Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2007 äitiyspakkaus?

02.01.2007 |

Hei!

Onko kenelläkään tietoa, milloin Kelan sivuille tulee kuvat uudesta (vuoden 2007) äitiyspakkauksesta? Onkohan niin, että pitävät vuoden 06 kuvat siellä siihen asti, kunnes jakavat viime vuoden pakkausta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mun muistaakseni kuvat jo ehkä maaliskuun alussa julkaistiin viime/edellisvuonna...

Näin siis mun muistaakseni! =)

Vierailija
2/7 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä jostain lukevinani että äitiyspakkausta 2006 jaetaan NIIN KAUAN

kun sitä on jäljellä ja vasta sitten otetaan uusi jakoon! Ja muistaakseni jossain oli myös mainintaa siitä että esim. viime vuonna jaettiin vielä keväällä/ kesällä vuoden 2005 pakkausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kela.fi -sivulta:

" Äitiyspakkaus vaihtuu vuosittain. Uusi pakkaus otetaan käyttöön sitten, kun aiempi pakkaus on jaettu loppuun. Tuolloin julkistetaan myös seuraava äitiyspakkaus Kelan nettisivuilla."

YLEENSÄ se on vaihtunu ennen kesäkuuta, kuvat tullu maaliskuussa. tätä tapausta minäkin kärsimättömänä odotan :) hakemukset mun pitää laittaa viim. maaliskuun 23 pv. ja todella toivon, että vaihtuis ajoissa.

ilmoittakaa sit heti kun jollakin on päivitettyä tietoa!

Tiina ja pumpsis rv 20

Vierailija
4/7 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalis-huhtikuussa on ollut kuvat uudesta pakkausesta nettisivuilla ja kotiin jaettavassa kelan-sanomissa on myös ollut maaliskuun tienoilla kuvat pakkauksesta.

vanhat jaetaan ensin pois, se mihin asti vanhoja pakkauksia riittään on varmaan suht vaihtelevaa mutta muistelisin kyllä että niitä on huhti-toukokuulle ainakin riittänyt.

Vierailija
5/7 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla laskettu oli 2.4. ja mä sain jo uuden pakkauksen. ja postistakin hain jo helmikuussa jotenka silloin on tainnut vaihtua sitten normaalia aijemmin.

saa nähä miten nyt käy enköhän uuden saa kun vasta heinäkuussa laskettu

Vierailija
6/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla, että viime vuotinen venähtäminen vaikuttaa tähänkin vuoteen. -06 pakkauksia kun jaettiin vielä pitkälle niillekin joilla oli kesäkuussa laskettu aika

Vierailija
7/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka syntyi huhtikuulla se sai vuoden 2004 pakkauksen, toinen syntyi elokuulla ja sai muuten saman pakkauksen kuin huhtikuinen paitsi uudemmalla makuupussilla ja meidän mukelo saikin sitten 2005 pakkauksen, hän syntyi syyskuussa.

Näköjään jotain tuotetta on Kela tilannut vähemmän kuin toisia...

Onnipapunen rv 22+1 & " iivari" 1v4kk