Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää sulle on lapsesi sukupuoli? Eli odotitko että saat tytön ja pojan vai miten?

Vierailija
24.11.2023 |

Kerro.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuhan on terve ei muulla väliä

Vierailija
22/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyttöä tuli ja aloimme suunnitella vielä vauvaa. Vuonna 1992 Kaksplus-lehdessä oli 'ohje' miten kumpaakin sukupuolta 'tehdään'. No  toimittiin pojan ohjeiden mukaan ja poikahan sieltä jouluksi sitten syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tietysti ensisijaisena ja tärkeimpänä on tietysti poika . Huonolla tuurilla syntyy tyttölapsi, mutta sen asian kanssa on sitten vain kyettävä elämään.

Vierailija
24/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöistä on kieltämättä enemmän vaivaa, joten elämän helppoutta rakastavana miehenä vastaan luonnollisesti poika.

Vierailija
25/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia, mutta ihan rehellisesti sanottuna en haluaisi tyttöä. En osaisi kasvattaa, enkä koe, että mulla olisi mitään "annettavaa" siihen tytön rooliin. Lisäksi edelleen miellän, että yhteiskunta on tietyllä tavalla epäreilumpi tyttöjä kohtaan.

Sori vaan. Varmasti epäsuosittu mielipide, alapeukuttakaa vapaasti. 

Tuota työelämää kun katselee, niin välillä käy kyllä mielessä, että Luojan kiitos, lapseni on poika. Muuten ei niin väliä.

Vierailija
26/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojissa on vähemmän luonnevikoja joten ehdottomasti poika.

Vierailija
27/27 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kävi, lähinnä mielenkiinnolla odotin kumpi kun mun puolella tyttöjä ja siskoilla tyttöjä ja miehellä taas veljiä joilla poikia ja tyttöjä. Poika tuli. Halusin lapsen ja sen sain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi