Lue keskustelun säännöt.
G: Kuka on pilannut parisuhteensa liialla kiirehtimisellä -> nopeaa naimisiin, lapsia yms?
02.09.2008 |
Mua vähän ihmetyttää ystäväni hätä ja hoppu uuden miesystävänsä kanssa. Eivät ole naimisissa, mutta kihloissa ovat ja vauva tulossa. Hirveellä kiireellä on kaikki edennyt ja itseä hirvittää! Kiinnostaisi vain tietää, että onko jollain parisuhde kaatunut nimenomaan siihen, että kaikki tapahtui alkujaan liian nopealla tahdilla??
Ehkä olen vaan itse niin hidas, kun seurustelin ensin 1½ vuotta ennen avoliittoa, 3 vuoden jälkeen kihlat ja 6 vuoden jälkeen häät. Nyt kohta 7 vuotta yhteiseloa takana ja kohta aletaan ekaa lasta yritään.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Loppujen lopuksi toisten ihmisten elämän ratkaisut ovat heidän oma asiansa, voit toki mielipiteesi sanoa, jos ystävyys sen kestää. Neuvoja en menisi jakelemaan kellekään. Elämä on niin arvoituksellista, että huolellisinkin suunnitelma ja asioiden "oikeassa" aikataulussa tekeminen saattaa tuottaa katastrofituloksen. Varmaan monikin on pilannut parisuhteensa nopealla etenemisellä, mutta emmepä tiedä kuinka olisi käynyt hitaammassakaan versiossa. Elämää kun ei uusintana voi suorittaa.
Elämän suurissa ratkaisuissa teen niinkuin vaisto sanoo (tähän sisältyi tuo raskaaksitulo 3 kk tutustumisen jälkeen). Pienemmät ja vähemmän oleelliset jutut voin sitten ratkaista järkeilemällä.