Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastelin eilen ensi kertaa uuden miesystäväni kanssa ja olen todella hämmentynyt

Vierailija
02.01.2007 |

Olen aikaisemmin ollut kolmen miehen kanssa sängyssä, joista yksi oli aviomieheni ja lasteni isä. Mieheni kuoli viitisen vuotta sitten, ja olimme melkein kymmenen vuotta naimisissa, joten seksistä on todellakin aikaa.

Syksyllä tapasin mukavan tuntuisen miehen, jonka kanssa kaikki sujui todella hyvin. Eilen illalla rakastelimme ensi kertaa, ja koko kuva miehestä romuttui.

Mies oli jollain tavalla todella aggressiivinen ja kovakourainen. Mua ei kuitenkaan sattunut mitenkään, mutta jotenkin tilanne oli pelottava. Kauhean vaikea selittää. Mies ei mitenkään pakottanut, mutta en osannut sanoa vastaankaan.

Mies esim. piti mun ranteista kovaa kiinni. Lisäksi hänen kasvonsa olivat todella " julmat" ja liikkeet rajuja.

Hitsi kun en osaa selittää. Tuli ihan sellainen olo, että mies purki jotain vihaansa tai jotain. Jälkeenpäin hän oli taas mukava itsensä, silitteli ja pussaili.

Osaakohan joku tulkita miehen käytöstä? Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n tilanne yhtään selvinnyt?

Vierailija
2/18 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle on osunut miehet joilta joutuu vonkaamaan ja olemaan aktiivisempi osapuoli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten mukava mies, ota asia puheeksi. Kasvojen ilme johtui varmaan keskittymisestä ja siitä että tuntui hyvältä:)

Vierailija
4/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen käytösen ymmärtää, jos pariskunnalla sellaiset mieltymykset ja kovista otteista ja agressiivisuudesta sovitaan yms.

Mutta ensimmäisellä kerralla!?! Silloin pitäisi olla hellä. Tottahan toki ensimmäiset kerrat voivat olla hyvinkin kiihekitä, mutta ei missään nimessä tuollaisia kuin sinä kuvailit. Hui! :O

Vierailija
5/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haluatko kuvaamasi laista seksiä vuosikausia?

Vierailija
6/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovakouraisia.

Tulee ihan mieleen että eikö ne kykene normaaliin läheisyyteen kun itse rakastelu ja toisen hyvänä pitäminen pitää peittää raa' alla naimisella.

En tykkää itse. Enkä kykenisi sellaisen kanssa seurustelemaan. Miten teillä muuten menee? Voisitko puhua miehen kanssa tuosta?

Vierailija
7/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä poikkeuksella vaan, ettei ottanut juuri millään tavalla minua huomioon rakastellessaan, eikä varsinkaan jälkeenpäin. Häneen ei saanut koskea ollenkaan, väisteli hellyydenosoituksia aina, ilman seksiäkin. Ilmoitti myös jossain vaiheessa hyvin kylmästi, ettei aio koskaan hankkia lapsia. Luonteeltaan oli pikkutarkka, pedantti ja kunnianhimoinen, erittäin itsekäs. Juuri tuo seksikokemus paljasti vähitellen hänen luonteensa nurjan puolen, vaikka muuten olikin varsin mukava mies. Tuosta on jo aikaa, ja olen erittäin onnellinen nykyisestä hellästä ja herkästä miehestä, joka osaa olla sängyssä rajukin, muttei koskaan pelottava tai agressiivinen. Älä tyrmää kerralla, mutta jos esim jotain narsistisia piirteitä huomaat, niin neuvoisin että älä tuhlaa kallista aikaasi. Mulla meni 4 kuukautta tajuta tilanne.

Vierailija
8/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies oli vain niin himoissaan. TAi jos toisilla vaan on sellainen tyyli...

Vierailija
9/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti usein kiinni ranteistani (tosin pidän siitä itsekin), hiuksistani tai halusi läiskiä minua. Rakasteli aina tosi " kovakouraisesti" . Toisaalta pidin siitä, toisaalta olisin joskus halunnut hiukan hellempiäkin otteita. Kovakouraisuuteen oli pääasiassa syynä se, että mies oli aina aivan mielettömän innoissaan minusta. Suhteemme oli kuitenkin niin lyhyt, että en ehtinyt, tai halunnutkaan, alkaa kertoa hänelle syvemmin toiveistani. Uskon, että tällaisista miehistäkin tulee ihan hyviä rakastajia, kunhan heille vain vinkkaa mitä toivoo =).

Vierailija
10/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olit itse?

Ei sen puoleen, itse sain hepulin kun kaveri piti käsistä kiinni joskus nuoruudessa. Ei tosin sekstattu.

Vierailija
11/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten teillä muuten menee? Voisitko puhua miehen kanssa tuosta?

Mies on kohtelias, ystävällinen ja helläkin, mutta eilen sitten yhdynnän ajaksi muuttui kuin toiseksi ihmiseksi.

Mä en oikeastaan voi sanoa, että mies oli kovakourainen, vaan jotenkin tosi määrätietoinen, voimakas ja jotenkin sellainen... vahva? Hitsi kun en oikeasti osaa selittää! Muhun ei siis sattunut ollenkaan. Kyse ei myöskään ollut alistamisesta tai sellaisesta. Jotenkin miehen otteet olivat niin määrätietoisia ja rajuja ja voimakkaita, että hämmennyin.

Pelkäsin aluksi miestä, kun olin niin yllättynyt. Lisäksi ihmettelen sitä, että vaikka mies tiesi, kuinka kauan mulla on edellisestä rakastelusta (melkein 7 vuotta, koska mieheni sairasti kaksi viimeistä vuottaan eikä voitu rakastella!) ja kuinka iso kynnys se mulle oli, mies oli silti niin määräilevä tms.

No, seurailen tässä miestä vielä jonkin aikaan. Seksin jälkeenhän mies oli taas " oma itsensä" . En oikein osaa sanoa hänelle käytöksestä... Ehkä mietin vielä.

Olisi toisaalta kurja lopettaa suhde tällaisen asian takia samantien, koska muuten meillä menee hyvin. Voihan olla, että mies vaan tosiaan oli niin innoissaan (varsinkin kun olen jahkannut asian takia koko syksyn!).

Kiitos kommenteistanne.

ap

Vierailija
12/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut mitään puhetta tuosta kovakouraisuudesta tai mieltymyksistä millaisesta seksistä pidätte?

Jos tosta ei ole ollut mitään mainintaa ja toinen on tosiaan jotenkin " etäinen" muakin pelottaisi. Muussa tilanteessa varmaan tykkäisin, jos kokisin, että toinen tekee sitä nauttiakseen minusta ja tuottaakseen nautintoa ja on " läsnä" .

Vierailija
13/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äskeistä viestiäni ennen kuin vastauksesi. Vaikea kysymys, selitettynä asioita on vaikea kuvata, niistä voi saada monta eri käsitystä ja kuvaa. Toisesta tuleevaa fiilistä on kamalan vaikea kertoa muille.

t. 12

Vierailija
14/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei suhteen päämäärä.

minulla oli myös sellanne mies joká irvisteli aktin aikana ja en kyllä tykännyt, se oli jotenkin kammottavaa. Sillä ei ollut tunteita siinä mukana.

Vierailija
15/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kuitenkin yrittää jutella miehen kanssa siitä, millaisesta seksistä pidät ja mistä hän pitää. Siis jo ennen kuin alatte tehdä mitään. Kauanko miehellä oli edellisestä seksikokemuksesta? Pelkkä jännitys ja ehkä pienet onnistumispaineetkin voivat vaikuttaa.

Vierailija
16/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Voihan olla, että mies(kin) oli jännittänyt ensimmäistä yhteistä seksikokemustanne ja halusi " onnistua" , jolloin yritti liikaa tms.

Mielestäni et saa asiaa selville muulla tavoin, kuin keskustelemalla siitä kumppanisi kanssa. Jollet pysty keskusteluun, en näe suhteellanne mahdollisuuksia kehittyä eteenpäin.

Vierailija
17/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiovaa ja herkkää rakastelua, ei panemista! Ota asia miehen kanssa nätisi puheeksi, jos tyyli ei ala muuttua seuraavilla kerroilla!

Vierailija
18/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin moneen junaan, että ihan varmasti löytyy naisia, jotka haluaisivat rajumpaa jo ekalla kerralla, eivätkä piittaisi hellästä yhtään. (Tunnenkin sellaisen.) Huomioon ottavaa silti mielestäni seksin pitää olla aina, myös rajummassa seksissä.