Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuna ihastuminen, ero ja hämmennys

Vierailija
20.11.2023 |

Muutama vuosi sitten tutustuin yhteen mieheen yhteisten tuttavien kautta, ja välillemme syttyi vahva ihastus. Olimme molemmat varattuja, joten yhteydenpitomme melkein kokonaan lakkasi muutamien tapaamiskertojen jälkeen. Äskettäin hän kuitenkin otti yhteyttä ja halusi tavata. Tapasimme viikonloppuna, ja vanhat tunteet heräsivät uudelleen. Hän on edelleen naimisissa, kun minä taas olen eronnut ja pyrin löytämään itseäni. Hän haluaisi nähdä minut uudestaan. Olen hämmentynyt tilanteesta. Mitä tehdä?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti pettäjillä on suvussaan mt-ongelmia jotka periytyessääm ilmentyvät kapeakatseisuutena omaan hedonismiin,  täydelliseen empatiakyvyn puuttumiseen sekä välinpitämättömyyteen yhteiskunnassa vallitsevia normeja kohtaan.

Tiedätkö edes mitä hedonismi oikeasti on? Yhteiskunta ei myöskään sanele ihmisille mitään normeja. Jokainen saa elää juuri sellaisessa parisuhteessa kuin itse haluaa. 

Pettäjät voivat tulla aivan minkälaisesta perhetaustasta hyvänsä. Mt-ongelmat osuvat yleensä herkkiin ihmisiin ja nämä ovat kaukana mistään narsisteista. 

Missä on sanottu etteikö jokainen saisi elää sellaisessa suhteessa kuin haluaa? Rehellisyyttä ja luotettavuutta pidetään hyvän ihmisen normina. Noin niiku normaalien valtavirtaan kuuluvien keskuudessa. 

Puhuit yhteiskunnan normeista. Et parisuhteen. 

Vierailija
102/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini kärsii paniikkihäiriöstä. Minä olen sitten varmaan narsisti 😒

Epävakaa personaalisuus äidillä nostaa alttiutta epävakauteen erityisesti poikalapsilla. Se kannattaa tiedostaa ja hoitaa asia kuntoon ennen parisuhteita.

Saa kyllä olla täysin vastuuton tyhjä kuori joka ei tuota ole tajunnut ja hoitanut kuntoon ennen lasten tekoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmistaa jatkossakin laadukkaan pillun saannin eikä siksi vielä eroa.

Vierailija
104/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa personaalisuus äidillä nostaa alttiutta epävakauteen erityisesti poikalapsilla. Se kannattaa tiedostaa ja hoitaa asia kuntoon ennen parisuhteita.

Paniikkihäiriö ei ole sama asia kuin persoonallisuushäiriö. Todella loukkaavasti puhut mt-ongelmaisista. Yleensä ne ovat persoonallisuushäiriöt, jotka epävakaata käytöstä aiheuttaa. 

Vierailija
105/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti pettäjillä on suvussaan mt-ongelmia jotka periytyessääm ilmentyvät kapeakatseisuutena omaan hedonismiin,  täydelliseen empatiakyvyn puuttumiseen sekä välinpitämättömyyteen yhteiskunnassa vallitsevia normeja kohtaan.

Tiedätkö edes mitä hedonismi oikeasti on? Yhteiskunta ei myöskään sanele ihmisille mitään normeja. Jokainen saa elää juuri sellaisessa parisuhteessa kuin itse haluaa. 

Pettäjät voivat tulla aivan minkälaisesta perhetaustasta hyvänsä. Mt-ongelmat osuvat yleensä herkkiin ihmisiin ja nämä ovat kaukana mistään narsisteista. 

Ei herkkyys aiheuta mt-ongelmia. Vahvatkin ihmiset usein sairastuvat. 

Kyllähän sadistikseksi nilkiksi kuoriutuvan pettäjän läheiset vaikka vahvoja olisivatkin hetkellisesti ainakin kokevat traumaattisia kokemuksia. Mutta sitähän tuollainen pettäjä hakee. Kokemuksia, elämyksiä, tunnetta että elää. Toisten mielenterveyttä tahallaan rikkomalla.

Vierailija
106/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö varatut miehet aina pelleile noin? Pysyisin kaukana hänestä.

Olen varattu mies eikä tulisi mieleenkään satuttaa vaimoa noin. Rakastan häntä.

Ei tässä nyt siitä eikä sinusta ole kyse, vaan tuon tyyppisestä vedätyksestä, että pitää toista varalla ja yleensä vakuuttelee olevansa "aivan eron partaalla", vaikka siinä ei olisi perää. Tuollaiseen kuvioon ei pidä lähteä.

Vierailija
107/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö varatut miehet aina pelleile noin? Pysyisin kaukana hänestä.

Lopeta yleistäminen. Ei todellakaan kaikkea varatut miehet pelleile noin. 

Todellakin yleistetään nämä aloituksen kaltaiset tyypilliset tapaukset: puhuu paskaa vaimon selän takana eron partaalla olemisesta. Älä itse yritä hämmentää, kun nämä tiedetään.

Vierailija
108/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on ihanaa, elämän suola. Kunpa ihmiset pettäisivät enemmän ja useammin. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Nih!

Vierailija
109/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä olla täysin vastuuton tyhjä kuori joka ei tuota ole tajunnut ja hoitanut kuntoon ennen lasten tekoa.

Vanhemman roolissa usein täysi nolla tai miinusmerkkinen.

Vierailija
110/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli kyllä hyvä ja rakastava äiti. Hyviä arvoja opetti, kuten ettei ihmisiä saisi kiusata eikä lokeroida. Mutta joo, tietäähän palstamammat parhaiten. 

Vierailija
111/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli kyllä hyvä ja rakastava äiti. Hyviä arvoja opetti, kuten ettei ihmisiä saisi kiusata eikä lokeroida. Mutta joo, tietäähän palstamammat parhaiten. 

Tietenkin tietävät. Koska eivät elä fantasiamaailmassa.

Vierailija
112/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat miehen ja sanot rehellisesti, että kiinnostusta on, mutta vain vapaisiin miehiin. Ja että pyydät häntä ilmoittamaan heti kun on eronnut, koska sulla ei ole kiire muihinkin miehiin niin pystyt kyllä hetken odottelemaan. Toki omilla ehdoilla,eli jos tulee jotain parempaa vastaan kun hän vielä empii eronsa kanssa niin siihen sit kiinni. 

Vierailija
113/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tietävät. Koska e

Sarkasmia toivottavasti. 

Vierailija
114/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat miehen ja sanot rehellisesti, että kiinnostusta on, mutta vain vapaisiin miehiin. Ja että pyydät häntä ilmoittamaan heti kun on eronnut, koska sulla ei ole kiire muihinkin miehiin niin pystyt kyllä hetken odottelemaan. Toki omilla ehdoilla,eli jos tulee jotain parempaa vastaan kun hän vielä empii eronsa kanssa niin siihen sit kiinni. 

En kyllä ottais vastaeronnutta. Menee liian vaikeaksi. Puhtaalta pöydältä helpompi muodostaa hyvä aikuinen rakkaussuhde.

Vierailija
115/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kun eroatte siitä narskupuolisosta, niin lapset täytyy uhrata. Heillähän ei ole enää toivoa. 

Vierailija
116/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on pelkkää illuusiota, fantasiaa jossa ihmiset esittävät roolejaan.

Vierailija
117/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa kun eroatte siitä narskupuolisosta, niin lapset täytyy uhrata. Heillähän ei ole enää toivoa. 

Lapset tulee pelastaa jotta se tulevaisuus olisi parempi heille.

Vierailija
118/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on Porvoosta. 

Vierailija
119/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä taitaa haluta hämmentää ja on epätoivoinen :( Mikset kysy mieheltä mitä haluaa, vai onko niin että yrität elää toivon rippeissä? Joillain saattaa olla harrastuksensa...

Vierailija
120/141 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä taitaa haluta hämmentää ja on epätoivoinen :( Mikset kysy mieheltä mitä haluaa, vai onko niin että yrität elää toivon rippeissä? Joillain saattaa olla harrastuksensa...

Erossa harrastus voisi kokea ikävän taka-iskun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi