Miljonääri J-P Kukkosen vaimo: naiset yrittävät häpeilemättä iskeä miestäni
Miksi naiset ovat näin räikeästi rahan ja statuksen perään? Miehiä se ei kiinnosta ollenkaan parinvalinnassa, mutta nainen suostuu aivan minkälaisen sian kelkkaan tahansa, jos on rahaa ja mainetta. Otetaanko vaikka Trump esimerkiksi (en sano että Kukkonen on mikään sika kuitenkaan).
Kommentit (123)
Raha ei kiinnosta eikä sillä ole merkitystä, mutta pitää kuitenkin mennä lehteen kertomaan paljonko sitä rahaa on ja miten paljon sitä tuhlataan missäkin ajassa mihinkin
Vierailija kirjoitti:
kyllä mulla naisena piippaisi kaikki tutkat jos pitää 3kk päästä ensitapaamisesta mennä naimisiin, toki toisiin se helikopterilla lentely tekee vaikutuksen, mutta kyllä sekin elämäntyyli alkaa äkkiä kyllästyttämään, kun pitää jatkuvasti rahalla brassailla.
Ne on varmaan kattoneet ton leffan Fifty Shades of Grey. Nyt ne leikkii sitä, kunnes löpö loppuu? Jos sitä rahaa ei ole itse tienannut, voi olla aika hatara käsitys sen riittävyydestä. Niinhän käy valtaosalle hannu hanhista. Ykkösvaiheessa ostetaan kaikkea kliffaa, jonka ylläpito maksaa. Kakkosvaiheessa huomataan liian myöhään, että rahaantulo on sluutannut, eikä jäljellä oleva kassa riitä niiden jo hankittujen herkkujen ylläpitoon.
Jotenkin tuli blörffi mieleen heti.
Kyllähän raha kelpaisi mutta jossain määrin ikävä tunne jos itse on köyhä ja toinen upporikas. Olis vähän sellainen tunne että on vain hyötymässä toisen rahoista. Voisi olla vähän itsellä ja ennen kaikkea miettisin onko toisella. Ei haluaisi olla siinä asemassa jolle kokoajan ostetaan ja kustannetaan yksipuolisesti.
Kukkosen vaimo on nuori ja todella hyvännäköinen, en yhtään ihmettele salamarakastumista.
Sen sijaan ihmettelen sitä, mistä vaimo tietää, että Kukkosta yritetään iskeä. Mistä tämä Kukkonen on tuttu, ryhmäorgioistako?
Itse en tunnista jonkun hämärän baarin tiskillä, onko miehen paita silkkiä vai polyesteriä. Tunnistaako joku muu? Sitäpaitsi kalliita vaatteita voi nykyään vuokrata. Ei niitä tarvitse omistaa.
Miksi näiden uusrikkaiden naisilla aina pukeutuminen on jotain logo-oksennusta, joka näyttää kuin olisi tehnyt elämänsä shoppailumatkan ThaimaaSEEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä mulla naisena piippaisi kaikki tutkat jos pitää 3kk päästä ensitapaamisesta mennä naimisiin, toki toisiin se helikopterilla lentely tekee vaikutuksen, mutta kyllä sekin elämäntyyli alkaa äkkiä kyllästyttämään, kun pitää jatkuvasti rahalla brassailla.
Ne on varmaan kattoneet ton leffan Fifty Shades of Grey. Nyt ne leikkii sitä, kunnes löpö loppuu? Jos sitä rahaa ei ole itse tienannut, voi olla aika hatara käsitys sen riittävyydestä. Niinhän käy valtaosalle hannu hanhista. Ykkösvaiheessa ostetaan kaikkea kliffaa, jonka ylläpito maksaa. Kakkosvaiheessa huomataan liian myöhään, että rahaantulo on sluutannut, eikä jäljellä oleva kassa riitä niiden jo hankittujen herkkujen ylläpitoon.
No tuo Kukkonen oli varsin varakas jo ennen Kasslinkin myyntiäkin, joten on ehtinyt totutella rikkaan elämään ja sen lainalaisuuksiin jo vuosia.
Tuo nainen puolestaan varmasti on hullaantunut hohdokkaasta elämästä, jonka mies hänelle voi tarjota. Onhan se ihan eri asia matkustaa toiselle mantereelle ykkösluokassa kuin turistiluokassa. Saatikka asua sviiteissä ja olla täysin ilman huolen häivää siitä, paljonko jokin maksaa.
Olen ihan tavallinen putkimies, en mikään hirvitys vaan sellainen tavallinen vajaa viiskymppinen heppu. Tulotaso noin 50-60ke/v brutto.
Asun vuokrayksiössä uudehkossa kerrostalossa Vantaalla. Fyrkkaa ei tilillä nyt ole kymppitonnia enempää. Eli en ole mikään rikas, mutta toimeen tulen omillani.
Mulla on yksi hieno puku ja kiva Porsche joka maksoi vajaa 50 tonnia mutta näyttää ehkä monen silmään kalliimmalta. Näillä kun käyn treffeillä, naiset ovat auliita ja nuorehkoja. Flaksi käy. Tiedän että he ovat rahan perään, kun luulevat minun olevan rikas. Eikä se mua haittaa, mäkin olen vain seksin perään.
M46
Vierailija kirjoitti:
Raha ei kiinnosta eikä sillä ole merkitystä, mutta pitää kuitenkin mennä lehteen kertomaan paljonko sitä rahaa on ja miten paljon sitä tuhlataan missäkin ajassa mihinkin
Lehdessä oli oikein mustalla korostettuna "5000060000 meni Chanelin liikkeeseen" 😂 Aika räikeästi kehuskelevat tuhlaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Rahat loppumassa, kun pitää jo mennä ip.lehteen esitteleen onnea?
Julkkisnaishullu kaivoi vanhan uutisen räävittäväksi, kun helenan haukkuminen kävi kyllästyttämään. :D
Puolison asemassa aika ikävä ajatella että jos mies haluaa joskus erota niin kaikki luksus on siinä vaiheessa lopullisesti ohi, kun ei ole itsellä omaisuutta. Oma elämäntyyli on kokonaan riippuvainen toisen halusta olla yhdessä ja kustantaa. Ei tunnu kovin kivalta. Aina olisi kivempi käyttää omia rahoja.
Uteliaat voi katsoa Ilta-Sanomien verokoneesta, paljonko Kukkonen Juha-Petteri niillä miljoonakaupoilla oikein tienasi. Kaslink myytiin vuonna 2019. Noilla rahoilla ei tuolla elämäntyylillä pitkään juhlita.
Maailma on kaksijakoinen.
Toisaalta sanotaan ettei yrittänyttä laiteta ja vastaus on aina ei ikinä yritä. Että aina kannattaa kokeilla ja laittaa itsensä likoon, joku kerta tulos voi olla myöteinen. Ja sitten hämmästellään jos jotkut tekevät juuri niin.
Tunnen tasan yhden miljönäärin, enkä kyllä uskoisi, että häntä kukaan yrittäisi iskeä oli rahaa tai ei.
Onpas uurteinen naama ukolla jo nelikymppisenä
ja ei ne uurteet ketään miestäkään komista vaan tekee aikaisin vaan elähtäneen papparaisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas uurteinen naama ukolla jo nelikymppisenä
ja ei ne uurteet ketään miestäkään komista vaan tekee aikaisin vaan elähtäneen papparaisen näköiseksi.
Ja mitäs sen papparaisen pitäisi uurteilleen tehdä?
No ne parisuhteet pitäisi aloittaa ja perheet perustaa kauan ennen kuin kummallakaan osapuolella on mitään oikeaa omaisuutta.
Homma menee pieleen siinä vaiheessa, kun vaurastuneet 40-50-v. sedät lähtevät ostamaan parikymppisiä sen sijaan, että olisivat olleet kiinnostuneita naisista jo silloin parikymppisinä. Tuskin tuokaan pappa tahtoo enää lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei raha kiinnosta naisia. Tuossakin artikkelissa nainen vakuuttaa että olisi umpirakastunut tähän mahtavaan persoonana vaikka toinen olisi työtön tyhjätasku ja rahalla ei ole mitään väliä.
Silti tietysti ei ole osannut kuvitellakaan tällaista.luksus ja prinsessaelämää, vaikka eihän se tietenkään ole tärkeää, kun on niin mahtava persoona miehellä että umpirakastuu sen takia.
Sama persoona hurmaa nähtävästi muutkin naiset baareissa ja pikkujouluissa.
Voi miten ihana pari ja aitoa rakkautta saaavikaupalla <3
Tuollainen mitättömän näköinen pikkuinen viisikymppinen mies. Tuo nainen ei olisi edes vilkaissut hänen suuntaansa jos olisi tavallinen duunari.
En silti usko näitä rikkaiden vikittelyjuttuja. Sen verran olen nähnyt maailmaa, etten ole havainnut mitään päällekäyvää rikkaiden miesten iskemistä, sen sijaan JULKKISTEN iskemistä kyllä. Eli jos naama ei ole TV:stä tuttu ja tiedossa julkisuutta ukon varjolla, näitä tyrkkyjä evvk. Toki kun tajuavat treffeillä että tiedossa on myös rahaa, saattaa kiinnostus joidenkin kohdalla kasvaa.
Niinhän ne aina sanoo. Tietenkin jossain määrin voin uskoa kun hän on tavallinen ihminen ja opiskelija. Jonkun tavallisen miehen myös jättää toisaalta matalammalla kynnyksellä.