Alkaa fituttaa nämä gusettavat lentotarjoukset tyyliin: Praha alk. 69 euroa!
Sitten kun menet sivuille, noita ei löydy oikein mistään ja kun otat menohintaan myös paluun ja matkatavarat, hinta onkin jo 250 euroa!
Kommentit (26)
Hei sun pitää ymmärtää, sehän on vain mainontaa! Ei siihen päde normaalit totuusvaatimukset
Mä sain maaliskuulle lennot Milanoon 195e, tosin en tarvitse reppua kummempia matkatavaroita.
Kesälle ja syksylle samat matkatavaroiden kanssa 250e
Mun mielestä tosi hyvä hinta kun aika normi on vuosia ollut 300-350e
No, onko joku oikeasti saanut mieleiset silmälasit alkaen hinnoilla.
Ohis,
Varsinkin lennoissa kannattaa laskea hinta myös mukavuudelle!
Esim. joku surkea lentoaika ja/tai monen vaihdon kautta menevä voi olla olla "halpa" mutta sitten kun ajattelee MUKAVUUTTA niin silmät ristissä univelasta lomalle saapuminen ei usein ole muutaman kympin säästön arvoista.
Tai jos vaihtoja on lentoasemilla ja niillä kuluttaa aikaa turhaan+syö&juo jotain, niin äkkiä se "säästö" hukkuu pois.
Itse en myöskään ymmärrä matkalaukussa säästäviä, joilla sitten viisi vaatekertaa koneessa päällä mennen tullen. Toki jotkut oikeasti selviävät "yksillä vaihtovaatteilla", mutta varsinkin pidemmillä reissuilla saa aika fakiiri olla. Itse vaihdan alushousut, sukat, ja 'alupaidan' joka päivä, enkä kyllä jaksa nyrkkipyykätä/pesulassa tuhlata aikaa lomalla. Hotellin pesulaa olen joskus käyttänyt, ne vaan tuppaavat olemaan kalliita, nutta jos esim. vaaleat pellavahousut likaantuneet tmv. ihan ok juttu ollut pesettää.
Itsellä Praha 4 yötä neljän tähden hotellissa, Finnarin suorilla lennoilla 160 € yhteensä.
Tuli ihan mieleen eräs elektroniikkaliike, joka aikanaan mainosti supermega-alennusta kokosivun mainoksella. Alennustuotteita oli tarjolla aina tasan yksi ja muut tuotteet olivat normihinnoissa. Ihme miten se kuitenkin aina houkutti suuret määrät asiakkaita katsomaan, että jos he olisivat se yksi onnekas.