Onko muita, jotka jouluna vaan löhöää ja katsoo youtubea?
Mulla on mennyt monta joulua niin. Jotain arkista on saattanut tehdä kuten siivota ja viedä roskia.
Kommentit (3)
Suunnitelmissa on monipuoliset harrastukset, varmaan pitää taas raahautua vanhempien luo syömään kinkkua ja höpisemään samat asiat kuin edellisinä jouluina.
Aina mietitään onko ylikypsä kinkku, onko liian murea tai suolainen, otatko rosollia, mikset syö muita kuin maksalaatikkoa, bataatti on hyvää, sitten katsotaan hetki telkkaria..
Jouluaattona syödään yhdessä, minulla on pieni suku ja ainakin tällä kombolla minä, opiskelija lapseni tulee kotiin ja äitini. Nautimme hyvästä ruoasta ja istuskelemme sitten iltaa yhdessä, säästä riippuen käymme hautausmaalla. Siskoni ja hänen miehensä saattavat tulla myös, mutta heillä on välillä oma lapsi puolisoineen joulua viettämässä, joten silloin eivät tule.
Ihana rauhallinen joulu meillä ilman mitään hulinaa. Lapseni haluaa ehdottomasti tulla aina jouluksi meidän kanssa (isäkin olisi, mutta sinne meno ei kiinnosta) koska on kuulemma niin ihanaa ruokaa aina. Satsaamme erityisesti kaloihin ja itse savustan, graavaan yms. ja toden totta onkin hyvin ja mummu kuulemma paistaa maailman parhaimman kinkun.
Joo