Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiseudulla olisi siisti saunallinen kaksio alle 40t, kannattaisiko?

Vierailija
30.03.2024 |

Rivarin pääty. Osoitteesta tiedän kenen se on ollut, vaikka ei enää yhteyksiä sinne ole. Tiedän, että asukas kuoli joku aika sitten, siitä kuulin kaverilta kun kuolema oli vähän yllättävä. Onhan se jo 40 vuotta vanha ja putkiremppa tulossa. Mutta tuosta on alle kävelymatka kylälle kaupoille ja apteekkiiin ja bussipysäkille, mistä pääsee kaupunkiin alle tunnissa. Autolla kaupunkiin ajaa puolessa tunnissa. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuulin kaverilta, jonka kanssa soitellaan vielä, oltiin ennen koulukavereita ja hänkin asuu muualla, mutta hänellä on sukua vielä siellä. 

Vierailija
2/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sinne muuttaa ja pystyt asunnon hankkimaan niin miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun kysymys siis on? Kannattaisiko? Kannattaisiko mitä??? Mistä me tuntemattomat ihmiset voidaan tietää sinun elämän- ja rahatilanteestasi mitään? Itse en ikinä muuttaisi jonnekin hevonkuuseen vaikka ilmaiseksi saisin asunnon. Tuo 40 000 ei tunnu minusta edes erityisen halvalta, päinvastoin. Vanha, korjauskunnossa oleva rivari jossain perähikiällä. Ei ikinä.

Vierailija
4/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun kysymys siis on? Kannattaisiko? Kannattaisiko mitä??? Mistä me tuntemattomat ihmiset voidaan tietää sinun elämän- ja rahatilanteestasi mitään? Itse en ikinä muuttaisi jonnekin hevonkuuseen vaikka ilmaiseksi saisin asunnon. Tuo 40 000 ei tunnu minusta edes erityisen halvalta, päinvastoin. Vanha, korjauskunnossa oleva rivari jossain perähikiällä. Ei ikinä.

Onkin hyvä, että te kaupunkilaisjuntit pysytte omissa betonikuutioissanne.

Vierailija
5/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei työt tai perhe sido nykyiselle paikkakunnalle, harkitsisin tosissaan. Auto tuolla on välttämättömyys, joka sulla ilmeisesti jo on. 

Vierailija
6/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kaupunkilaisjuntti, mutta asun omakotitalossa. Ei se mikään erityisen hieno ja suuri ole, mutta tilaa on riittävästi ja oma piha on kiva asia. Junalla keskustaan kymmenessä minuutissa ja lentokentälle viidessätoista. Viihdyn.

Vierailija
7/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kaupunkilaisjuntti, mutta asun omakotitalossa. Ei se mikään erityisen hieno ja suuri ole, mutta tilaa on riittävästi ja oma piha on kiva asia. Junalla keskustaan kymmenessä minuutissa ja lentokentälle viidessätoista. Viihdyn.

Kiljukin on taas maistunut sinulle harhoistasi päätellen.

Vierailija
8/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä töitä. Jos putkiremppa on tulossa, hinta on liian kova.  En ostaisi.

Vierailija
9/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä töitä. Jos putkiremppa on tulossa, hinta on liian kova.  En ostaisi.

Aina vain työ, työ ja työ. Elämässä on paljon mukavampia ja tärkeämpiä asioita kuin työ.

- ei ap

Vierailija
10/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pommi! Putkiremppaan taloyhtiö ei saa lainaa ja menee nurin. Tässä on ollut uutisia kuinka taloyhtiöt kyykkää ja sitten menee asunto alta.

Vierailija
11/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat mörön kanssa asua niin mikäs siinä.

Vierailija
12/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä ap:n kysymys on se, jäi oleellinen pois, että kannattaisiko muuttaa pikkukylälle, sillä sen jälkeen kun kotoa lähdin olen aina asunut kaupungeissa, en enää alle 70 tuhannen asukkaan paikoissa. Minulla on paikkakkunnasta riippumaton täysin etänä tehtävä työ, Freelancerina. 

Vierailija
13/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on pommi! Putkiremppaan taloyhtiö ei saa lainaa ja menee nurin. Tässä on ollut uutisia kuinka taloyhtiöt kyykkää ja sitten menee asunto alta.

Joo tämä on yksi aika oleellinen asia. Kun tuossa asuu lähinnä vanhuksia. 

Vierailija
14/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat mörön kanssa asua niin mikäs siinä.

Ei se tyyppi siihen asuntoon ollut kuollut. 

Vierailija
15/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se kaveri ostamassa sitä itselleen kun puheli? Kannattaa huomioida kokonaisuus eli terveyspalvelut yms. 

Vierailija
16/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkö kylä, putkiremppa tulossa, lähimpään kaupunkiin autolla puoli tuntia eli mitä se on 30-40 km? Pitäisi tietää hieman tarkemmin missä päin maata tämä on, mutta kyllä tuota reilusti halvemmallakin Suomesta 40 vuotta vanhoja rivitaloasuntoja löytyy!

Vierailija
17/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kaveri ostamassa sitä itselleen kun puheli? Kannattaa huomioida kokonaisuus eli terveyspalvelut yms. 

Kaveri ei puhunut asunnosta, vaan otti puheeksi että tiesitkö että X on kuollut. Meillä oli tietty yhteinen yhteys tähän X:ään teininä. Mutta näin tuon asunnon myynnissä ja tunnistin heti mistä asunnosa on kyse. Lapsuudenkotini ei ole kaukana siitä. 

On siellä terveyskeskus, mutta lääkärin saatavuus vähän niin ja näin. Välillä on, välillä ei. Hammaslääkäri on, ei päivystystä, mutta sen hoitaisin varmaan kaupungin yksityisellä joka tapauksessa. 

Vierailija
18/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi. Ainoa iso miinus on ehkä tuo välimatka. Olisi kiva jos lähelläkin on kauppaa ja muuta, niitä äkkiä tarvitsee. Pikkukaupungissa tosin voisi saada ne kaikki, lähempää. Tai pikkukaupungin lähelle, mutta riittävän kauas siitä. Ellei nyt ollut niin, että siellä on jotain.

Vierailija
19/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valesokkeli- ja lvis remontin asbestitöineen tarvitseva pätkä jossain muuttotappioalueella, unohda. Tuohon kun sotket itsesi, olet äkkiä 40t velkaa.

Vierailija
20/20 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vain työ, työ ja työ. Elämässä on paljon mukavampia ja tärkeämpiä asioita kuin työ.

- ei ap

Ei työ ole ainakaan mun elämäni tärkein asia, mutta työstä saamani palkka on sikäli tärkeä, että pystyn pitämään ne tärkeimmät asiat elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi