Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Marimekon raitapaidat ovat niin suosittuja?

Vierailija
02.01.2007 |

Kaikkihan siis " tiedämme" , että ne ovat rumia, hintaansa nähden huonolaatuisia ja aivan kamalan hirveä tyylirikko. Kaiken tämän huomioon ottaen, miten ihmeessä ne voivat olla niin suosittuja?

Minä olen löytänyt yhden vastauksen. Sain anopilta joululahjaksi raitapaidan ja olen nyt sitä tässä kotona touhutessa kokeillut. Se on ihan oikeasti loistava päällä. Erityisesti pidän hihansuiden resoreista/kuminauhoista. Pitävät hihan ranteessa ja pois sotkuista ja jos haluaa vetää hihoja kyynärpäihin, pysyvät myös hyvin siellä. Minä voisin melkein vaikka ostaa itsekin itselleni tällaisen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun nuorena katselin vanhoja valukuva albumeja ja näin kuvan isästäni nuorena 70 luvulla. Hänellä oli silloin vielä se sama marimekon paita mikä on siinä kuvassa.

Heittäkää ihmeissä roskiin

Vierailija
2/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä käyttää vaan av-mammat, viherpipertäjät ja hintit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa taitaa olla lähes kymmenen erilaista.

Eikä ole homo, viherpiipertäjä tai nynny, vaan ihan " raavas" äijänköriläs.

Vierailija
4/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus tasaraita on kyllä tylsin vaate maailmassa.

Vierailija
5/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on ehkä kyllästyneet siihen, että kaikkialla rupee olemaan ihan samanlaisia vaatteita. Kappahlit, Henkat&Maukat yms. on jo ulkomaillakin (siis muuallakin kuin emämaassa Ruotsissa!). Ihmiset käyttää ihan samanlaisia vaatteita...

Marimekko on suomalaista " muotia" . Ei ehkä samanlaista kuin vaikkapa ranskattarien arkimuoti, mutta leimallisesti suomalaista ja selvästi suomalaisten arvostamaa.

Laatu on minusta ollut hyvää. Ainakin niissä tuotteissa joita olen itse ostanut (suomessa tehtyjä, kaikkihan ei ole). Meillä on 15 vuotta vanhoja tasaraitapaitoja jotka on ihan hyviä vielä.

Vierailija
6/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo sinällään arvovalinta. Sen lisäksi raitapaidat ovat hyvälaatuisia. Itselläni on kestänyt yksi paita jopa 15 vuotta. Kotiolopaitoina mahtavan mukavia. Eivät kiristä.

Ja itse tykkään kovasti väreistä ja näitä nyt saa eri värisinä ja se tuo vaihtelua. Myös malleja on ainakin 3 erilaista, että pientä tuotekehittelyäkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi