Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen, hän sanoi heti alussa että minä olen ihana, ja hän on ihan sekaisin

Vierailija
19.11.2023 |

Olemme tapailleet ja jokin hänessä plus tuo lause saa miettimään että voiko häneen luottaa. Hän kyllä vaikuttaa tasapainoiselta muuten.

Mutta minulla on kokemusta epäluotettavista ja narsistisista miehistä ja lähes aina olen miettinyt olisi pitänyt uskoa jotain mitä he sanoivat heti aluksi.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, ettei tarvitse nykyään enää kumppania etsiä. Näillä mittareilla olen varmaan kaikkinainen narsisti ja psykopaatti, koska muistaakseni kerroin puolisolleni jo melko pian tapaamisen jälkeen, että hän on ihana. On sitä yhä kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Tietysti on varmaan ihan järkevää suhtautua epäilyksellä, jos toisesta tulee tavatessa outo olo, muttei se tarkoita, ettäkö kaikki tai edes suurin osa ihmisistä, jotka puhuvat tunteistaan avoimesti, olisivat jotain narsistisia kontrollihirmuja.

Muakin kyllästyttää tää narsistijauhanta. Palsta on täynnä naisia (kyllä, aina naisia) joiden menneisyys on täynnä (kyllä, aina niitä on ollut useita) narsistimiehiä. 

Joskus ihmiset rakastuu. Nopeasti, aidosti ja oikeasti. Harmi että sitä ei suoda jokaiselle mutta jotkut ovat niitä...&nbs

On mahdollista että kasvaa henkisesti yhteen ja rakastaa hautaan asti myös silloin kun tunteet ovat syttyneet nopeasti. Olen kokenut sekä hitaasti kasvaneet kaverisuhteet että rakkaussuhteen (huom. yksikkö). Ei niistä voi puhua samana päivänäkään. KAIKKI on syvempää, parempaa ja kokonaisvaltaisempaa rakkaussuhteessa. Henkilökohtainen mielipide, ei syytä loukkaantua. 

Vierailija
62/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon myyntimiesviha. Kaikki irstaita elostelijoita, huijareita, hyväksikäyttäjiä ja narsisteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä ryöpytystä saa mies jota oletettavasti kukaan palstan kirjoittajista ap:ta lukuunottamatta ei tunne. Myös ap:n antama infopaketti oli mahdollisimman pieni.

Vierailija
64/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että kuulit väärin, ehkä hän sanoi että olet lihava.

Olen hoikka ja tekstiä on vaikea kuulla väärin.

Tekstinä tuollaisen sanominen on turn off. Jos noin palavat tunteet on olemassa, kyllä ne pitää uskaltaa sanoa kasvokkain.

Vierailija
65/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, että tiesin miehestä heti tavattuamme että hän on se oikea. En ole hullu, narsisti enkä mikään kontrolloiva mielenterveyspotilas. 

Vierailija
66/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat selville onko narsisti kun pyydät mieheltä sen kolmen edellisen tyttöystävän numero ja sanot että soitat niille ja kysyt. Jos ei mies anna numeroita niin se on narsisti.

No nyt pomppas. Jos mies tekisi noin, niin se olisi paikka välittömästi lopettaa suhde siihen paikkaan. Täysjärkinen mies ei ikinä menettelisi noin.

Muuten olen sitä mieltä, että ihastua voi hyvinkin nopeasti ja itsekin olen sen elämäni aikana kokenut ja varsin nopsasti naiselle myös tunnustanut. Huonoja miesehdokkaita on paljon, mutta pitää muistaa, että on niitä hyviäkin. Eikä ne välttämättä ujostele nekään.

Vierailija
67/67 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla ihan vaan niin että ap on ihana ihminen ja tämä mies on huomannut sen ja sanonut ääneen ilman sen suurempia aikeita sumuttaa, surmata ja paloitella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä