Johanna ja Sami harrastavat erotiikkaa kylpylöissä: Tietyssä pisteessä on vaikea lopettaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d37694e8-e842-46a1-86ff-2b86b55a4184
Jos se jotain häiritsee, niin ei sinne tarvitse tulla. Siellä on muitakin meidän lisäksi, jotka näyttävät julkisesti tunteitaan kumppaniaan kohtaan, Johanna kertoo.
Kommentit (174)
Nivalassa voimaanutaan myös muualla kuin uimahallissa. Ihanan aitoa ja vapautunutta.
Kyllä minä nautin segsistä mieheni kanssa mutta en halua sille yleisöä enkä varmasti niin että joku sitä katsomaan haluamaton joutuisi sitä todistamaan. Vaikka luulee olevansa huomaamaton niin kyllähän jokainen tietää että tietyssä pisteessä sitä on ihan toisessa sfäärissä ja kaikki muu ympäriltä katoaa, sitten siitä selvittyä on silleen että ei hitsi näkikö/kuuliko joku.
Vierailija kirjoitti:
Nivalassa voimaanutaan myös muualla kuin uimahallissa. Ihanan aitoa ja vapautunutta.
Eiköhän se Johanna ole tuolloinkin ollut asialla. Tuo uutinen on 2012, silloin jutun nainen ollut noin kolmikymppinen, Johanna taisi olla 41v.
Hyi Johanna! Mene himokselle tiettyinä viikonloppuina!!
Voi elämä näiden maailma on minun osterini -tyyppisten ihmisten kanssa, joiden mielestä muut ovat vain ahdasmielisiä ja arkailijoita, jos eivät tee julkisissa uimahalleissa asioita, joita siellä ei saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä täsmää Johannaan! Koska vanha uutinen.
Hyi Johanna!
Mites taloyhtiöiden hissinnapit pelimiehen poistuttua ja kaupan kärrynkahva. Entä roskakatosten roskiksen kosketusosa.
Lyön vetoa, että nämä ovat niitä, jotka vaativat lapsivapaita kylpylöitä, kun lapset häiritsee.
Siis niissä eriteliemissäkö sitten pitäisi muiden viihtyä? Hyi s*tana. On siinä liikeidea, k18. Joku limanen kääpä keksinyt pervon idean.
Rakastan kylpylöitä mutta en todellakaan halua mennä marinoitumaan kenenkään viisikymppisen irstailijan kiimalimoihin. Pysyisivät tuollaiset ällöpervot kotona.
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että nämä ovat niitä, jotka vaativat lapsivapaita kylpylöitä, kun lapset häiritsee.
Lapsivapaassa kylpylässä Johanna ja Sami voivat paritella vapautuneesti muiden kylpylävieraiden tyydyttäessä itseään.
Siinä sitä sitten on silmätulehdusta poikineen, kun räpiköi mokomassa liemessä.
Vierailija kirjoitti:
apua, voiko siis altaan vedestä tulla raskaaksi? Siis jos siihen on laskettu jonkun smegmat ja sattuu haarukka olemaan sopivasti levällään kun ui esim sammakkoa?
Ainakin mä sain herpeksen iholle, viikon päästä siitä puhkesi kun kävin kylpylässä.
Nää Johannat ja Tapiot on varmasti just sitä samaa porukkaa, jotka viettää kesälomansa Tuurin kyläkaupan caravan-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Nivalassa on konstaapeli Reinikainen 😍
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä sitten on silmätulehdusta poikineen, kun räpiköi mokomassa liemessä.
ai kauheeta, se selittänee miksi mulla on aina uimahallissa käynnin jälkeen(vesijuoksu) silmät pari päivää oudon punoittavat ja arat...kyllä sitä vettä vesijuostessakin osuu..ja varmaan sielläkinn jotkut käy kutemassa.
Hyi olkoon, en ole muutenkaan enää vuosiin halunnut käydä kylpylöissä ihmisliemissä pulikoimassa, ja nyt en todellakaan enää mene, jos siellä pitää siemennesteen ja limojen joukossa pitää lillua. Yök.
Olette tervemenneitä takaisin kotiin niine silmätulehduksineen ja herpeksineen. Mua ei kiinnosta. Mua panettaa kylpylässä joten mä panen kylpylässä, siihen on ihan turha tulla viereen mulkoilemaan. Menkää koteihinne mulkoilemaan.
Yt. Johanna
Vierailija kirjoitti:
Olette tervemenneitä takaisin kotiin niine silmätulehduksineen ja herpeksineen. Mua ei kiinnosta. Mua panettaa kylpylässä joten mä panen kylpylässä, siihen on ihan turha tulla viereen mulkoilemaan. Menkää koteihinne mulkoilemaan.
Yt. Johanna
Haluaisin hivuttautua viereen ja salaa vähän hipsutella klittaani, kun katselen teidän seksishowta. t. Kati-62
Yöks. Onneks en käy kylpylöissä.