Kannattaako tällaisen kaverin kanssa pitää yllä kaveruutta?
Tapaamme aika harvakseltaan. Olin pyytänyt häntä meille kahville, ja sovittiin yhdessä sopiva ajankohta. Noin tuntia -puoltatoista ennen kaveri soittaa ja sanoo että kuule en mä taida JAKSAA tulla. Okei, se siitä sitten. Itsepä sain syödä hankkimani tarjoiltavat.
Kommentit (11)
Ihan välittömästi!
Ihan superoutoa käytöstä kaveriltas kyllä! Huh huh!
Mun mielestä kannattaa unohtaa tuollainen kaveri. Olisi edes keksinyt paremman tekosyyn ja jos muutenkin tuntuu olevan yksipuolinen kaveruussuhde, eli olet itse aina ensin yhteydessä niin parempi unohtaa tuollainen kaveri..
Mutta nähdään siis harvakseltaan, ja toi oli tarkkaan harkittu ja suunniteltu kyläily. Sit kaveri ei vaan jaksa/viitsi tulla.
eli ansaitset parempaa kohtelua- vai mitä!
Jos ei kertonut muuta syytä niin anna olla.
ja ymmärsin että kyse oli ettei hotsinut/viitsinyt tulla, eikä siitä että olisi jostakin syystä oikeen tosi poikkeuksellisen väsynyt.
Jos ihminen olisi muuten kiinnostava ja tapaamiset antoisia niin en antaisi tuon häiritä. En itsekään aina jaksa lähteä ulos pimeään.
vaikka ei huvittaisikaan. Tuolla perusteella kaverisi tuntuu itsekeskeiseltä tapaukselta, enkä itse kyllä ' jaksaisi' pitää ystävyyttä yllä.
Olivat sopineet, että sisko menee kyläilemään kaverin luo. Kun sitten siskoni oli kaverin oven takana ja soitteli ovikelloa, ketään ei tullut avaamaan. Sisko odotteli jonkin aikaa ja lähti kotiin. Kotoaan hän sitten soitti kaverille, jolla oli otsaa sanoa, että oli kyllä ollut kotona siskoni käydessä ja kuullut ovikellonkin soivan, mutta ei ollut jaksanut tulla avaamaan ovea. Pää kuulemma särki edellisen illan juhlinnan jäljiltä.
Jollei, niin taidan unohtaa hänet. ap
Hyville ystävilleni minä voisin noin sanoa jos tosiaan olisin niin uupunut etten jaksaisikaan lähteä vaan painuisin pehkuihin. Jollekin puolitutulle sanoisin että lapsi oksensi tms..