Ali Jahangiri keikalla
Mistä vitsistä Ali Jahangirin Naantalin keikalla emäntä hermostui?
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että jahangi olisi irvaillut sotaveteraaneille.. sitten ymmärrän naisen reaktion jos pitää paikkaansa..
Kannattaisiko ottaa asioista selvää eikä vaan elää huhupuheiden varassa?
"Sitten hän heitti jonkun vitsin, että ketä hän laittaisi eturintamalle, jos Suomessa syttyisi sota.
Kuulemma keski-ikäiset miehet, jotka ovat kiinnostuneet pyöräilystä, niin he joutaisivat rintamalle."
Mikä kohta tässä on sotaveteraaneille irvailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan turhake mölisijä tuo koomikko, adhd muka hauska pelle
Pakkoko sinne keikalle on sitten tunkea, jos ei persaus kestä huumoria?
Lopettakaa tuo Persujen vetäminen joka tilanteeseen. Itse asun ulkomailla ja lopen kyllästynyt teidän osaamattomien kielenkäyttöön.Sana Persu on teidän miekka ,kuvitteletteko että sitä on kiva lukea joka tilanteessa.Asiallinen keskustelu kun ei teiltä suju!
Vähän epäilen että joku persu edes menisi tuon ns koomikon keikalle. Eiköhän niissä käy enemmänkin vasemmiston äänestäjiä jos se puoluekanta on aina pakko tunkea keskusteluun.
Hyvä pointti että persut eivät menisi tilaisuuteen. En minäkään vaikka en ole Persu. Eikä vasemmistolaiset ovat syviä vesiilä haukkumalla persuja naisen käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että jahangi olisi irvaillut sotaveteraaneille.. sitten ymmärrän naisen reaktion jos pitää paikkaansa..
Kannattaisiko ottaa asioista selvää eikä vaan elää huhupuheiden varassa?
"Sitten hän heitti jonkun vitsin, että ketä hän laittaisi eturintamalle, jos Suomessa syttyisi sota.
Kuulemma keski-ikäiset miehet, jotka ovat kiinnostuneet pyöräilystä, niin he joutaisivat rintamalle."
Mikä kohta tässä on sotaveteraaneille irvailua?
Suomen sota tekee vieläkin kipeää meille jotka olemme syntyneet sodan jälkeen köyhyyteen ja kurjuuteen. Respektiä kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Hänessä on aina ollut jotain negatiivista
Ylimalkainen arabi on aina vaikea sulattaa.
Huumorilla ne sotaveteraanit siellä sodassakin jaksoivat!!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mammalla pieni morkkis tänään. Varmaan joku hissukka kirjanpitäjä, jolla karkasi mopo käsistä pikkujouluissa.
Silti - kyllä esiintyjän pitäisi pystyä hillitsemään itsensä kännisen asiakkaan riehuessa. Senkun odottaa vaan, että häirikkö poistetaan paikalta. Nyt mokasi kyllä Alikin pahan kerran.
Ei tainnut olla hissukka kirjanpitäjä. Jos huhut pitävät paikkansa niin ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan näitä Stand upp koomikoita. Pelkkää solvaamista. Jouduin joskus työpaikan illan vietossa tämmöistä kuuntelemaan. Akka sitten heitti läppää minusta ja olemuksestani. Mulkaisin takaisin vain. Jätti rauhaan. Olen arka ja en pidä huomiosta. Hävetti kyllä. Ymmärrän kyllä jos ihmiset hermostuu kun tosia pilkataan rahasta. minuakaan semmoinen ei naurata vaikka olen huumorintajuinen ihminen
Kukaan ei pakota menemään keikalle, jos kyseinen huumorilaji ei uppoa. Pikkujouluihin ei ole pakko osallistua tai seuraan voi liittyä keikan jälkeen, jos keikka ei kiinnosta. Ihmeellistä marinaa. Älä mene, jos olet takakireää sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Veteraaneille ei vittuilla.
Turpa kii, stand-up ei tunne rajoja!
Minkä firman työntekijöitä tuo nainen on?
Se,mitä puheesta saa selvää, niin suuttui jostain vanhusten pilkkaamisesta. Partapelle sitten vastaa, että miten vanhukset tähän liittyy, siihen ettei ne kuule mitään tms. Yleisö meni tuon sählyn meininkeihin mukaan ja taputti kun se ämmitteli tuota naista.
Vierailija kirjoitti:
Persut pysykööt kotona virsut jalassa, jos ja kun eivät kestä nykyaikaista huumoria! Prkl että v-uttaa nuo uuvatit!
Niinkuin joku sanoi ei persut mene Alin iltoihin joten vasemmistolaiset, kun olette keräneet kolikot että pääsette sisään, olkaa hiljaa ja älkää remutko. Lopettakaa se viheltäminen .
Rouva niin kovin päihtyneeltä vaikuttanut vaan hyvin loukkaantuneelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karenin pitäs maksaa korvaus keikan pilaamisesta lipun ostaneille.
Ei yleisö voi puuttua esitykseen teatterissa, elokuvissa tai stand-up-keikalla.
Voi vain poistua paikalta, jos ei kelpaa.
Kyllä. Lasku perään Karenille, koska muut maksaneet asiakkaat jäivät ilman esitystä. Jos ei pidä esityksestä, voi poistua paikalta pilaamatta kaikkien iltaa.
Tämä. Miksi ylipäätään pitää mennä stand up-keikalle, jossa voi olla roisiakin huumoria, jos on noin takakireä? Pilasi keikan kaikilta mesoamalla. Tuolta naiselta pitäisi veloittaa kaikkien liput, jotka keikan olivat maksaneet.
Firma oli maksanut liput henkilökunnalleen, firman pikkujoulut.
Niin? Ei ole pakko osallistua, jos on noin vaikea elämä. Pikkujouluihin ei kukaan pakota. Toivottavasti saa potkut tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ali jaksaa solvata suomalaisia, mutta ei kestä mitään kritiikkiä "tulokkaista", joihin itsekin lukeutuu.
Huomaa, ettet ole ollut Alin keikoilla. Hänhän pilkkaa maah*nmu*ttajia jatkuvasti. Kuuluu Standup-kulttuuriin pilkata erityisesti omiaan, itseään, omaa kulttuuria. Ja stanupin kuuluukin olla ronskia ja sellaista, että kovin konservatiivin ei kannata kuulolle mennä. Hyvä Ali! Suomalainen rouvashenkilö siellä karjui kurkku auki ja hakkasi korkkareilla pöytää, kuten maamme tapoihin kuuluu. Meni varmaan suoraan Popedan keikalle ja heräsi aamulla karvanopat aunuksessa, siihen vähän röhönaurua päälle ja alakerrasta kebabia naamariin.
Paitsi että tutkimusten mukaan vasemmistossa nauretaan vähiten.
Kansainvälinen vasemmisto on yrittänyt estää standupin esittämisen vihapuheena Britanniassa ja USA:ssa. Erityisesti he vihaavat mustaa mestarikoomikkoa (rasismia?) Dave Chappellea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joku " voimaantunut" keski-ikäinen nainen on menettänyt hermonsa..yllätys!
Kyllä näytti tuon voimaantuneen naisen meno todella nololta. Tuollaisten tiukkapipojen pitäisi ymmärtää pysyä poissa standup-esityksistä. Toivottavasti joku näyttää hänelle videon omasta touhustaan.
Ei se koomikon käytöskään kovin hyvää ollut. Päreet paloi Alilta totaalisesti. Esiintyjän luulisi osaavan paremmin vastaanottaa saamansa kritiikin, myös epäasiallisen. Esimerkiksi olemalla itse rauhallinen.
Mutta mikä se vitsi oli, josta tilanne alkoi?
Tuommoisia perus alit ovat. Tässä maassa on jo ihan v itusti noita aleja. Lisää tulee vaan vaikka aidan alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan näitä Stand upp koomikoita. Pelkkää solvaamista. Jouduin joskus työpaikan illan vietossa tämmöistä kuuntelemaan. Akka sitten heitti läppää minusta ja olemuksestani. Mulkaisin takaisin vain. Jätti rauhaan. Olen arka ja en pidä huomiosta. Hävetti kyllä. Ymmärrän kyllä jos ihmiset hermostuu kun tosia pilkataan rahasta. minuakaan semmoinen ei naurata vaikka olen huumorintajuinen ihminen
Kukaan ei pakota menemään keikalle, jos kyseinen huumorilaji ei uppoa. Pikkujouluihin ei ole pakko osallistua tai seuraan voi liittyä keikan jälkeen, jos keikka ei kiinnosta. Ihmeellistä marinaa. Älä mene, jos olet takakireää sorttia.
Ei stand up komedian pidä olla yleisön haukkumista. Ei ole kovin kummoinen hauskuuttaja jos sellaiseen pitää alentua. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Rouva niin kovin päihtyneeltä vaikuttanut vaan hyvin loukkaantuneelta?
Niin, ettekö itse loukkaantuisi, jos joku ulkomaalainen pilkkaisi sankarivainajaisoisäänne? Ihan oikeutettua minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Huumori on vakava asia. Useimmat stand up -koomikot siviilissä tosikkoja.
Yhden stand up koomikon tiedän vuosien takaa. Vittumainen tyyppi.
Tehtiinkö naisesta sitten häirikköä tarkoituksella kun taas Suomalaisia pistettiin taas halvalla ja ollut niinkään punavihreää yleisöä ja olisi toivonut että väliin mennyt mies olisi leiponut sitten lättyyn riitelystä.
Pelkästään Harri Moisio oli myös polttanut päreet ulkonäkönsä arvostelusta vaikka Ali itse ennenaikojaan vanhentunut setämies jo ulkonäöltään.