Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kehu mitä miehet olette saaneet?

Vierailija
19.11.2023 |

Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä pylly, ihana muna, seksikäs ääni, jos menet parturiin niin susta tulee vielä komeampi, oot ihanan pitkä, ihana rakastelija, nämä vuosien varrelta jäänyt mieleen 

Vierailija
182/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miten voit olla noin nuoren oloinen ja hyväkroppainen ikäiseksesi?"

(olen melkein 50v ja näytän kolmekymppiseltä)

Pitäähän tuollaiseen kommenttiin tyytyväinen olla...näin sinkkumiehenä.

Miksi olet single?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kyllä velho noilla sormillasi" 

Vierailija
184/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You make me feel safe" se oli aika hyvä kehu. 

Vierailija
185/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä jaksat kuulin 6 tunnin kohdalla.

Vierailija
186/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt. Naisena odotin, että vastauksina olisi pelkkiä munankehujuttuja.😳

Vierailija
187/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu???? Mitä se on??!!?!!?

Vierailija
188/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itse asiassa hyvä, mutta myös aika vaikea kysymys. Kyllä nyt varmaan vuosien saatossa on yhtä sun toista tullut, muttei mikään nyt mikä varsinaisesti tulisi mieleen. Yhden tosin muistan: "Sillä on hyvä sydän" totesi erän nainen minua kuvatessaan. Tyttäreni usein toteaa että "isi on kiltti", mikä kyllä pitää paikkansa :) En mä kyllä juurikaan muista että ulkonäköä olisi erityisemmin kehuttu.

Vierailija
189/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenpainuvin kehu on, että en oo koskaan ennen tavannut noin hyvää keskustelijaa. Sitten ns. peruskehuja on tullut eri vartalon kohdista, mutta yksi mikä on kans jäänyt mieleen on: "sä oot ihan jude lawn näköinen"

En tiedä oliko toi vika edes kehu 🤣

Vierailija
190/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu komeaksi ja supliikki-ukoksi sekä vieläpä älykkääksi mutta kivoin kaikista oli kerta kun naisnaikkonen kehui ääntäni. Mutta onpa usein tultu (nämä kaikki lausunnot ovat luonnollisesti baariympäristöstä peräisin...tai no olen muuallakin komeuttani kuullut kehuttavan) toteamaan että olen ylimielisen oloinen mitä ei ehkä kehuna sovi pitää.

Tietysti tuo ylimielisyyden ylistys johtuu siitä että OLEN välillä melko ylimielinen mutta se johtuu vain siitä että olen ihmisolentona niin kovin paljon tavallista kuolevaista edellä. 

Vaatimattomaksi ei ole kukaan kehunut.

Vierailija
191/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kehuttu komeaksi ja supliikki-ukoksi sekä vieläpä älykkääksi mutta kivoin kaikista oli kerta kun naisnaikkonen kehui ääntäni. Mutta onpa usein tultu (nämä kaikki lausunnot ovat luonnollisesti baariympäristöstä peräisin...tai no olen muuallakin komeuttani kuullut kehuttavan) toteamaan että olen ylimielisen oloinen mitä ei ehkä kehuna sovi pitää.

Tietysti tuo ylimielisyyden ylistys johtuu siitä että OLEN välillä melko ylimielinen mutta se johtuu vain siitä että olen ihmisolentona niin kovin paljon tavallista kuolevaista edellä. 

Mun komistus-ex.

Vierailija
192/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JP HP

Vierailija
193/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu???? Mitä se on??!!?!!?

Ei ole vissiin ollut aihetta niihin.

Vierailija
194/194 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla joku mies tuli humalassa kehumaan ripsiäni ja kysyi että voisinko alkaa hänen poikaystäväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi