Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkumies: päätin antaa pakit ihastukselleni

Vierailija
19.11.2023 |

Tositarina:

Olin ihastunut erääseen naiseen. Pidin häntä mukavana, hauskana ja myös kivannäköisenä. Hän ei suinkaan ollut missin mitoissa, vaikka itse olinkin hyvässä kunnossa.

Olimme aina kavereita. Meillä oli pitkiä ja syvällisiäkin keskusteluita yömyöhään. Mutta seksuaalinen/romanttinen kiinnostus oli yksipuolista. Tein kyllä kiinnostukseni selväksi, mutta vastaus oli että pysytään kavereina.

Muutama vuosi tämän jälkeen, kyseinen nainen ottikin minuun yhteyttä. Kaverimielessä, mutta kun tapasimme oli selvää että hän halusi treffit. Päätimme siis lähteä saman tien "virallisesti" jatkamaan iltaa treffimielessä.

Tämä nainen oli kerännyt painoa huomattavasti, ja ylimääräinen paino oli selkeästi siirtynyt vyötärön alapuolelta lantion yläpuolelle, kuten olen sittemmin huomannut naisille käyvän. Tämä huomio siksi, että kuten teille naisillekin, kropalla on merkitystä. Kenties teille ratkaisee enemmän pituus ja raamit, meille miehille merkit naisen hedelmällisyydestä ja naissukupuolelle tyypillisistä mittasuhteista.

En huomattanut asiasta tietenkään, mutta sivulauseessa treffini mainitsi aloittaneensa liikunnan. Se oli kiva juttu, arvostan sitä jos nainen pitää huolta itsestään. Pian keskustelu siirtyi siihen miksi näin oli tapahtunut. Naisen exä oli kohdellut kaltoin. Tiesin kuka exä oli. Pitkä, harteikas, todella itsevarma kaveri joka kohteli naisystäviään sen mukaan millä päällä sattui olemaan. Nämä pelasivat miehen säännöillä, tai suhde oli pian ohi. Näin oli käynytkin. Mies oli haukkunut treffini ylipainoa, vaikka tämä oli hoikistunut suhteen aikana. mm. tämä oli haukkunut treffiäni "pikku possuksi", mikä oli täysin törkeää. Hänen oli aina meikattava ja panostetava ulkonököönsä, minkä hän myös teki.

Ja sitten sain kuulla että se olikin mies joka jätti treffini, ei toisin päin.

Minussa hän arvosti sitä etten varmasti vaatisi samoja asioita, olinhan herrasmies. No tämä kyllä pitää sikäli paikkansa, etten todellakaan vaatisi jatkuvaa pynttäytymistä itseäni varten, enkä koskaan haukkuisi kenenkään ulkonäköä mistään syystä. Sellainen on todella vastenmielistä käytöstä.

Mutta heräsi kysymys, miksi naisen exälle sallittiin nämä asiat? Miksi exän takia treffini pynttäytyi ja kävi salilla? Koska hän on pitkä, harteikas, todella itsevarma, dominoiva mies joka ottaa kiinni ja vie määrätietoisesti? Toisin sanottuna, naisen exä oli kaikkea mitä minä en ole.

Treffini kertoi oppineensa mitä haluaa. No sehän on hyvä. Iän myötä oppii lisää. Mutta tajusin, että tunnetasolla hänen halunsa eivät olleet muuttuneet, tai ainakaan minulla ei ollut mitään syytä uskoa niin. Järki sanoi että exän kaltainen mies olisi huono pitkässä juoksussa. Mutta tunne sanoi yhä, että exän kaltainen mies olisi seksuaalisesti sytyttävin, ellei huono kohtelu johtaisi lopulta väsymykseen, masennukseen ja itsetunnon romuttumiseen.

Minä en vakuuttunut siitä, että olisin yhäkään se mies jonka hän haluaisi kaikilla tasoilla. Luvassa olisi laimea suhde, kilojen kertyminen, turvallista arkea jossa molemmat puuhastelisivat omiaan. Kunnes joku päivä treffini tapaisi miehen joka "vie jalat alta", kuten hänen exänsä.

Vaikka olinkin yhä ihastunut, seuraavana päivänä ilmoitin hänelle että pysytään ystävinä.

Mielipiteesi

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kritisoin tässä jutussa sitä että ap:n tulkinnat tässä jutussa ei perustu sen  naisen mielipiteisiin vaan päässä valmiina olevaan incel-sabluunaan. Vasta naisen näkökulma asiaan auttaisi päättämään onko jutussa eväitä suhteeseen vai ei. 

Ne perustuvat sen naisen tekoihin. Teot ovat tärkeämpiä kuin sanat.

1. Nainen ei jättänyt kusipäistä exäänsä, ja teki exän vuoksi asioita joita ei tehnyt ap:n vuoksi

2. Nainen antoi ap:lle pakit ja valitsi exän, sitten kun exä jätti hänet, teki ap:lle aloitteen

= exä oli kiinnostavampi. Senkin jälkeen kun paljastui kusipääksi.

Mutta, kun ap ei vaadi niitä asioita ja nainen tiesi sen :D. Miksi nainen

"kuten naiset yleensäkin" :D et sinä sitä tiedä kun ei naiset sulle suostu puhumaan. tekstistä nyt käy aivan päivänselvästi läpi mitä ap oikeasti haluaa, tuota kakkoskohtaa en rehellisesti sanottuna ymmärrä. mutta kuten kaikki muutkin incel-miehet niin ehkä oot vaan huono argumentoimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi