Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen, hän sanoi heti alussa että minä olen ihana, ja hän on ihan sekaisin

Vierailija
19.11.2023 |

Olemme tapailleet ja jokin hänessä plus tuo lause saa miettimään että voiko häneen luottaa. Hän kyllä vaikuttaa tasapainoiselta muuten.

Mutta minulla on kokemusta epäluotettavista ja narsistisista miehistä ja lähes aina olen miettinyt olisi pitänyt uskoa jotain mitä he sanoivat heti aluksi.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat selville onko narsisti kun pyydät mieheltä sen kolmen edellisen tyttöystävän numero ja sanot että soitat niille ja kysyt. Jos ei mies anna numeroita niin se on narsisti.

Vierailija
42/67 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko Absinttia ja kiljua vai mistä niin sekaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kokemuksella: mies sanoi hyvin pian baarissa tavattuamme, että olen ihana. Hän soitti seuraavana aamupäivänä klo 12, että oli tosi hauskaa, milloin nähdään. Hän on kehunut minua paljon 10 vuoden aikana. Hän on rehellisin tuntemani ihminen, eikä pelaa pelejä. Toisin oli muiden miesten kanssa, joiden yhteydenottoa sai aina treffien jälkeen odotella. Mutta mulla ei koskaan tullut hänestä epäaito fiilis.

Vierailija
44/67 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että et ole sellainen mies, joka lähtee helposti flirttailijoiden mukaan.

Vierailija
45/67 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain menevät niin täysillä heti alusta alkaen. Kaipaavat niitä suuria tunteita ja ihastumisen ja rakastumisen huumaa. Jotkut myös tietävät, miten naisen saa helosti koukkuun. Jokainen nainen haluaa olla erityinen ja haluttu ja jos mies puhuu paljonkn tunteistaan alussa. kehuu jne, niin on helppo itsekin ihastua. Tiedän yhden tällaisen miehen. Hän on kylläkin adhd, että selittää varmaan osan käytöksestä.

Vierailija
46/67 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Hullu se on ja itse olet hölmö. 

Vierailija
47/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä myös sellainen että viestittelee pääsääntöisesti klo 22-24 arki-iltaisin, niin ettet pääse ajoissa nukkumaan?

Vierailija
48/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa.

Vierailija
49/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä että vanha myyntitykki? 

Juokse. 

Vierailija
50/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todennäköisesti samanlainen kuin edellisetkin. Kyllä ne haistavat kaltaisesi epävarmat, alistuvat ja höynäytettävät, hyväksyntää janoavat tapaukset jo kaukaa.

*Epävarmakin* voi joskus yllättää. Myös hyväksikäyttäjä on helposti havaittavissa - varsinkin kun ikää on yli 40 ja kaikki asiat erinomaisesti, paitsi että on aina vaan sinkku. Millään ei löydy ketään.

Vierailija
51/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä lähtötiedoilla mahdotonta ottaa kantaa. 

Vierailija
52/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaa toisesta heti, että siinä on jotain. Näin on käynyt itsellekin fiksun miehen kanssa.

Vierailija
53/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi pitänyt uskoa jotain mitä he sanoivat heti aluksi.

Usko

Ehdin jo ihastua :(

Pitäis ehtiä paskalle, onneksi ei ole vielä kiire

Vierailija
54/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus huomaa toisesta heti, että siinä on jotain. Näin on käynyt itsellekin fiksun miehen kanssa.

Mitä jotain? Sliipattu ulkokuori ja velkarahalla ostettu hieno auto?

Vierailija
55/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä lähtötiedoilla mahdotonta ottaa kantaa. 

Niinpä. Mutta silti jotku Tietäjät täällä on jo diagnosoimassa Ap:n miesehdokasta narsistiksi ja ties miksi.

Vierailija
56/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jotain? Sliipattu ulkokuori ja velkarahalla ostettu hieno auto?

Kemiaa, yhteys

Vierailija
57/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, ettei tarvitse nykyään enää kumppania etsiä. Näillä mittareilla olen varmaan kaikkinainen narsisti ja psykopaatti, koska muistaakseni kerroin puolisolleni jo melko pian tapaamisen jälkeen, että hän on ihana. On sitä yhä kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Tietysti on varmaan ihan järkevää suhtautua epäilyksellä, jos toisesta tulee tavatessa outo olo, muttei se tarkoita, ettäkö kaikki tai edes suurin osa ihmisistä, jotka puhuvat tunteistaan avoimesti, olisivat jotain narsistisia kontrollihirmuja.

Vierailija
58/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän haukkuminen on mennyttä aikaa.

Nykyään ex on parasta mitä ihminen on voinut ikinä tavata ja ovat edelleen parhaita ystäviä, jolle kerrotaan KAIKKI asiat, vaikka erosivatkin loputtomasta on-off-suhteesta ja väkivaltaisesta (henkinen, fyysinen, tavaroiden rikkominen) suhteesta. (Ei siis mitään ristiriitaa asioissa.)

Vierailija
59/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, ettei tarvitse nykyään enää kumppania etsiä. Näillä mittareilla olen varmaan kaikkinainen narsisti ja psykopaatti, koska muistaakseni kerroin puolisolleni jo melko pian tapaamisen jälkeen, että hän on ihana. On sitä yhä kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Tietysti on varmaan ihan järkevää suhtautua epäilyksellä, jos toisesta tulee tavatessa outo olo, muttei se tarkoita, ettäkö kaikki tai edes suurin osa ihmisistä, jotka puhuvat tunteistaan avoimesti, olisivat jotain narsistisia kontrollihirmuja.

Muakin kyllästyttää tää narsistijauhanta. Palsta on täynnä naisia (kyllä, aina naisia) joiden menneisyys on täynnä (kyllä, aina niitä on ollut useita) narsistimiehiä. 

Joskus ihmiset rakastuu. Nopeasti, aidosti ja oikeasti. Harmi että sitä ei suoda jokaiselle mutta jotkut ovat niitä onnekkaita.

Aloittajalle sanoisin että jos haluat sabotoida mahdollisen onnen, epäile kaikkea mitä mies sanoo. Eiköhän ne tunteet siitä nopeasti kuole. 

Rakkaudessa ottaa aina riskin. Rakkaudessa voi sattua. Mutta jos ei koskaan ota sitä riskiä, menettää myös mahdollisuuden onneen. 

Vierailija
60/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kyllästyttää tää narsistijauhanta. Palsta on täynnä naisia (kyllä, aina naisia) joiden menneisyys on täynnä (kyllä, aina niitä on ollut useita) narsistimiehiä. 

Joskus ihmiset rakastuu. Nopeasti, aidosti ja oikeasti. Harmi että sitä ei suoda jokaiselle mutta jotkut ovat niitä... 

Rakkausko tuo onnen? Tarkoitat varmaan rakastumisen tunnetta, alussa. Se haihtuu, sitten tulee arki vastaan. Huomaat, ettet tunnekkaan toista ihmistä rinnallasi. Mitä paljastuu? Onnea on tuntea itsensä ja olla tasapainossa. Sitten voi olla mahdollisuus kohdata kumppani, jonka kanssa kasvaa yhteen henkisesti, rakastaa ja luottaa. Jos on luottamuksen arvoinen. Hetkinen, olenko havainnut ketjussa hienoisiä syytöksiä? Kun ei uskota liirum laarumia? Säästellään ne kauniit sanat puolisolle, ei viritellä lankaa vauvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi