Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö kaikki aistimaan toisten ihmisten mielentiloja tai sen, että kaikki ei ole hyvin?

Vierailija
22.11.2023 |

Vaikka se toinen ei erityisemmin näyttäisi sitä. Tuntuu, että tosi usein olen ajatellut toisesta jotain, vaikkapa juuri, että nyt ei ole kaikki ihan ok, ja jälkeenpäin olen saanut kuulla, että kaikki ei tosiaan ollut hyvin. Ja siis toinen ei millään tavalla tuonut esille mitään erityistä kun juteltiin. Ja kyse ei välttämättä ole tutusta ihmisestä, kenestä helpommin pystyy arvaamaan asioita, ilman, että hän jotain kertoisi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pystyy, jos ottaa sen päänsä pois omasta ahterista. Ihan vaan kuuntelee oikeasti ja huomioi muiden eleitä. Ei ole mitään hömppää..

Mutta kun nykyään kaikki kelaa koko ajan omaa napaansa ja haluaa puhua itsestään, niin tuokin juttu on joku erkoisaisti..

Vierailija
22/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onko kaikki hyvin kuullostaa mun korvaan moitteelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

Vierailija
24/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä vihaan näitä oman elämänsä mentalisteja. 

Vihaa vaan ihan rauhassa. Tälle ominaisuudelle ei vaan itse voi mitään ja on usein ennemmin todella rasittava kuin hyvä asia. Joskus tuntuu, että elämä olisi vaan niin paljon helpompaa, kun ei "tietäisi" asioita. 

Vierailija
25/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa vaan ihan rauhassa. Tälle ominaisuudelle ei vaan itse voi mitään ja on usein ennemmin todella rasittava kuin hyvä asia. Joskus tuntuu, että elämä olisi vaan niin paljon helpompaa, kun ei "tietäisi" asioita. 

Mitäs asioita "tiedät"?

Vierailija
26/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

Vierailija
27/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Päinvastoin tarkkanäköisempien/ herkempien on vaikea tajuta että on niin paljon sitä ettei osata huomioida muita ollenkaan.

Vierailija
28/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs asioita "tiedät"?

Esim. Kavereiden raskaudet ja parisuhdetilanteet, työpaikalla tapahtuvat muutokset, omiin ihmissuhteisiin liittyvät asiat. Jos joku sanoo yhtä, mutta oikeasti tarkoittaa toista tiedän heti asioiden oikean laidan. Tämä varsinkin on raskasta, kun järjellä ajateltuna kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta vaisto sanoo toista. Myös toisten mielentilojen aistiminen on välillä ärsyttävää, kun paha tuuli tarttuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi