Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka äo on 78.

Vierailija
22.11.2023 |

Jos on kuitenkin muuten järkevä ja viisas. Ei vain suoriudu kuviotesteistä eikä ole matmemaattisesti lahjakas, myös sanallisessa ja yleistiedossa on aukkoja.

Mutta minua pidetään arjessa ihan fiksuna ja normaalina.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten on mahdollista ottaa kaksi tablettia lääkettä kolme kertaa päivässä?"

Tällaisia hämmästelyjä joutuisi sitten kuuntelemaan viikosta toiseen. Ei kiitos.

Tiedän vastauksen. Yksi tabu puoliksi.

1. Otto kerta kokonainen, 2. Puolikas, 3. Puolikas.

Simppeliä. -ap

Vierailija
22/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea sanoa, mutta vähän keskivertoa älykkäämpänä en pystyisi. Kun kävin deittailemassa juoksin ympyröitä treffi kumpanieni ympärille. Jutut, vitsit ja ihan vaan puheen aiheet menivät metritolkulla pään yli. Joten en tulisi ns.nähdyksi tässä suhteessa ja jatkuvasti väärin ymmärretyksi joka kuulostaa aika hirveältä pitkässä juoksussa. En myöskään tiedä mitä kumppani ajattelisi siitä että oma puoliso pitää häntä vähän yksinkertaisena eikä usko että ymmärrätte toisianne?

En myöskään yritä sanoa olevani mikään nero. Vaan korkekoulutettu asiantuntija tehtävissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen nussimiseen äo tarvita, sen osaa tyhmäkin. 

Vierailija
24/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea sanoa, mutta vähän keskivertoa älykkäämpänä en pystyisi. Kun kävin deittailemassa juoksin ympyröitä treffi kumpanieni ympärille. Jutut, vitsit ja ihan vaan puheen aiheet menivät metritolkulla pään yli. Joten en tulisi ns.nähdyksi tässä suhteessa ja jatkuvasti väärin ymmärretyksi joka kuulostaa aika hirveältä pitkässä juoksussa. En myöskään tiedä mitä kumppani ajattelisi siitä että oma puoliso pitää häntä vähän yksinkertaisena eikä usko että ymmärrätte toisianne?

En myöskään yritä sanoa olevani mikään nero. Vaan korkekoulutettu asiantuntija tehtävissä. 

Äly ei kuitenkaan riitä yhdyssanoihin? 

Vierailija
25/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen tuota luokkaa olevan kanssa olen seurustellut. Itse en tiedä omaa ÄO:tani, mutta luulisin sen olevan merkittävästi korkeampi kun olen DI:n tutkinnon saanut suoritettua ja alan töissä pärjään.

Ei meillä sinänsä pääosin ollut mitään kommunikaatiovaikeuksia. Osaanhan minä lasten, tai vaikka eläintenkin kanssa kommunikoida, ÄO-gapista huolimatta, joten miksipä en vähemmän älykkään miehen? Ei sitä ihan perusarkea eläessä juuri edes huomannut koko asiaa, koska äly ei siinä joudu mitenkään koetukselle. Hän oli suloinen, lämminhenkinen ihminen ja loistava sängyssä, kyllä ne mulle älyä tärkeämpiä ovat miehessä :D 

Mutta mikä joko liittyy suoraan tuohon älykkyyden puutteeseen, tai sitten hänen muihin luonteenpiirteisiin tai mahdollisiin neuropsyk. häiriöihin - vaikutti kovasti ADHD:lta, vaikkei diagnoosia ollutkaan - esim. rahankäyttö ja muu impulsiivinen käytös aiheutti kyllä kitkaa koko ajan. Kun oli sovittu, että nyt säästetään tiettyyn asiaan, eikä osteta ylimääräistä, niin eikö tämä osta jotkut monen sadan euron merkkikengät koska ne oli hienot. Ja joskus kinusi minulta asioita kuin viisivuotias, tyyliin "mut ku mä haluun", ja minun täytyi siinä olla aikuinen ja selittää, että niin, aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa, ja se pitäisi vaan hyväksyä. Että voidaanhan me tehdä suunnitelma miten me säästetään siihen sinun halun kohteeseen, mutta ei me heti voida sitä ostaa.

Vierailija
27/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma AÖ on täydet sata. Täydet!!!

Vierailija
28/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO78 ja "muuten älykäs ja viisas" eivät sovi yhteen

Vierailija
29/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siinä joutuisi omaishoitajan rooliin. Sen verran on kokemusta heikkolahjaisen kanssa toimimisesta, mutta vastaavanlisen naisen kanssa varmaan homma toimii.

Elämässä voi ehkä pärjätä hyvinkin jos on täsmällinene ja ahkera kuten peruskoulun todistus kertoo. Peruskoulu on rakennettu niin että heikoimmatkin voivat sen kasin saada töitä tekemällä.

Älyllä ei sinänsä ole tekwmistä elämän onnellisuuden kanssa. Kovin älykkään on vaikeampi löytää puolisoa koska vastaavia on vähän. Tutkitusti puolisoiden äo:t ovat suurin piirtein samaa luokkaa.

Vierailija
30/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseehän Suomessa eduskuntaakin vaikka äo on 0

Vierailija
31/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljon hahmotushäiriöitä, jotka laskevat normaalillakin ihmisellä ns. äo:ta reippaasti alaspäin. Ei siis syytä huoleen. Arki ja sen sujuvuus on paljon parempi testi normaalille älykkyydelle kuin jotkut pistekuviot ja palikkatestit. 

Vierailija
32/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksin ympyröitä? Et muuten osaa edes yhdyssanoja, joten on hyvin helppo havaita ettet ole sinäkään edes lähelläkään älykästä.

Vierailija
33/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon äo68 mutta mä oon hyvä tappelemahan ja 

kova nussimahan.

Teuvo

Vierailija
34/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ÄO pelkästään, vaan myös harrastukset. Muistan yhden DI:n jonka kirjahyllyssä ei ole muuta kuin konetekniikan tenttikirjat, postiluukusta tulee vain Arvopaperi (ihan hyvä lehti, mutta siis pelkästään!) ja harrastuksena joku moottoripyöräily. Kerran oli romanttinen hetki missä halusin keskustella meidän arvoista, kultivoitunein ajattelu mikä hänellä oli mielen päällä on se, että näitä maamuja on täällä kyllä liikaa ja maailma ylikansoittuu. 

Sitten olen seurustellut sellaisen kanssa, joka valmistui kolmekymppisenä ylioppilaaksi, matemaattisesti tyhmä kuin saapas, ei tajunnut koskaan esim. kaupassa halusi ostaa säästösyistä aina pienemmän purkin, koska se oli halvempi, eikä tajunnut kilohinnan käsitettä vaikka kuinka yritin selittää. Oli myös aivan turha yrittää selittää, että valojen sammuttaminen ei vähennä oikeasti sähkölaskua montaa euroa vuodessa. 

No, harrasti kuitenkin pianonsoittoa, historiaa, elokuvia jne, meillä synkkasi oikein paljon paremmin kuin tämän fiksun DI:n kanssa.  

Vierailija
35/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ÄO pelkästään, vaan myös harrastukset. Muistan yhden DI:n jonka kirjahyllyssä ei ole muuta kuin konetekniikan tenttikirjat, postiluukusta tulee vain Arvopaperi (ihan hyvä lehti, mutta siis pelkästään!) ja harrastuksena joku moottoripyöräily. Kerran oli romanttinen hetki missä halusin keskustella meidän arvoista, kultivoitunein ajattelu mikä hänellä oli mielen päällä on se, että näitä maamuja on täällä kyllä liikaa ja maailma ylikansoittuu. 

Sitten olen seurustellut sellaisen kanssa, joka valmistui kolmekymppisenä ylioppilaaksi, matemaattisesti tyhmä kuin saapas, ei tajunnut koskaan esim. kaupassa halusi ostaa säästösyistä aina pienemmän purkin, koska se oli halvempi, eikä tajunnut kilohinnan käsitettä vaikka kuinka yritin selittää. Oli myös aivan turha yrittää selittää, että valojen sammuttaminen ei vähennä oikeasti sähkölaskua montaa euroa vuodessa. 

No, harrasti kuitenkin pianonsoittoa, historiaa,

Kumpikin taisi olla normaaliälyn puolella mutta ei kovin älykkäitä silti.

Vierailija
36/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhainen. Suomalaisen keskimääräinen äö on noin 100

Vierailija
37/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, jonka äo on 130. On usein vaikea löytää naista, jota en pitäisi idioottina  keskimääräinen ihminen yleensä on tyhmä, oli tämä nainen tai mies. Mutta toisaalta, etsin naisessa pikemmin hyvää ulkonäköä, seksiä ja tietynlaista lapsenomaista keveyttä ja seurallisuutta, joten eipä älykkyydellä niin väliä välttämättä, jos muuten viihdyttävä tapaus. Eri asia toki, jos alkaa miettimään suvunjatkamista. 

Vierailija
38/38 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tuo äo on aika lähellä lievän kehitysvamman rajaa (äo alle 70). En uskoisi, että meillä olisi kovin paljon yhteistä. En myöskään halua olla yksin vastuussa kaikesta ja huolehtia joka asiasta. 

Luulen, että löydät itsellesi parhaiten sopivan kumppanin henkilöstä, jolla on samanlaisia haasteita kuin sinulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan