Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta humautuksessa tehtävästä gastroskopiasta?

Vierailija
23.11.2023 |

Tuollainen toimenpide edessä muutaman päivän päästä ja pelottaa älyttömästi. :( Humautus on käsittääkseni sama kuin IV-sedaatio.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerran yritettiin lievällä puudutuksella.. Siitä ei ollut mitään apua. Huusin niin paljon, eetä lopetettiin. Sain lähetteen nukutukseen.. On kuulemma jo heti alussa niin jyrkkä suolenmutka, että oli vaikea edetä. Kaikki ovat yksilöitä. 

Taidat puhua kolonoskopiasta. Eri asia. 

Vierailija
22/24 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kans tehty humautuksessa kyseinen toimenpide ja en muista ku sen alun ku alkovat työntää sitä letkua suuhun ja seuraavan kerran olinkin jo heräämössä, ei kannata turhaa jännittää hyvin se menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta kyselen, olen ollut 4x tässä tutkimuksessa. Olen suorastaan rukoillut jotain rauhoittavaa tai puuduttavaa. En ole saanut, näin täällä Satakunnassa.  Kuinka monta tutkimusta lääkäri tekee päivässä näitä, mitä hän saa palkkaa. Paikalla on ollut myös hoitaja, pari kertaa hoitaja onnistui rauhoittamaan minut,  Tuo ohjeistus tilanteessa on tärkeä.  Älä taita päätä taaksepäin.  Muista hengittää koko ajan, siis siinä voi hengitää, muuten menee paniikkiin.  Kerran minulle luvattiin että saan rauhoittavaa kun olin päivystyspotilaana-mutta en todellakaan saanut.

Vierailija
24/24 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut humautettiin kun ruoka juuttui kurkkuun. Paksu letku työnnettiin kurkkuun. Sitä ei voi valveilla tehdä. Kurkku oli hieman kipeä sen jälkeen ja olin yön sairaalassa. Höpötin omiani kun heräsin. Kysyin kovaan ääneen missä helevetissä mä oon. Vieläkin hävettää. En muista missä vaiheessa mut siirrettiin osastolle. Siitä en muista mitään. Olin pian ihan virkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi