Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna ja Sami harrastavat erotiikkaa kylpylöissä: Tietyssä pisteessä on vaikea lopettaa

Vierailija
20.11.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d37694e8-e842-46a1-86ff-2b86b55a4184

Jos se jotain häiritsee, niin ei sinne tarvitse tulla. Siellä on muitakin meidän lisäksi, jotka näyttävät julkisesti tunteitaan kumppaniaan kohtaan, Johanna kertoo.

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tervemenneitä takaisin kotiin niine silmätulehduksineen ja herpeksineen. Mua ei kiinnosta. Mua panettaa kylpylässä joten mä panen kylpylässä, siihen on ihan turha tulla viereen mulkoilemaan. Menkää koteihinne mulkoilemaan. 

Yt. Johanna

Saadaanko tulla kuitenkin seuraan, jos panettaa itseäkin. 

Yt Ellu 

Vierailija
102/174 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sami saisi muakin puikottaa altaassa. Siitä onkin jo aikaa, kun viimeksi sain meisseliä. -Taina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette tervemenneitä takaisin kotiin niine silmätulehduksineen ja herpeksineen. Mua ei kiinnosta. Mua panettaa kylpylässä joten mä panen kylpylässä, siihen on ihan turha tulla viereen mulkoilemaan. Menkää koteihinne mulkoilemaan. 

Yt. Johanna

Haluaisin hivuttautua viereen ja salaa vähän hipsutella klittaani, kun katselen teidän seksishowta. t. Kati-62

Voi Kati mahtavaa! Sulla on juuri oikeanlainen asenne, juuri mun makuun ;) Tervetuloa.... tunnistat meidät hytkymisestä ja huohottamisesta, kuumista kielareista . En malta odottaa että tulet hieromaan itseäsi meidän pan  nessa

Vierailija
104/174 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako videoida?

Vierailija
105/174 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yt. Johanna

Saadaanko tulla kuitenkin seuraan, jos panettaa itseäkin. 

Yt Ellu 

Saadaanko? No tietysti saatte! Sitä vartenhan ne kylpylät on tehty että siellä ihmiset nauttii :))

Vierailija
106/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne siellä Himoksella järjestäneet mersupersujen ryhmäseksi ja parinvaihto festivaalin?

Tämähän on ihan eri asia. Noihin Himoksen orgioihin kaikki menijät tiesivät mihin ovat menossa. Ei sinne osunut satunnaisia rentoutujia, jotka joutuivat haluamattaan todistamaan seksiä. 

Vierailija
107/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodoma ja Gomorra.

Vierailija
108/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut flamingon kylpylässä. Pantiin myös laivalla poreallasta vasten kerran.

Me pantiin vaimon kanssa Flamingon K18 kylpylän suihkussa.

Vierailija
109/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mitä uhriutumista. Sitten se pitää lopettaa jo ennen kuin ollaan tuossa pisteessä tai mieluummin olla aloittamatta kokonaan.

Hankkikaa huone hinkkaamiselle.

Vierailija
111/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät rakastele, he "harrastavat erotiikkaa" Keskenään?

Mihin toi fetissi psykologisesti perustuu, eli miksi tietoisuus muista kiihottaa?

Vierailija
112/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli poreammeissa ja vesiputousten takana harrastettua seksiä moneen moneen kertaan. Väärinhän se on muita kohtaan laittaa eritteitä kellumaan veteen, mutta sellaista on elämä. Yrittäkää edes touhuta muiden katseilta piilossa.

Vierailija
113/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä naiskentelevan pariskunnan viereen ja tehdä kakkakepposen heille. Olisi niin ihqua katsella kun tyttö ei tietäisi onko kädessä kakka vai.......

Nim. kakka kovana

Vierailija
114/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi flamingon altaissa väki vähetä näiden juttujen jälkeen. Tai en tiedä jos sitä pervoporukkaa on riittävästi sinne liemissään lillumaan. Normaali ihminen kiertää kyllä kaukaa tuollaiset paikat. 

Vierailija
115/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä naiskentelevan pariskunnan viereen ja tehdä kakkakepposen heille. Olisi niin ihqua katsella kun tyttö ei tietäisi onko kädessä kakka vai.......

Nim. kakka kovana

Kaikkea se kataus pistää tekemään 🥸.

Vierailija
116/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ihana nuori nainen Johanna uskaltaa antautua erotiikan vietäväksi kylpylässä. Rohkeita nuori pareja on mukavaa mennä katselemaan vierestä kun erotiikka kukoistaa.

t: Setämies 60v

Vierailija
117/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nim. kakka kovana

Jos joskus näen tuollaisen pervopariskunnan, menen lähelle ja päästän veteen rakkoni ja suoleni sisällön. Sitten häivyn paikalta.

Vierailija
118/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota jos kylpylää mainostetaan k-18 paikkana, niin mitähän siitä ensimmäisenä tulee mieleen?

Vierailija
119/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy täysillä tuollaiset.

Vierailija
120/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oikein osoittaa tunteitaan. Ok. Olen Johannan ikäinen eikä ole tähän päivään mennessä tarvinnut mennä julkisille paikoille kähmimään miestäni osoittaakseni tunteeni. Mut okei, voin työntää käden housuihinsa ja käpälöidä kiveksiä ennen kuin valitsen sipulit pussiin ensi kerralla ruokakaupassa. Toivottavasti myös Johanna on siellä. Koska sehän on normaalia eikä pitäisi häiritä ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän