Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat on ihan yhtä luusereita kun lähihoitajatkin

Vierailija
02.01.2007 |

Koulutus on vain puoli vuotta pidempi eikä paljon kummempi kuin lähihoitajakoulutus. Oikeastaan lähihoitajat on niitä kunnon hoitajia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi, että entiset ja nykyiset juopot ja muut joilla on ollut jonkunlaisia ongelmia elämässään eivät pääsisi mihinkään oppilaitokseen eivätkä siis myös mihinkään töihin ja jäisivät täysin sen varaan, että yhteiskunta, siis kouluihin ja töihin huolitut maksaisivat heidän elantonsa?

Vierailija
2/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vielä koulutettuja tuollaisten aloituksien tekijät. Pelottaa tää yhteiskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka amiksen. Sairaanhoitajaksi ei voi mennä suoraan peruskoulusta. Sairaanhoitajilla on ihan eri edellytykset vaikkapa ottaa verinäytteitä.

Vierailija
4/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lh-koulu kestää pk-pohjaisena 3v, kun siihen sisältyy vähän yleissivistävää, mitä sen vaihtoehto lukio olisi ollut. Lukiopohjaisenahan se on 2v.

Amk-koulutukseen pääsee, kun takana on esim se lh-koulu.

Ja juu ei, kyllä ne on kaksi täysin erilaista ammattia, paitsi jos työpaikkana on tk-vuodeosasto tms.

Luuseriksi kutsukoon kaikki ketä tahtoo. Itse hoitotyöläisenä olen sitä mieltä, että työläisammattihan se on, mutta itse olen ylpeä (KYLLÄ!!!) siitä, että teen tätä ja vielä hyvin.

Vierailija
5/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten meitä " kunnon ihmisiä" ei hoitaisi kukaan, kun sairastumme. T. Joidenkin mukaan luuseri myös, kun olen vaan luokanope ps. Mieheni on " huijari" , hän on lakimies.

ps2. Millaisia perheitä teillä on?

Vierailija
6/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille kursseille nyt ainakin pääsee jos jonkunnäköistä entistä ja nykyistä juoppoa. 10 kuukautta koulunpenkillä ja loput sitten työssäoppimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan