Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuna ihastuminen, ero ja hämmennys

Vierailija
20.11.2023 |

Muutama vuosi sitten tutustuin yhteen mieheen yhteisten tuttavien kautta, ja välillemme syttyi vahva ihastus. Olimme molemmat varattuja, joten yhteydenpitomme melkein kokonaan lakkasi muutamien tapaamiskertojen jälkeen. Äskettäin hän kuitenkin otti yhteyttä ja halusi tavata. Tapasimme viikonloppuna, ja vanhat tunteet heräsivät uudelleen. Hän on edelleen naimisissa, kun minä taas olen eronnut ja pyrin löytämään itseäni. Hän haluaisi nähdä minut uudestaan. Olen hämmentynyt tilanteesta. Mitä tehdä?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu muiden liittoihin. Jotain kunnioitusta muita kohtaan. 

Ei se ap:n ongelma ole. Miehen yksin ainoastaan.

Kyllä se on myös ap:n ongelma. Vaikea olla parisuhteessa enää muiden kanssa tekemisissä, kun suhde on hajottanut toisen liiton. Siihen ei välttämättä suhtaudu suku ja ystävät mitenkään positiivisesti.

Kuka aikuinen, itseään arvostava ihminen välittää mitä muut ajattelevat? 

Ihminen on laumaeläin. Aika usein pettäjät jotka hajottavat perheen seuraavan suhteen vuoksi joutuvat sosiaaliseen paitsioon. Siksipä sarjassa tuota tekevillä on usein suhteet sukuun poikki. L

Siksi, että sillä perheellisellä pettäjällä on lapsia, jotka myös ovat  pettäjän sukulaisten sukulaisia, ja ne lapset kärsivät perheensä hajoamisesta. Sen takia avioliittoon mennään, että aiotaan perustaa perhe. Ja sen takia vihkivalat on tapana lausua suvun edessä, että se avioliitto koskettaa myös muita ihmisiä kuin sen solmivia aikuisia. Tottakai suku paheksuu pettäjää, joka rikkoo perheensä ja pettää hyvän puolisonsa pelkän ihastumisen huuman takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi