Haluaisin löytää parisuhteen
Ollut pitempään jo huonoa tuuria naisten kanssa. Ne joko juttelee hetken baarissa tai sitten karkaa pois. Usein käyn baareissa kyllä. En ole niin hyvä tekemään aloitteita ja olen aika ujo. Sosiaaliset taidot ei ole vahvuus ja mulla on todettu masennus. Kavereita ei paljoa ole oikein hyviä. Oon myös velkaantunut jonku verran mutta on vakituinen työ ja lyhennän velkaani kyllä ja pärjään rahallisesti. Olen aika ujo ja hiljainen tyyppi. Pidän kyllä itsestäni huolta ja käyn usein parturissa jne. Mutta itse helposti kiinnostun naisista mutta ne eivät paljo ota yhteyttä ja vastaa. Oon miettiny mitä pitäs tehdä, antaa olla ja elää yksin vaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kohtaa ihmisiä, ei saa naistakaan. Suosittelen viettämään aikaa sosiaalisissa paikoissa ja tapahtumissa.
Mä käyn kyllä aika paljokin sosiaalisissa tapahtumissa
Mitä tässä sit pitäisi tehdä.. Kertokaas naiset?
Ei se ole naisillekaan niin helppoa. Sopiva kun osuu kohdalle niin se osuu, mutta ei oikein voi neuvoa muuta kuin yrittää hoitaa se oma mielenterveys kuntoon ja olla sosiaalinen ja tavata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole naisillekaan niin helppoa. Sopiva kun osuu kohdalle niin se osuu, mutta ei oikein voi neuvoa muuta kuin yrittää hoitaa se oma mielenterveys kuntoon ja olla sosiaalinen ja tavata ihmisiä.
Tuntuu että sitä sopivaa ei löydy millään kohdille
Baareissakin jatkuvasti näkee tosi kauniita naisia ja oman tyyppisiä, meinaa tulla hulluksi
Esitä kahvikutsu kahvilaan kiinnostusta herättäville henkilöille. Ja kun kutsut kahville, luonnollisesti tarjotat kahvin syömisen kera. Ei sit sitä halvinta keksiä siitä baarin tiskiltä kylkeen.
Et sinä tokikaan ole ainoa, jolla kestää se kumppanin löytyminen.
Minulla kesti yli 10 vuotta, ennen kuin löysin uuden parisuhteen.
En tiiä löytää vääränlaisia naisia tai sitte ne naiset on mulle liian tasokkaita baareissakin. Pitäs käydä enempi pubeissa.
Olet tehnyt satoja tällaisia aloituksia. Miksi teet satoja lisää, vaikka sinulle on vaihtoehdot kerrottu niissä aiemmissa ketjuissa jo? Ei sitä naista ainakaan tältä palstalta löydý.
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt satoja tällaisia aloituksia. Miksi teet satoja lisää, vaikka sinulle on vaihtoehdot kerrottu niissä aiemmissa ketjuissa jo? Ei sitä naista ainakaan tältä palstalta löydý.
No ei täältä joo löydykkään
Allu taas aloittanut paljon ketjuja.
Aivan ensimmäiseksi tee omasta elämästäsi mukavaa. Hanki niitä kavereita, harrastuksia ja muuta kivaa niin että sinusta näkee että olet omaan elämääsi tyytyväinen. Sitten saattaa joku nainenkin löytyä.
Kukaan ei halua masentavaa riippakiveä.
Aasiasta löydät mutta ne on kaikki talousliittoja. Onko sulla rahaa siihen?
No en tiiä kai se tulee jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta löydät mutta ne on kaikki talousliittoja. Onko sulla rahaa siihen?
En halua aasialaista naista
Vierailija kirjoitti:
Aivan ensimmäiseksi tee omasta elämästäsi mukavaa. Hanki niitä kavereita, harrastuksia ja muuta kivaa niin että sinusta näkee että olet omaan elämääsi tyytyväinen. Sitten saattaa joku nainenkin löytyä.
Kukaan ei halua masentavaa riippakiveä.
Ymmärrän, mä onneksi käyn töissä
Haluaisin voittaa Lotossa. Taloudelliset asiat ihan ok mutta tilille mahtuisi vielä ainakin nelisen miljoonaa. Treenaan ja käyn suihkussakin aina välillä treenien jälkeen. Eniten tykkään Italialaisesta ruoasta ja melko hyvin uppoaa oikeastaan kaikki. Auto on, tosin Toyota. Ainoa mikä puuttuu on se lottovoitto, miten sen saisin omakseni? Yrittänyt kimppaa ja kaikkea mahdollista mutta ei. Löytyisikö täältä joku joka antaisi ne oikeat numerot?
No en tiiä kai se tulee jos on tullakseen. Yritän vähän muuttua lisää.
Aika paljon näkee tavallisia pariskuntia kaupoissa jne.. toisille se on vaan vaikeempaa löytää ketään, no ainaski oon ihan komea ja pitkä ja se on hyvä, pitää ehkä aktivoitua lisää ja olla rohkeempi ja jutella naisille
Jos ei kohtaa ihmisiä, ei saa naistakaan. Suosittelen viettämään aikaa sosiaalisissa paikoissa ja tapahtumissa.