Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen

Vierailija
19.11.2023 |

Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009952328.html

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteismaksu... Veron kierto?

Vierailija
122/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä leikkausten tekijät rumentaa vaan itseään noilla, kuten tässäkin tapauksessa. Eivät sitä tajua, kun on jotenkin vääristynyt kuva itsestä.

Sama niillä jotka ottaa täytettä huuliin, niin ruman näköistä sellaiset töröankkahuulet. Koittaisivat vaan hyväksyä itsensä sellaisena kun on niin elämä helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia riskejä näissä on?

Vierailija
124/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä leikkausten tekijät rumentaa vaan itseään noilla, kuten tässäkin tapauksessa. Eivät sitä tajua, kun on jotenkin vääristynyt kuva itsestä.

Sama niillä jotka ottaa täytettä huuliin, niin ruman näköistä sellaiset töröankkahuulet. Koittaisivat vaan hyväksyä itsensä sellaisena kun on niin elämä helpompaa.

Näitä seikkoja voisivat ajatella myös ne jotka kiusaavat jo peruskoulussa toisia ulkonäön takia. Sillä kiusaamisella aiheutetaan usein elinikäiset traumat ja vääristymät oman ulkonäön suhteen. Sitten selitellään myöhemmin että ihan läpällähän mä vaan ja vähätellään omia tekoja. Vesa Jokinen Klamydia yhtyeestä on tehnyt loistavan itsetilityksen kiusaamistaustastaan missä oikeasti pyytää anteeksi:

Vierailija
125/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva kirurgi osaa leikata luonnollisen kauniisti. liian pieni nenä rumentaa vain.myös liian isot huulet vanhentaa ja pilaa suun seudun. vähemmän täytettä on kauniinpi. joidenkin herkät ja ohuet huulet voi olla kauniinmat, kuin täytteet.esim.meg ryan pilas huulensa täytteillä.omat huulet oli kauniit muodoltaan ennen.riskit on kovat joka leikkauksessa.en itse edes menis, ellen olisi sairas ja pakko.onhan jotkut kuollut rasva imuun. ei kaikkien terveys edes kestä leikkauksia,tätä on vaikea ennakoida.

Vierailija
126/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota korean smile -leikkausta. Ei sillä, että muutenkaan juuri ymmärtäisin kauneusleikkauksia, mutta erityisesti tuota. Mitä iloa on ylöspäin osoittavista suupielistä kärtyssä naamassa? Jos silmät kuitenkin leiskuvat kiukkua ja kaunaa? Eihän niitä suupieliä edes huomaa, jos yleisilme on hapan. Hymyily on kuitenkin aika helppoa ja vaivatonta, ja monilla miellyttävillä tyypeillä on pieni kestohymy päällä kun ovat sosiaalisessa kanssakäymisessä. 

Vierailija
127/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin riskiä peliä, että itse en koskaan menisi. Ja jos jokin pöpö tulisi leikkauksesta, niin kuka ottaa vastuun?

Jostain luin, että ulkomailla kauneusleikkauksissa voi hyvin tuoda mukanaan antibiooteille resistenttejä bakteereja

Vierailija
128/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Entinen oli parempi. Onko hän muuten mies vai nainen alunperin? 

Vierailija
129/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa ajatus siitä, että menen nukutettavaksi ja leikattavaksi johonkin vieraaseen maahan.

Vierailija
130/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ahdistaa ajatus siitä, että menen nukutettavaksi ja leikattavaksi johonkin vieraaseen maahan.

Kyllä mua ahdistais mennä suomessa leikkaukseen,missä elämään kyllästyneet lekurit ja hoitsut vastassa .

Ulkomailla privapuolen sairaalat (sekä työntekijät)ihan eri luokkaa kuin suomen kivikautiset hoitolat. 

t.hoitsu. 

Vierailija
131/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan edelleen ihmettelen tuota käteisellä maksamista...

Vierailija
132/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsi käteismaksun,voi  hoitaa kortillaki. Ei tod. ole pakko käteistä kantaa.

Ja kyllä ,olen itsekin käynyt hoidattamassa iseäni tuolla.

Vierailija
133/150 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä syntyi kun sekoitettiin Nicholsonin, Ledgerin, Phoenixin ja Leton jokerihahmot ja lopuksi maustettiin petolliset Sitalla. 

Vierailija
134/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo keltatukkainen rouva näyttää Iltalehden kuvissa ihan 55v slaavilaistantalta, joka on matkalla torille hakemaan hapankaalia?

Vierailija
135/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nenä. Aatella, että tollasen voi saada kirurgisesti. Ottaisin kans jos uskaltaisin. Näissä ulostuloissa ärsyttää se, että kukaan ei koskaan kerro suoraan millä kirurgilla on käynyt. Olisi kiva tietää, jos itsekkin suunnittelisi toimenpidettä.

Vierailija
136/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kaunis ja älykkään näköinen, lämminhenkiseltä vaikuttava ihminen.

Kylmä jääkaappi, onneton ja masentunut. Ei siinä leikkaukset auta. Ja mistä heillä rahat riittää tuohon ?

Vierailija
137/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveällä hinnalla on hankittu ilmeisesti pysyvästi tympeä ilme naamalle, on joka kuvassa?

Vierailija
138/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ne nuorison rahat menevät, juuri kuten Keskisarja sanoi.

Vierailija
139/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksun oloinen nainen tämä papa naama

Vierailija
140/150 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Entinen oli parempi. Onko hän muuten mies vai nainen alunperin? 

Leikkauksen jälkeen näyttää mieheltä naiseksi pukeutuneena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi