Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä työpaikkaihastusta vai ei?

Vierailija
20.11.2023 |

Työpaikalla on töissä kaunis nainen, joka alussa tervehti minua ja oli ystävällinen, avulias ja tuttavallinen. Suoranaista flirttiä meillä ei ole ollut, mutta nainen oli alusta saakka mukava noin puolisen vuotta (on uusin työntekijä) kunnes käytös yhtäkkiä muuttui täydelliseksi jääkuningattareksi. Enää ei tervehdi oma-aloitteellisesti, välttelee jos olen yksin taukohuoneessa ja on pari kertaa satuttu samaan aikaan niin nainen on ovelta kääntynyt pois. Pikkujoulut tulossa ja oletan että välttelee sielläkin. Sinkkuja tiedän molempien olevan ja olen ollut vähän ihastunut naiseen, mutta en tiedä miksi käytöksensä minua kohtaan muuttui kun töitäkin pitää tehdä yhdessä.

Aikuinen nainen ja on niin kylmä minua kohtaan. Meillä on yhteinen jaettu työprojekti kesken, johon osallistuu muitakin työntekijöitä, mutta aina minä joudun ottamaan vetovastuun meidän isommasta osuudesta naisen ollessa hiljaa (tekee pyytämäni tehtävät, mutta viimeksi viime viikolla oli ahdistunut kun olimme kahden kokoushuoneessa projektia tekemässä).

En ole sanonut naiselle mitään väärää tai ikävää, en satuttanut mutta kohtelee minua silti kuin jäätä. Voiko nainen olla ihastunut minuun?

Mies kummastelee.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suuttunut, kun et ole tajunnut puolen vuoden aikana jo ehdottaa siivouskomeroon menemistä yhdessä.

Pa***aan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla