Onko parisuhteita, joissa ei olla koskaan kuultu toisen pierevän?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee maha tosi kipeäksi jos joudun pieruja pidättelemään. Jotkut parin tunnin juhlat tai vieraamman porukan kesken automatkat on tuskaa
Pitkä lentomatka on ihan yhtä tuskaa 🥺 Mulla turpoaa vatsa ihan kovaksi palloksi ja perillä kohteessa piereskelen pari tuntia putkeen sitä ilmaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee maha tosi kipeäksi jos joudun pieruja pidättelemään. Jotkut parin tunnin juhlat tai vieraamman porukan kesken automatkat on tuskaa
Pitkä lentomatka on ihan yhtä tuskaa 🥺 Mulla turpoaa vatsa ihan kovaksi palloksi ja perillä kohteessa piereskelen pari tuntia putkeen sitä ilmaa ulos.
Mä viimeksi päästin äänettömästi koneessa. Vauva sylissä niin hajut meni varmaan hänen piikkiin :(
Meillä käydään peellä ovi auki, kun ollaan kahdestaan. Toinen voi esim käydä hakemssa jotain kylppärin kaapista toisen ollessa istunnolla. Järkytyittekö?
Ehkä 1kk kohdalla seurustelun alettua alettiin kilpailemaan pieruilla.
15 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä viimeksi päästin äänettömästi koneessa. Vauva sylissä niin hajut meni varmaan hänen piikkiin :(
Mä teen töitä lasten kanssa. Joskus olen laittanut piereskelyn niiden piikkiin. Lapsethan paukuttelevat vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun tällainen hienohelma vaimo joka elää täysin siivosti ja hillitysti päivisin, pieree kuin korsteeni öisin. Mies ei van tohdi kertoa siitä.
Ja mies joutuu haukkomaan henkeä öisin ikkunan ääressä. Aamulla kun vaimoke herää, leuhka on jo haihtunut ja hän voi jatkaa elämäänsä siinä luulossa, ettei mies edes tiedä hänen pierevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kumppanini kanssa 16 vuotta, kertaakaan en ole tietoisesti pieraissut hänen kuultensa (enkä kenenkään muunkaan). Sitähän en tietenkään tiedä paljonko nukkuessani piereskelen, sitä ei ole kukaan minulle kertonut. :D
Siis 16 vuoden aikana ei ole edes sattunut ainuttakaan vahinkoa? Ja jos menet vessaan pieremään, kumppani ei ole koskaan kuullut ääntäkään tai haistanut mitään?
Sanoin "tietoisesti". Meillä vessa on sen verran kaukana muista tiloista, että tuskin läpi kuuluu. Itse en ainakaan kuule mitä muut tekee vessassa. Harvoin meillä vessaan mennään heti toisen jälkeen. Saatanhan minä nukkuessani piereskellä vaikka kuinka, sitä minä en itse tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kumppanini kanssa 16 vuotta, kertaakaan en ole tietoisesti pieraissut hänen kuultensa (enkä kenenkään muunkaan). Sitähän en tietenkään tiedä paljonko nukkuessani piereskelen, sitä ei ole kukaan minulle kertonut. :D
Jos pidättelet niitä päivisin, voi olla että ne tulevat sitten yöllä
En minä pidättele, vaan siirryn piereskelemään vessaan tai ulos.
Eli 15-20 kertaa päivässä? (Normaali pierumäärä päivässä)
Ei kai koko päivää olla puolison kanssa kotona? Meillä ainakin tavataan vain muutama tunti iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai koko päivää olla puolison kanssa kotona? Meillä ainakin tavataan vain muutama tunti iltaisin.
Kyllä monesti ollaan. Nukutko edes puolisosi kanssa? Vai pelkäätkö, että saattaisit pierrä silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monesti ollaan. Nukutko edes puolisosi kanssa
Monesti ollaan, häh? Kyllä me ainakin käydään töissä, eri vuoroissa vielä, joten eipä sitä yhteistä aikaa paljoa ole.
Joo nukun toki, silloin kun satutaan olemaan molemmat kotona.
Tuossa ensimmäisessä viestissäni kirjoitin näin: "Sitähän en tietenkään tiedä paljonko nukkuessani piereskelen, sitä ei ole kukaan minulle kertonut. :D" Oikein tuollaisen hymiön kera osoittaakseni että ei kai tämä nyt niin vakava asia ole.
Pieru on normaali asia. Meillä nauretaan pieruille.