Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa koska naiset asettaa liian kovia kriteerejä miehille..

Vierailija
19.11.2023 |

Miehellä ei saa olla mahaa,miehen tulee olla atleettinen, miehen tulee olla akateeminen, miehen tulee olla yli 180cm, miehen tulee olla hyvätuloinen.. ahdistaa koska en pysty enää täyttämää naisten toiveita..

Kommentit (297)

Vierailija
241/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että pitkät miehet viedään käsistä ja suht komeat, mutta ei se vaan mene niin. Ei oo niitä ominaisuuksia vain mitä naiset etsii tai hakee.

Saatat olla pitkä, mutta komeus on subjektiivista ja uskon, että jos oikeasti olisit naisten mielestä edes suht komea, niin vientiä varmasti olisi. Et taida olla kovin hyvännäköinen, lopeta itsesi huijaaminen

Tämä. Jos äiti ja mummo on sanonut komeaksi,niin ei tarkoita sitä, että objektiivisesti sitä olisi. Jos on lisäksi muuten vastenmielinem, niin ei se komeus silloin auta.

Olen ihan tavallinen mies pitkä ja en lyhyt ja kyllä naiset on kehuneet komeaksi ei vain äiti ja mummo, että sori vaan.

Vierailija
242/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että pitkät miehet viedään käsistä ja suht komeat, mutta ei se vaan mene niin. Ei oo niitä ominaisuuksia vain mitä naiset etsii tai hakee.

Saatat olla pitkä, mutta komeus on subjektiivista ja uskon, että jos oikeasti olisit naisten mielestä edes suht komea, niin vientiä varmasti olisi. Et taida olla kovin hyvännäköinen, lopeta itsesi huijaaminen

Naiset on kyllä sanonut että olen ihan komea mies ja kaikilla komeilla miehillä ei ole vientiä.

Juu Allu esim pitää itseään ihan komeana miehenä. Ihmettelee kun ei saa seuraa. Unohtaa olevansa heikkolahjainen ja kärsivänsä mielenterveysongelmista. Miksiköhän ei löydä seuraa vaikka on komea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri joka on noin 160 cm pitkä mieheksi ja parrakas ja pukeutuu mustiin, epäsiisti olemus kyllä on, hän ei saa ollenkaa naisia mistään.

Vierailija
244/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen ettei ole yhtä totuutta naisen saamiseen. Makuja on monia ja pelkkä seksikkyys ei ratkaise asiaa. Ihmiset luottaa paljon ulkonäköön ja tämä pätee vain kaikkein yksinkertaisimmilla. Kompleksinen ihminen tietää ja tuntee ihmisen sisimmän joka ratkaisee.

Vierailija
245/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä sanonut että olen ihan komea mies ja kaikilla komeilla miehillä ei ole vientiä.

Juu Allu esim pitää itseään ihan komeana miehenä. Ihmettelee kun ei saa seuraa. Unohtaa olevansa heikkolahjainen ja kärsivänsä mielenterveysongelmista. Miksiköhän ei löydä seuraa vaikka on komea?

Luulen, että kukaan nainen täällä ei huolisi Allua näkemättä tai tapaamatta häntä, ihan täällä olevien ketjujen perusteella,koska hän on rasittavat. 

Vierailija
246/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl otan yhteyttä naisiin mutta ei ne oikein ota muhun yhteyttä. joko ovat sitten vääränlaisia tai eivät vain ole kiinnostuneita harmi

Vierailija
247/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen tekisi jotain,mikä kurjistaisi hänen elämäänsä? 

Vierailija
248/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyl otan yhteyttä naisiin mutta ei ne oikein ota muhun yhteyttä. joko ovat sitten vääränlaisia tai eivät vain ole kiinnostuneita harmi

Eli haukut naisia liian tiukoista kriteereistä,mutta itsellesi eivät kelpaa kuin tietynlaiset? 

Vierailija
249/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen tekisi jotain,mikä kurjistaisi hänen elämäänsä? 

Miksi sitten naiset haluaa löytää miehen jos miehet vain pilaavat kaiken ja niistä on harmia?

Vierailija
250/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haukut naisia liian tiukoista kriteereistä,mutta itsellesi eivät kelpaa kuin tietynlaiset? 

en tietenkää niin epätoivoinen ole että kaikki kelpaisi, kelpaa hyvin ja olen laskenut rimaaki ihan tavallisiin naisiin en katsele hoikkia vaan pyöreitä.

Vierailija
251/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaski mä itse olen aktiivinen ja otan yhteyttä mutta huonoa tuuria kun ovat vääränlaisia vaan ja eivät halua nähdä.

Vierailija
252/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös baareissa aika aktiivisesti katsomassa naisia ja sielä on paljo mun tyyppisiä, mutta en uskalla niitä niin lähestyä ja olen ujo.

Vierailija
253/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista nyt ei saa kuin tietyntyyppisiä naisia ja 90% baareissa olevista ihmisistä on miehiä, ja niistäkin osa miehiinpäin.

Ei baarista kannata naista hakea, Prismastakin löytää todennäköisemmin

Vierailija
254/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareista nyt ei saa kuin tietyntyyppisiä naisia ja 90% baareissa olevista ihmisistä on miehiä, ja niistäkin osa miehiinpäin.

Mistä sitten kun ei nettitouhutkaa onnistu?

Vierailija
255/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midwest magic cleaning on koittanut toitottaa nuorille miehille onnen lähtevän kotoota eli miehestä itsestään. Mieskin saa naisten tavoin alkaa vaalimaan sisältäpäin kumpuavaa rakkautta ja huolenpitoa. Ei kukaan meistä voi ikuisuuksia oottaa jonkun saapuvan tekemään meidän elämästä loisteliasta. Nythän toi kanavanpitäjä innostaa jakamaan hyvää auttamalla toinen toisiaan pistämään kämpät kuntoon. Toki tota pystyy tekemään niinkin ettet pyydä vastapalvelusta. Lähinnä mitä suositellaan: hengityssuojain,kunnon kengät,suojahanskat ja huonot vaatteet (heitä heti koneeseen tai likoamaan)

Vierailija
256/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vain pitää baareissa käydä että flaksi käy, olen sieltä ennenkin saanut naista niin miksei enää saisi?

Vierailija
257/297 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset mistä teitä nykyään saa? Käyn ihmisten ilmoilla kyllä mutta en ole löytänyt ketään.

Vierailija
258/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on se on löytää sopivaa naista koska naiset on vähän kranttuja, hetken baarissa juttelee mutta sitten lähtee pois, sopivan naisen löytäminen on kyllä tosi vaikeeta. No ei kai sille voi mitään

Vierailija
259/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mussa on sitten jotain vikaa ku ei kelpaa naisille.

260/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpinää. Baareissa noin puolet ihmisistä on naisia.