Ahdistavaa koska naiset asettaa liian kovia kriteerejä miehille..
Miehellä ei saa olla mahaa,miehen tulee olla atleettinen, miehen tulee olla akateeminen, miehen tulee olla yli 180cm, miehen tulee olla hyvätuloinen.. ahdistaa koska en pysty enää täyttämää naisten toiveita..
Kommentit (297)
Nuo sun luettelemat kriteerit on ihan sun omaa harhaa. Normaali ihminen tajuaisi, että monella tavallisella miehellä on puoliso. Sen kun menee katsomaan pariskuntia Prismaan niin tajuaa asian. Tai no ap tuskin tajuaa mitään.
Itse olen sinkku enkä nyt etsi seurustelukumppania, mutta jos etsisin niin ei kriteerit todellakaan olisi nuo mitä ap luetteli. Miehen olisi toivottavaa olla edes vähän mua pidempi, itse olen 169cm. Ei tarvitse olla atleettinen eikä pieni maha haittaa. Ei kuitenkaan mitää reilusti ylipainoista. Koulutuksella ei ole väliä, kunhan on vakituinen työpaikka ja säännölliset tulot. Voi olla ihan perusduunari.
N44
Vierailija kirjoitti:
Nuo sun luettelemat kriteerit on ihan sun omaa harhaa. Normaali ihminen tajuaisi, että monella tavallisella miehellä on puoliso. Sen kun menee katsomaan pariskuntia Prismaan niin tajuaa asian. Tai no ap tuskin tajuaa mitään.
Itse olen sinkku enkä nyt etsi seurustelukumppania, mutta jos etsisin niin ei kriteerit todellakaan olisi nuo mitä ap luetteli. Miehen olisi toivottavaa olla edes vähän mua pidempi, itse olen 169cm. Ei tarvitse olla atleettinen eikä pieni maha haittaa. Ei kuitenkaan mitää reilusti ylipainoista. Koulutuksella ei ole väliä, kunhan on vakituinen työpaikka ja säännölliset tulot. Voi olla ihan perusduunari.
N44
No mulla on vakituinen työ ja etsin naista, kun ei ne kotia kävele. Olen pitkä mies yli 190 cm pieni maha on ja koulutusta ei ole, olen tavallinen amis, mut ei ole vaan löytynyt ketään.
Pariterapeutti on kertonut todellisen syyn miesten ahdingolle ja se ei ole naisen puute. Niillä joilta löytyi varoja hommata tuontimorsian ovat päätyneet suolaista taksaa veloittavien terapeuttien vastaanotoille. Miehille tulisi ihan oikeasti halvemmaksi koittaa hakea ratkaisua jostain muusta kuin naisesta. Harrastukset,järjestötoiminta,opiskelu.. Missä vaan ollaan läheisissä tekemisissä toisten kanssa. => https://medium.com/relationships-101/the-dilemma-of-codependent-men-75a…
No jos luet kriteereitä netistä, niin mietipä mitä ne miesten kriteerit naisille sitten on!
Peppureiänkin pitäisi olla tietynlainen :D
Allah varjelkoon meitä miehiä voimaantuneista naisista.
Mulle kelpaa ihan tavallinen ylipainonen tavis nainen, kouluttamaton tai ihan tavallinen. Mutta nekin on vaikeita tai sitten en vain riitä tai en ole heidän tyyppiä. Vloppuna sain jo pakit baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Allah varjelkoon meitä miehiä voimaantuneista naisista.
Tai kuka jumala nyt sattuu olemaan työvuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa ihan tavallinen ylipainonen tavis nainen, kouluttamaton tai ihan tavallinen. Mutta nekin on vaikeita tai sitten en vain riitä tai en ole heidän tyyppiä. Vloppuna sain jo pakit baarissa.
Niin, miehet yleensä sanoo jotain mikä pahoittaa naisen mielen eikä juttu sitten jatku.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet ilman.
Onhan niitä naisia, matala-palkka, työtön. ei kauneudella pilattu, ei akateeminen, ei ammattia, älä kurkota kuuseen
Vierailija kirjoitti:
No jos luet kriteereitä netistä, niin mietipä mitä ne miesten kriteerit naisille sitten on!
Kyllä senkin on oltava kauneusihanteiden mukainen. Tähtikuvion on oltava täydellinen. Ei pullistumia. Pukamainen,vuotava ja tuhriva on ehdottomasti out!
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon epäatleettisia isäpappoja näkyy marketeissa. Oletko kuullut käsitettä iskävartalo? Tiettävästi myös lyhyillä ja duunareilla on perheitä.
Pulskimmalla tuntemallani miehellä on varsin pienet lapset. Sillä on siis niin jäätävän kokoinen maha, että varmasti on täytynyt olla aika isossa kunnossa jo ennen lapsentekoa. On myös duunari ja täysjuntti.
En ole yhtään hoikkien naisten perään. itellä on pieni maha ja just kiinnostaa pyöreemmät naisetkin.
Miehellä ei saa olla pelivelkoja, mt-ongelmia eikä oppimisvaikeuksia. Sori siitä.
Tilanne on tosiaan erikoinen, koska moni nainen (ei kaikki) asettaa korkeita odotuksia miehille, mutta itse usein jäävät todella pahasti alle monen miehen vaatimuksista. Tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa, mikä kielii siitä, että jokin on pahasti pielessä yhteiskunnan pariutumismarkkinoilla. Seuraukset ovat ja tulevat olemaan katastrofaaliset. Kun naisen annetaan vapaasti valita, tämä tyypillisesti kelpuuttaa vain top 20% miehet, kuten tilastot kerta toisensa jälkeen todistavat. Syntyy paha vinouma, joka johtaa yhteiskunnallisiin levottomuuksiin. Tietenkin keskimääräistä ihmistä eivät moiset asiat kiinnosta, eikä etenkään naisia.
Muttakun nekin nirsoilee ja haluaa normipainoisen miehen tai fiksun ja koulutetun. En ole ihan semmonen mies, olen tosi tavallinen mut pitkä ja en ole lihava, kaljuuntunut vähäsen, mut ei sen pitäs vaikuttaa. Olen vähän laskenut rimaaki mutta ei ole auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei saa olla pelivelkoja, mt-ongelmia eikä oppimisvaikeuksia. Sori siitä.
Elämässä jokainen tekee virheitä niin minäkin. ja on velkaa ja masennusta mitä sitte, kukaa ei ole täydellinen?
Pitää etsiä sitte samantyyppinen nainen joka on kouluttamaton ja masentunut, kun ei noita liian tasokkaita naisia tavis kiinnosta sen oon huomannut. Ei nykyää oikee pääse treffeillekkää ja kukaa ei halua nähdä, hetken naiset juttelee baareissaki ja sit karkaavat pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä senkin on oltava kauneusihanteiden mukainen. Tähtikuvion on oltava täydellinen. Ei pullistumia. Pukamainen,vuotava ja tuhriva on ehdottomasti out!
Vuotava, tuhriva? Ok.
Pointti oli tosiaan tuo, että lukee kriteereitä netistä, livenähän miehet ei ole tuollaisia eikä nettimeininkiä näy missään :D
On joo mutta hetken ne naisetki juttelee, mutta karkaavat sit yhtäkkiä pois