Onko parisuhteita, joissa ei olla koskaan kuultu toisen pierevän?
Kommentit (30)
Olen ollut kumppanini kanssa 16 vuotta, kertaakaan en ole tietoisesti pieraissut hänen kuultensa (enkä kenenkään muunkaan). Sitähän en tietenkään tiedä paljonko nukkuessani piereskelen, sitä ei ole kukaan minulle kertonut. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kumppanini kanssa 16 vuotta, kertaakaan en ole tietoisesti pieraissut hänen kuultensa (enkä kenenkään muunkaan). Sitähän en tietenkään tiedä paljonko nukkuessani piereskelen, sitä ei ole kukaan minulle kertonut. :D
Jos pidättelet niitä päivisin, voi olla että ne tulevat sitten yöllä
Mä en oo ikinä avoimesti piereskelly kumppanien kanssa, en ees yli 10v suhteessa. Uskon kuitenkin, että varmaan joskus vessasta kumppani kuullut tai yöllä kun nukun.
Nykysen kanssa ollaan oltu reilu vuos yhdessä ja oon kuullut vaan kerran vessasta, että hän pierasee
Ai että kun olette hienoja! Meillä pierrään ihan avoimesti. Se joka pierua pidättää, salaa muitakin asioita.
Prööööööööt
Joka pieruaan pidättää, niin sillä on muutakin salattavaa.
Kiva kun tällainen hienohelma vaimo joka elää täysin siivosti ja hillitysti päivisin, pieree kuin korsteeni öisin. Mies ei van tohdi kertoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä pidättele, vaan siirryn piereskelemään vessaan tai ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun olette hienoja! Meillä pierrään ihan avoimesti. Se joka pierua pidättää, salaa muitakin asioita.
Prööööööööt
En pidätä pieruja mutta kunnioitan muita ihmisiä että en piereskele muiden seurassa vaan siirryyn vessaan tai toiseen tilaan, sinä varmaan röyhtäilet myös muiden naamalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prööööööööt
En pidätä pieruja mutta kunnioitan muita ihmisiä että en piereskele muiden seurassa vaan siirryyn vessaan tai toiseen tilaan, sinä varmaan röyhtäilet myös muiden naamalle?
Hahaa, nirppanokka ilmoittautui. En tietenkään piere/röyhtäile julkisilla paikoilla, koska se on sopimatonta. Koti on koti.
Vierailija kirjoitti:
Siis 16 vuoden aikana ei ole edes sattunut ainuttakaan vahinkoa? Ja jos menet vessaan pieremään, kumppani ei ole koskaan kuullut ääntäkään tai haistanut mitään?
Apua, me piereskeltiin kilpaa jo ennen kuin alettiin 15 sitten seurustelemaan. Ei rajoiteta olleenkaan, miestä välillä muka ällöttää mutta riittää että totean että tiesi kyllä mihin mun kanssa ryhtyi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pariskuntia tarkoitettu olemaan päivä yhdessä eikä 24/7
luolamies aikoihin näkivät toisensa vilaukselta
Me pierrään duettona, isännällä bassobaritoni joka taipuu hienosti aina tenoriin asti, itselläni altto, huomiomatta satunnaisia poikeeamia aina falsettiin asti.
Tänään just lemmiskelyn romanttiseksi päätteeksi päästin paukun ja todettiin että mitä me ollaan syötu kun kummallakin niin kuoleman hajuisia pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Me pierrään duettona, isännällä bassobaritoni joka taipuu hienosti aina tenoriin asti, itselläni altto, huomiomatta satunnaisia poikeeamia aina falsettiin asti.
Tänään just lemmiskelyn romanttiseksi päätteeksi päästin paukun ja todettiin että mitä me ollaan syötu kun kummallakin niin kuoleman hajuisia pieruja.
Meillä oli eilen papupata ja konsertto sen mukainen. Tänään pohdittiin pitäisikö laittaa herneitä likoamaan huomista keittoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä pidättele, vaan siirryn piereskelemään vessaan tai ulos.
Eli 15-20 kertaa päivässä? (Normaali pierumäärä päivässä)
Pierut ja röyhtäilyt kuuluu ihmisen normaaleihin toimintoihin, enkä usko, että sellainen suhde missä niitä salaillaan, hävetään ja pidätellään, voi olla aito ja rehellinen.
No kyllä pieteskellän ja voidaan olla samaan aikaan vessassa kun toinen on jaskalla. Mitä turhia häpeämään. Helpompi kun ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pariskuntia tarkoitettu olemaan päivä yhdessä eikä 24/7
luolamies aikoihin näkivät toisensa vilaukselta
Nukutteko siis eri osoitteissa?
Mulla ainakin tulee maha tosi kipeäksi jos joudun pieruja pidättelemään. Jotkut parin tunnin juhlat tai vieraamman porukan kesken automatkat on tuskaa
Hajuhan on vain kuuroja varten