haluaa lapsen ja jos ei saa lähtee etsimään sellaisen jonka kanssa se onnistuu on taas sika.