Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna ja Sami harrastavat erotiikkaa kylpylöissä: Tietyssä pisteessä on vaikea lopettaa

Vierailija
20.11.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d37694e8-e842-46a1-86ff-2b86b55a4184

Jos se jotain häiritsee, niin ei sinne tarvitse tulla. Siellä on muitakin meidän lisäksi, jotka näyttävät julkisesti tunteitaan kumppaniaan kohtaan, Johanna kertoo.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan paskomista altaisiin kylpylöissä. Ei se ole keneltäkään pois.

Mä kusen tästä lähtien aina altaaseen, jos kusettaa. Kun kerran sillä ei ole väliä, vaikka eritteet leviää sinne altaisiin.

Vierailija
122/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on 13 euron hostelli siihen kuuluu aamusauna jossa ollaan alasti miehet ja naiset, vähän outo kokemus mutta kukaan ei pannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa kun naapurin pulleat Pirkko ja Pertti painavat menemään paikallisessa kylpylässä. Ihan oikeasti, teidän touhut ei silmiä hivele, päinvastoin silmiä särkee! 

Vierailija
124/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jutun jälkeen on taas vuorossa se, kun kysytään kokeneelta gyneltä, etä haittaako jos tuheroon menee kloorivettä?

Vierailija
125/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi on sallittua? Aikoinaan mun tuttavapariskunta heitettiin baarissakin pihalle,kun harrastivat vessassa panemista.

Ja oli ihan varmasti k-18 paikka.

(Itse en tajua miten paskaisessa/kusisessa baarin vessassa edes haluaa pan es kella).

Saati kylpylöissä.

Ja julkisella paikalla lain mukaankin kai kiellettyä

Vierailija
126/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin harrastetaan mieheni kanssa seksiä metrossa ja junissa. Istun miehen sylissä ja ympärillämme on iso päiväpeitto näkösuojana. Ketä tällainen siis voi haitata? Kateelliset ei kestä että muilla on parisuhteessa kipinä tallella.

Vierailija
127/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada olla laillista panna just siellä missä haluttaa. Jos mua alkaa panettaa kaupassa niin kyllä mä saan antaa miehen pökkiä mua kaljalavojen päällä.

Vierailija
128/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei yhdyntään asti päädyttäisikään, esileikit eivät myöskään kuulu kylpylöiden tiloissa harrastettaviksi. Yleisissä tiloissa harrastetaan siveetöntä käyttäytymistä; eikö lakikin jo määrittele, minkälainen käyttäytyminen loukkaa yleistä siveyttä. Ihminen pystyy kyllä tunteensa/ halunsa hillitsemään. Kaikinpuolin .... ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!

Vierailija
129/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuon "Samin" kanssa kans välillä, mut ihan hotellihuoneissa. Ei ole kauan, kun oin viimeks. Ei ole kyllä erityisen hyvä, menee puutteessa.

En tiiä tietääk sen muija. Ei jutella siitä.

Vierailija
130/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonne kukaan normaali näiden uutisten jälkeen mene. 

Vierailija
131/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin viilissä uisi.

Vierailija
132/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö millään enää ole mitään väliä!? Kuinka alas ihminen on valmis menemäänkään! 

Vierailija
133/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin Flamingon loman näiden juttujen takia. En ole vuosiin käynyt kylpylässä ja meno on näköjään muuttunut... Nämä uutiset on kyllä todella huonoa mainosta kylpylöille näkökulmastani, mutta toisaalta, julkista seksiä harrastaville varmaan päinvastoin. Kylpylät varmaankin lähiaikoina muuttaa toimintaansa sallivampaan tai oikeasti kieltävään suuntaan, näkee sitten kannattaako vielä joskus harkita kylpylälomaa Suomessa. Tällä hetkellä ajatus on suorastaan vastenmielinen, tulee mieleen lähinnä se ketju missä oli ällöttävimpiä asioita mitä palstalaiset on nähneet uimahallissa.

Vierailija
134/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi uida minulle täysin vieraita en ihmisten eritteissä? Kyllä minäkin pidän seksistä; en kuitenkaan harrasta sitä yleisillä paikoilla, muiden ihmisten katseitten ulottuvissa.

Vierailija
135/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla seksiaddikteilla on ihmeelliset selitykset ja puolustautumiset sille jos moni ei halua katsella toisten akteja: nössö,kade, pimeässä peiton alla tms on vastaus jos joku sanoisi noillekin aivottomille että ei tykkää katsella toisten akteja julkisella paikalla. 

Yleensä addikti on niin syvällä että millään ei ole mitään välil ei säännöillä tai lailla kunhan pääsee toteuttamaan addiktiotaan julkisesti.

Vierailija
136/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko tuota juttua riviäkään. Olen muutaman kerran nähnyt kiihottunutta kanssakäymistä kylpylässä teinien välillä mutta että viiskymppiset. 

Vierailija
137/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin päin että jos yksikään irstailematon normijärkinen ja hyväkäytöksinen kiusaantuu irstailutampioiden julkikähmimisestä niin silloin heidän ei tarvitse tunkea sinnekään kähmimään tai valvojien toimesta heitetään pihalle.

Muiden oikeus kähmimättömään kylpyläkäyntiin on suurempi kuin heidän "oikeutensa" perceilyyn/kähmintäterrorismiin.

Vierailija
138/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä Johanna ajatteli saavansa tästä avautumisestaan tsemppiviestejä tyyliin You go girl! Ja Oletpa rohkea. Joo ei. Jossu, toi on vaan noloa. "Harrastamme erotiikkaa". Ei kukaan halua nähdä teidän hikistä lääppimistänne. Ei kylpylässä, kaupassa, junassa, kadulla eikä ravintolassa. Tuntuu, että tämmöisillä tyypeillä on joku tarve todistaa kuinka heidän parisuhteessaan kiima kukoistaa. Ilmeisesti minä(kin) olen sitten estynyt ja haluton kun en tahdo mennä tuohon pihamaalle nurmikolle jörnimään kaikkien nähden.

Vierailija
139/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa on 13 euron hostelli siihen kuuluu aamusauna jossa ollaan alasti miehet ja naiset, vähän outo kokemus mutta kukaan ei pannut

Saunassa yleensä ollaan alasti eikä se vaadi panemista eikä myöskään Tallinnaan lähtöä.

Vierailija
140/174 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän muija kärsii jatkuvasta hiivatulehduksesta kun kloorivesi menee emättimeen ja tekee tuhojaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi