Paras kehu mitä miehet olette saaneet?
Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
"miten voit olla noin nuoren oloinen ja hyväkroppainen ikäiseksesi?"
(olen melkein 50v ja näytän kolmekymppiseltä)
Pitäähän tuollaiseen kommenttiin tyytyväinen olla...näin sinkkumiehenä.
Miksi olet single?
"Olet kyllä velho noilla sormillasi"
"You make me feel safe" se oli aika hyvä kehu.
miten sä jaksat kuulin 6 tunnin kohdalla.
Olen hämmästynyt. Naisena odotin, että vastauksina olisi pelkkiä munankehujuttuja.😳
Tämä on itse asiassa hyvä, mutta myös aika vaikea kysymys. Kyllä nyt varmaan vuosien saatossa on yhtä sun toista tullut, muttei mikään nyt mikä varsinaisesti tulisi mieleen. Yhden tosin muistan: "Sillä on hyvä sydän" totesi erän nainen minua kuvatessaan. Tyttäreni usein toteaa että "isi on kiltti", mikä kyllä pitää paikkansa :) En mä kyllä juurikaan muista että ulkonäköä olisi erityisemmin kehuttu.
Mieleenpainuvin kehu on, että en oo koskaan ennen tavannut noin hyvää keskustelijaa. Sitten ns. peruskehuja on tullut eri vartalon kohdista, mutta yksi mikä on kans jäänyt mieleen on: "sä oot ihan jude lawn näköinen"
En tiedä oliko toi vika edes kehu 🤣
Minua on kehuttu komeaksi ja supliikki-ukoksi sekä vieläpä älykkääksi mutta kivoin kaikista oli kerta kun naisnaikkonen kehui ääntäni. Mutta onpa usein tultu (nämä kaikki lausunnot ovat luonnollisesti baariympäristöstä peräisin...tai no olen muuallakin komeuttani kuullut kehuttavan) toteamaan että olen ylimielisen oloinen mitä ei ehkä kehuna sovi pitää.
Tietysti tuo ylimielisyyden ylistys johtuu siitä että OLEN välillä melko ylimielinen mutta se johtuu vain siitä että olen ihmisolentona niin kovin paljon tavallista kuolevaista edellä.
Vaatimattomaksi ei ole kukaan kehunut.
Vierailija kirjoitti:
Minua on kehuttu komeaksi ja supliikki-ukoksi sekä vieläpä älykkääksi mutta kivoin kaikista oli kerta kun naisnaikkonen kehui ääntäni. Mutta onpa usein tultu (nämä kaikki lausunnot ovat luonnollisesti baariympäristöstä peräisin...tai no olen muuallakin komeuttani kuullut kehuttavan) toteamaan että olen ylimielisen oloinen mitä ei ehkä kehuna sovi pitää.
Tietysti tuo ylimielisyyden ylistys johtuu siitä että OLEN välillä melko ylimielinen mutta se johtuu vain siitä että olen ihmisolentona niin kovin paljon tavallista kuolevaista edellä.
Mun komistus-ex.
Vierailija kirjoitti:
JP HP
Vierailija kirjoitti:
Kehu???? Mitä se on??!!?!!?
Ei ole vissiin ollut aihetta niihin.
Kadulla joku mies tuli humalassa kehumaan ripsiäni ja kysyi että voisinko alkaa hänen poikaystäväksi.
Sulla on hyvä pylly, ihana muna, seksikäs ääni, jos menet parturiin niin susta tulee vielä komeampi, oot ihanan pitkä, ihana rakastelija, nämä vuosien varrelta jäänyt mieleen