Tapasin miehen, hän sanoi heti alussa että minä olen ihana, ja hän on ihan sekaisin
Olemme tapailleet ja jokin hänessä plus tuo lause saa miettimään että voiko häneen luottaa. Hän kyllä vaikuttaa tasapainoiselta muuten.
Mutta minulla on kokemusta epäluotettavista ja narsistisista miehistä ja lähes aina olen miettinyt olisi pitänyt uskoa jotain mitä he sanoivat heti aluksi.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Avauksen ja kommentteja luettuaan vieläkö joku ihmettelee miksi miehet eivät kovin mielellään sano kohteliaisuuksia naisille. Yhdestä pikku sanasta olette lähes hysteerisessä olotilassa.
Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksen ja kommentteja luettuaan vieläkö joku ihmettelee miksi miehet eivät kovin mielellään sano kohteliaisuuksia naisille. Yhdestä pikku sanasta olette lähes hysteerisessä olotilassa.
Elämä opettaa.
Hysteerinen olo on vasta kun tajuat eläväsi psykopaatin kanssa joku kaunis päivä kun hän esittelee eri tapoja paloitella ruumiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisi pitänyt uskoa jotain mitä he sanoivat heti aluksi.
Usko
Ehdin jo ihastua :(
Anna palaa.Joulun alus ihaninta aikaa rakastua .Ja seuraa miten menettelee. Onnea matkaan.
Miksi näin paljon negatiivisiä kommentteja ihanasta asiasta. Sinä aloittaja.Kuuntele vaan sydämes ääntä, älä näitä kateellisia ilkimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin paljon negatiivisiä kommentteja ihanasta asiasta. Sinä aloittaja.Kuuntele vaan sydämes ääntä, älä näitä kateellisia ilkimyksiä.
Mene trolli nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomies.
Mikä saa uskomaan näin?
Kun on jo kokemuspohjaa hänellä, uskaltaa jo edetä rivakammin heikolla jäällä, mitä suhteenne on. Onhan kotipesä aina lämpöinen.. jos tulee takkiin. Vaihtelu virkistää häntä. Voin tietysti erehtyä. Ulkkikset nyt kehuu automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomies.
Mikä saa uskomaan näin?
Kun on jo kokemuspohjaa hänellä, uskaltaa jo edetä rivakammin heikolla jäällä, mitä suhteenne on. Onhan kotipesä aina lämpöinen.. jos tulee takkiin. Vaihtelu virkistää häntä. Voin tietysti erehtyä. Ulkkikset nyt kehuu automaattisesti.
Hän kyllä kehuu paljon ja on puhunut jo rakkaudestakin.
Mutta seuraavat viikot kertoo paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomies.
Mikä saa uskomaan näin?
Hän kyllä kehuu paljon ja on puhunut jo rakkaudestakin.
Mutta seuraavat viikot kertoo paljon?
Älä nyt muuta vuoden sisällä luokseen vaikka mitä sanoisi. Hanki papukaija, on turvallisempi ja opeta nuo hokemat. Onko muita kykyjä kuin kehuminen? Historia? Perhe? Olen astunut tuohon ansaan. Alistamista ja väkivaltaa luvassa. Millä tienaa?
Noh, omasta esimerkistä... Olin 8 vuotta sitten jotain ihan erilaista kuin muut naiset. Olin se jo parien treffien jälkeen.. Jotain liian hyvää ollakseen totta.. Vaan Kuinkas kävikään. Parin vuoden päästä kaikki heikkouteni lyötiin joka riidassa päin naamaa ja uhkailut ja kiristykset siihen päälle.. Lopulta lähtö turvakodin kautta uuteen kotiin, ahdistus ja vainoaminen seuraavat yhä ja mielenterveys oli turvakotiin lähtiessä jo rajalla, että olisi sekin osa itsestä lähtenyt.. Minut saatiin koukutettua ylettömiin rakkauden tunnustuksiin ja kehuihin, kunnes hänen persoona muuttui. En tiennyt mitä olinkaan enää lopulta. Surullinen, voimaton, latistettu.. Ne mielialan heittelyä laidasta laitaan lyhyen ajan sisään, oli jotain aivan kamalaa.. Tunnustele ja jos jokin jää yhtään ihmetyttämään, tai tuntumaan omituiselle, kuuntele tarkkaan vaistoasi..
Vierailija kirjoitti:
Noh, omasta esimerkistä... Olin 8 vuotta sitten jotain ihan erilaista kuin muut naiset. Olin se jo parien treffien jälkeen.. Jotain liian hyvää ollakseen totta.. Vaan Kuinkas kävikään. Parin vuoden päästä kaikki heikkouteni lyötiin joka riidassa päin naamaa ja uhkailut ja kiristykset siihen päälle.. Lopulta lähtö turvakodin kautta uuteen kotiin, ahdistus ja vainoaminen seuraavat yhä ja mielenterveys oli turvakotiin lähtiessä jo rajalla, että olisi sekin osa itsestä lähtenyt.. Minut saatiin koukutettua ylettömiin rakkauden tunnustuksiin ja kehuihin, kunnes hänen persoona muuttui. En tiennyt mitä olinkaan enää lopulta. Surullinen, voimaton, latistettu.. Ne mielialan heittelyä laidasta laitaan lyhyen ajan sisään, oli jotain aivan kamalaa.. Tunnustele ja jos jokin jää yhtään ihmetyttämään, tai tuntumaan omituiselle, kuuntele tarkkaan vaistoasi..
Sepä, mutta vaistoni sanoo todella helposti että jotain on vialla. Ja todella moni on sitoutumiskammoinen.
Tämä on jotain erilaista, tuntuu muuten todella hyvältä ja se pelottaa. Ei auta kun odotella, olen varovainen.
Nopea sitoutuminen on vaaranmerkki. Kuulostaa rakkaus pommitukselta. Odotapa vaan pian sut tiputetaan sieltä alas ja sitten paljastuu totuus.
Narsistin kynsiin olet saattanut joutua. Kantsii olla varovainen. Juuri tuo on sitä koukuttamista. Ja narsisti on siinä niin taitava.
Vierailija kirjoitti:
Järjen ääntä.pitää myös kuunnella. Tunteet voi viedä väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä, mutta vaistoni sanoo t
Niinhän se aina narsistin uhrista tuntuu ihanalta ja erilaiselta. Ja se on juuri narsistin tarkoituskin.Totuus on muuta. Juokse
Jos vaisto varoittaa jostain, niin kuuntele sitä. Ex rakastui muhun ensisilmäyksellä ja lateli kaikki maailman ylistykset musta. Muistan että jäi yöksi eikä lähtenyt mun luota ja mua ahdisti jotenkin selittämättömästi, vaikka mies vaikuttikin täydelliseltä. Ei menny ku 6 kk ja kuvaan tuli mukaan pahoinpitelyt, pakottaminen seksiin, kontrollointi ja järjetön mitätöinti.
Selvää rakkauspommitusta. pian ole traumasiteessä. Koukuttamisen jälkeen alkaa helvetti Alussa sitä ei huomaa mut lopussa kyllä. Älä usko kaikkea mitä se mies sanoo. Havannoi mitä se tekee.
Kuulostaa siltä että on liian hyvää ollakseen totta.
Onko se mun ex siellä jo ehtinyt vaihtaa vanhan uuteen suhteeseen. Laskeskelin että mun jälkeen se jaksaa noin vuoden sitä naamaria pitää mut sit se tippuu. Nyt on jo 2 v kulunut. Nyt taitaa olla vaihto taas suoritettu ja pitää saada lirkuttelemalla ja kehuilla se uusi sitoutumaan. Niin samat on narskun kaavat. Ole varovainen.
Annoitko jo pillua sille. Sen takia kehui kai ihanaksi.
Ehkä tunne on aito. Tutustukaa nyt vaan rauhassa, sittenhän sen näkee.
🇺🇦🇮🇱