Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ali Jahangiri keikalla

Vierailija
19.11.2023 |

Mistä vitsistä Ali Jahangirin Naantalin keikalla emäntä hermostui?

Kommentit (681)

Vierailija
181/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että huutajanainen oli kepulainen. Oli ainakin sen näköinen sukkahousuissaan.

Se oli persutransu.

Vierailija
182/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi tuo nainen. Itse ensin huutaa ja räyhää päin naamaa ja tyrmistyy, kun saa samaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali jaksaa solvata suomalaisia, mutta ei kestä mitään kritiikkiä "tulokkaista", joihin itsekin lukeutuu.

Vierailija
184/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koomikoilla kuten myöskin muilla esiintyjillä pitäisi olla sen verta tilannetajua ettei lähde noihin haistatteluihin mukaan. Häpeä ja etsi joku muu duuni vai osaatko mitään?

Alilla on K-market Kampissa, lisäksi hän on kuntosalin osakas. Hänellä on ollut myös smoothiekoju. Ali sijoittaa rahansa viisaasti ja hajauttamalla.

Vierailija
185/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mussetuttava sanoi ; Minusta on tullut juoppo .Syy se että rakastan makkarakioskien tuotteita ja joka ilta humalassa, jos joku sattuu näkemään minut lihapiirakka nakilla kioskilla. 

Vierailija
186/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun henkilö työssään agitoi satoja luultavasti humalaisia ihmisiä yhtä vastaan mikrofonin ja äänijärjestelmän kautta. Tosi turvallista. Olishan sitä voinut kuuluttaa niitä järjestyksenvalvojia ja poistua henkilökunnan tiloihin.

Eiköhän tuon Rouvankin ääniki  kuulunut vähintään yhtä kovaa ilman mitään mikrofoniakin.

Vierailija
187/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdintaa. Suomessa voi olla keski-ikäisiä pyörämiehiä. Mutta rajalle tulleet olivat nuorempia 20-32v? Vai yli. Kannattaa katsoa ikä ennen vitsiä, pitääkö meidän kaikkien ottaa silmälasit esiin ja kiillottaa ne. Lisäksi keski-ikäisenä naisena pitäisi kai kauhistua jos joku haluaa keski-ikäiset miehet sotamieheksi, joilla pitäisi olla normaali elämä kotona. Keikoilla pitäisi olla AINA järjestysmiehet jotka osaavat taluttaa rauhallisesti riehujat sivummalle ja kirjata siellä mielipide ylös, eri tilassa. Jos tilanne ei siitä parane.

Vierailija
188/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomikoilla kuten myöskin muilla esiintyjillä pitäisi olla sen verta tilannetajua ettei lähde noihin haistatteluihin mukaan. Häpeä ja etsi joku muu duuni vai osaatko mitään?

Alilla on K-market Kampissa, lisäksi hän on kuntosalin osakas. Hänellä on ollut myös smoothiekoju. Ali sijoittaa rahansa viisaasti ja hajauttamalla.

Hän on myös kauppatieteiden maisteri.

Vierailija
189/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hän heitti jonkun vitsin, että ketä hän laittaisi eturintamalle, jos Suomessa syttyisi sota.

Kuulemma keski-ikäiset miehet, jotka ovat kiinnostuneet pyöräilystä, niin he joutaisivat rintamalle.

Tarkoitti vitsillä Jussi Halla-Ahoa

Minä alan yhä enemmän putoamaan tämän yhteiskunnan kärryiltä. Joku Ali-ihminen vitsailee Halla-ahosta ja tästä suivaantuu keski-ikäinen feministinainen, joka ilmeisesti ole edes perussuomalainen. Mitähän ne seuraavaksi keksii?

Vierailija
191/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alibaballa virtaa veressä nitroglyseriiniä niin kuin monella muulla tuolta Lähi-Idän maista olevilla ja siellä asuvilla tuuppa olemaan. Eli niin sanotusti tunteet leiskuu herkästi.

Nyt oli molemmilla sekä vanhentuvalla keski-ikäisellä tympeällä suomalaisnaisella ja Ali baballa molemmilla hermot ns. liian kireällä.

M40

Vierailija
192/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppi tuo nainen. Itse ensin huutaa ja räyhää päin naamaa ja tyrmistyy, kun saa samaa takaisin.

Nuita mielensäpahoittajia riittää, pilaavat kaikkien illan.

Vierailija
193/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.juhosaastamoinen.com/2023/11/19/juopunut-hienostorouva-paho…

Linkki videoon. Rouva on ihan raivona.

Vierailija
194/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että huutajanainen oli kepulainen. Oli ainakin sen näköinen sukkahousuissaan.

Se oli persutransu.

Naisella ei tainnut olla sukkahousuja.

Vierailija
195/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaca miten tämä iranilainen kuumenee nolasta sataan sekunnissa melkein kesken lauseen ja vielä naiselle.

Ne ovat nuo tummat miehet luonteeltaan niin tempperamenttisiä, mitä me suomalaiset ei yleensä olla. 

Kuten videolla riehuva kantismuija? 

Vierailija
196/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisi muslimi ja Muhammed vitsejä kuinka syövät sian lihaa 

Asiaa!

Vierailija
197/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karenin pitäs maksaa korvaus keikan pilaamisesta lipun ostaneille.

Ei yleisö voi puuttua esitykseen teatterissa, elokuvissa tai stand-up-keikalla. 

Voi vain poistua paikalta, jos ei kelpaa. 

Kyllä. Lasku perään Karenille, koska muut maksaneet asiakkaat jäivät ilman esitystä. Jos ei pidä esityksestä, voi poistua paikalta pilaamatta kaikkien iltaa. 

Tämä. Miksi ylipäätään pitää mennä stand up-keikalle, jossa voi olla roisiakin huumoria, jos on noin takakireä? Pilasi keikan kaikilta mesoamalla. Tuolta naiselta pitäisi veloittaa kaikkien liput, jotka keikan olivat maksaneet.

Firma oli maksanut liput henkilökunnalleen, firman pikkujoulut. 

Vierailija
198/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan näitä Stand upp koomikoita. Pelkkää solvaamista. Jouduin joskus  työpaikan illan vietossa tämmöistä kuuntelemaan. Akka sitten heitti läppää minusta ja olemuksestani. Mulkaisin takaisin vain. Jätti rauhaan. Olen arka ja en pidä huomiosta. Hävetti kyllä. Ymmärrän kyllä jos ihmiset hermostuu kun tosia pilkataan rahasta. minuakaan semmoinen ei naurata vaikka olen huumorintajuinen ihminen

Vierailija
199/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli persutransu.

Naisella ei tainnut olla sukkahousuja.

Sekin vielä.

Vierailija
200/681 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä menee uhrihierarkiassa, saako näin puhua naiselle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi